stopthewarondrugs skrev:
hvorfor ska du drikke 3-6 øl hver dag?
mvh STWOD
Gør det egentlig for ikke være så rastløs tror jeg, da jeg måske har en trang til at være påvirket hele tiden? havde dog 3 dage i sidste uge uden øl, hvilket jeg syntes var lidt fedt.
Kan sagtens være jeg skriver til dig en gang, men alene det lige at få lidt opbakning herinde fra har ihvertfald øget selvtilliden til at stoppe.
@Ø Tripperen! Har tidligere taget en del psykedeliske stoffer, dmt, lsd, 25i-nbomerne, 2-cb, 2-ci, 2-ce,dom, salvia, changa, så har da en del erfaring, indenfor psykedeliske stoffer, dog ikke med svampe, men jeg er ihvertfald klar på at kaste mig ud i det. En af grundene til jeg vil kaste mig ud i det, er at jeg har prøvet på et tidligere lsd trip, at det var som om jeg godt vidste det rigtige var at stoppe med stoffer, men det er lang tid siden, og dengang der tog jeg ikke så meget, men kunne sagtens have stoppet dengang. Dog valgte jeg selvfølgelig at forsætte. Håber dog lidt svampene vil kunne give mig det samme som dengang, da jeg går ind til det med det mindset.
@Remorsefulsmoke Tror heller ikke svampene er en mirakel løsning, men som nævnt ovenfor, har jeg oplevet en slags åbenbaring på psykdeliske stoffer før, men bare ignoreret den, selvom jeg sagtens kunne tage den til mig. Det er det jeg har tænkt mig at gøre denne gang.
Vil ikke mene jeg ikke er i stand til at arbejde med mig selv, for det er vi vel alle sammen på den ene eller anden måde hvis bare vi tager os sammen?
Har da stoppet med hash flere gange før osv. uden problemer. Det er bare knarken der er problemet.
Har kigget på Fso's tråd og syntes også den er rigtig god, syntes bare det er meget rart at have sin egen i sådan et tilfælde her

@Ether
Det lyder spændene dem planter der, det tror jeg at jeg vil prøve at undersøge lidt nærmere.
Tak for jeres indlæg folkens, det sætter jeg pris på