Bubber skrev:
Har du forresten prøvet at skylle munden i lunken kamillethe? Det virker også forbløffende godt.
Hvor langt er du i rodbehandlingen? Har du fået puttet gummidutter i rodkanalerne? For så burde det ikke gøre ondt andet end fra tandlægens genopførelse af Benny Benassis Satisfaction inde i din mund.
Vi tager den lige for dem der ikke kan huske hvordan det er at være til tandlægen:
ved ik om de har puttet gummi i, men de har boret alle rødderne ud og fyldt dem med noget midlertidigt, skal derop igen om 14 dage og få taget noget røntgen så der kan se om alt er som det skal være inden de lukker den permanent, der kan stadig nå at gå betændelse i rodspidserne og kæben
har ikke prøvet kamille the, det må prøves næste gang
TurboDiesel skrev:
Har du overvejet MXE eller ketamin? Opioider er ret så brugbare, men der er bare nogen former for smerte de ikke fungerer særlig effektivt på. Jeg synes især at MXE er fuldstændig absurd effektiv som smertestiller. I samme liga som de stærkeste opioider.
Du er allerede på den maksimale dosis af paracetamol og ibuprofen, så der bør du ikke justere din dosis. Men jeg tror du kunne have gavn af at droppe tramadolen og øge dosis af morfin, hvis det er en mulighed. 20mg morfin er ikke voldsomt meget. Hvis der er tale om depottabletter, og du indtager dem oralt, så er det faktisk ret lidt.
Jeg føler med dig. Det lyder fandme som en voldsom omgang. Men det er heldigvis afgrænset i tid hvor længe smerten varer ved. Rigtig god bedring.
der er flere lande hvor tandlæger bruger ketamin til bedøvelse så det har helt sikkert en god effekt
jeg plejer at købe over darkweb og der går lige nogle dage, men skal helt sikkert have noget liggende til en anden gang
jeg fik kun 5x morfin 10mg dak, og jeg havde allerede spist de andre piller så havde ikke mulighed for tage så meget mere, jeg følte mig godt skæv og påvirket, men det var meget begrænset hvad det tog af smerten
ja det var en voldsom tur, de værste smerter jeg har haft i mange år
har holdt mig smertefri idag med ibuprofen + paracetamol og en enkelt 50mg tramadol, så det går den rigtige vej