Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jun 2025 23:09

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Hej!

Nu er det næsten 3 år siden sidst at jeg har taget noget som helst, dvs jeg mangler en måned før jeg rammer de 3 år. Og har ikke rørt alkohol de sidste 2 år og 3 måneder

For ca 3 år siden blev jeg tvangsindlagt på psykiatrisk, pga en bragende psykose. Efter at havde taget MDPV i knap et år, (dvs dagligt brug) var jeg blevet så psykotisk at jeg til sidst ikke kunne holde styr på noget som helst.
Så til sidst stod politiet og ville have mig med.

Det fik de så også, efter en hel del peberspray. Fordi jeg besluttede mig for ikke at følge med frivilligt.

Jeg var et par uger på den lukkede, og blev udskrevet igen.

Og efter et par måneder røg jeg så ind igen på den lukkede. Med politiets hjælp, dog uden peberspray, men med MDPV i skoen.:-)

Efter en uges tid på den lukkede løb jeg så tør for MDPV. :-) men det var vist også meget godt.

Nu er det så snart 3 år siden jeg har taget noget sidst.
Efter min indlæggelse har jeg gået hos distrikt psykiatrisk, og videre til OPUS.

I dag er jeg næsten helt symptomfri, og lever et normalt liv :-) Jeg får stadig seroquel, dog kun ca 100mg til at sove på. Jeg har prøvet uden seroquel, men jeg får det meget besynderligt når jeg ligger i min seng.

Det er som om at Jeg er inde i et ENORMT rum, hvor der intet er, og jeg føler mig ENORMT lille. Det skræmmer mig, når jeg oplever dette.

Jeg har oplevet dette før. Også da jeg var mindre. Og har altid været skræmt af dette.

Jeg ved ikke hvad det er, men der kommer lige inden jeg falder i søvn, og når jeg først kommer ind i dette sted, kan jeg ikke sove.

Nogen der kender noget til dette? :-)

Nå, men udover det har jeg det godt. Jeg kan dog godt mærke at mit høje stimulans forbrug har sat sine spor. Bliver meget nemt stresset, og føler mig faktisk lidt slidt.

Men okay, det ville måske også være lidt besynderligt hvis 100gr.+ MDPV ikke skulle sætte sine spor.

Jeg er i fuld gang med min uddannelse, har fået læreplads for ca 6 måneder siden.
Jeg bor stadig sammen med min kæreste, og så har vi fået en lille søn sammen, han er 1 år gammel. :-)

Ellers vil jeg bare sige hej til jer alle, håber at i alle har det godt.

Mvh Flæmming

Insane psychedelia user!

Tak for opdateringen og tillykke med familieforøgelsen :)
Kender ikke til søvnproblemmet, men jeg kan i den grad genkende det med let at blive stresset, hvilket blokker for mange egentlig lette gøremål.
Synes dog det er blevet bedre, eller mere rigtig, så har jeg lært at mestre nogle af de mest almindelige ting igen så som tandbørstning, gå i bad, tanke bil og handle ind.
Tingene skal bare ikke afvige fra det planlagte, så kan jeg gå helt i sort.

Mvh

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Mange tak :-)
Jeg har det faktisk på samme måde

Jeg har en fast rutine, hver eneste dag. Og afviger det fra det 'planlagte' så går jeg også i sort. Dog er det ikke noget problem når jeg er på arbejde.

Jeg synes faktisk det fungere bedst, hvis det er mere spontant, så jeg ikke kan nå at tænke åhh nej. Bare en simpel ting som at vaske tøj,(Vi bruger vaskeri) så vil jeg faktisk helst vide det på dagen, i stedet for at få det af vide et par dage før.

For meget spontant planlægning(fx hvis vi får besøg af svigermor og ledsager) så skal der rydes op, støvsuges, handles ind, Jeg skal i bad, der skal gøres rent. Jeg får næsten helt ondt i maven, tænker åhh nej, og så går jeg helt i stå.
Og ved slet ikke hvor jeg starte, og hvor jeg slutte.

Det er blevet bedre, men slet ikke i nærheden af hvad jeg har kunnet før.

Junior medlem

Fucking godt gået FlæmMing.
Jeg kan huske at jeg for nogle år siden læste om dit seriøse misbrug af MDPV (som vist skal sættes i samme kategori som meth angående misbrug og bi-virkninger) og blev så skræmt af det at stoffet MDPV stadig får mine advarsels-klokker til at ringe.
Så STORT tillykke herfra, det er på ingen måde alle der er i stand til at vende et så seriøst misbrug til et fornuftigt liv med uddannelse, fast kæreste og barn - det har jeg stor respekt for!

Dedikeret medlem

Hejsa Flæmming! :rocking:
:gud: jeg tar hatten af og bøjer mig i støvet for din udvikling! seriøst!! RESPEKT mand! & pisse godt at høre en herlig solstrålehistorie :-)
må jeg spørge og det var fysisk og/eller psykisk afhœnighed der gjorde at du tog noget med i strømpen.. af frygt for hvordan virkeligheden ville føles uden stoffet i kroppen? -altså at stoffet på daværende tidspunkt var "godt" for dig?
eller for rusen skyld; eller for at holde abstinenser væk eller hvordan?

alt godt fremover :-)
-thewar
:peace:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

stopthewarondrugs skrev:
Hejsa Flæmming! :rocking:
:gud: jeg tar hatten af og bøjer mig i støvet for din udvikling! seriøst!! RESPEKT mand! & pisse godt at høre en herlig solstrålehistorie :-)
må jeg spørge og det var fysisk og/eller psykisk afhœnighed der gjorde at du tog noget med i strømpen.. af frygt for hvordan virkeligheden ville føles uden stoffet i kroppen? -altså at stoffet på daværende tidspunkt var "godt" for dig?
eller for rusen skyld; eller for at holde abstinenser væk eller hvordan?

alt godt fremover :-)
-thewar
:peace:

Jeg tog jo MDPV hver eneste dag. Var faktisk fuldstændig blæst hver eneste dag i ca 6 måneder.

Grunden til at det lå i skoen var nok bare pga psykosen. Var jo sikker på at der var en masse mennesker(prikker skikkelser) der viste hvor mit narko var :-)

Har haft en 60/70 gr. liggende rundt omkring forskellige gemmesteder i mine forældres hus. Boede hos mine forældre i den periode. Og mine sko var et af dem.:-)

Til sidst var jeg faktisk lidt bange for at falde i søvn. Havde været vågen en hel del dage, en 5 døgn ca. Og nogle gange gik jeg ganske enkelt ud som et lys og faldt i søvn. Nok pga udmattelse.

Så sov typisk kun en enkelt dag eller 2 på en uge i gennemsnit. Jeg var nemlig blevet bange for hvad der foregik når jeg sov.

MDPV er et besynderligt stof, de første 20 gange Jeg tog det, var det ekstremt stimulerende.
Men efter nogle dages brug ændre det sig markant.

Ingen høj puls, svagt stimulerende, og en fantastisk følelse af, at alt falder på plads i hovedet. Plus en lille psykose :-)

Man kan tænke SINDSSYGT virkelig SINDSSYGT hurtigt. Ens tanker er HELT frie, der er ingen begrænsninger i ens tanker.
Man føler sig som en super computer.
Hjernen kører som smurt, helt perfekt, dog er ens tanker helt uden for realistisk rækkevidde :-)

Abstinenserne er ret så slemme på MDPV, ca 24 timer hvor det føles som om at organerne vil ud af kroppen, plus feber, kramper, og dårlig mave.

Lidt som GBL abstinenser, bare en del værre. Også selv om GBL abstinenserne varer længere. Men minder lidt om hinanden.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Fandme godt at høre du har fået styr på livet igen uden stoffer, med familieforøgelsen, uddannelsen og det hele! Det fandme flot klaret. Stor respekt herfra! Turen hen til et normalt liv har ikke været uden slinger i valsen, så sejt du har klaret det! ;)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Mange tak for de fine ord!

Medlem

Det er fantastisk flot. Al respekt for din udvikling.

Og det kommer fra en der selv har været nede og ramme lavere end bunden.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Hej igen =)

Wow. Sikke en omgang! Du var også lige pludselig væk fra boardet en del tid. Det er virkelig flot! Det gør mig så glad, at læse sådanne opdateringer, og tillykke med den lille =)

Medlem

Læste lige dette: "Det er som om at Jeg er inde i et ENORMT rum, hvor der intet er, og jeg føler mig ENORMT lille. Det skræmmer mig, når jeg oplever dette." Og tænkte "WOW!", For den følelse har jeg også oplevet så langt tilbage jeg kan huske. Dog kun i få sekunder ad gangen og desuden ret sjældent. Men det er ikke så lang tid siden at jeg oplevede den sidst. Har aldrig rigtig kunne sætte ord på følelsen, så har ikke snakket om det med nogen.

Jeg har dog, så vidt jeg ved, aldrig været psykotisk. Men lad mig gerne høre, hvis du nogensinde finder svar på, hvad følelsen betyder!

Tillykke med at komme på rette spor igen.

Medlem

Fedt at høre din historie Flæmming! Det er ikke alle der kan det, heller ikke alle der skal det, men hvis man har godt af det, hvilket du tydeligt har, så er det fantastisk! :D Blev selv indlagt på psykiatrisk dog pga af en Kundalini-stigning som havde gjort mig skræmt fra vid og sans pga. udvidet opfattelsesevne, som blev tolket som en psykose fordi jeg led under processen. Anyways, så er jeg også interesseret i den følelse du snakker om. Har også fået en mærkelig sensation siden barnsben inden jeg skulle sove. Det føltes som om min krop i virkeligheden er 100m lang og bred men afgrænsningen af den, er meget skarp defineret. Altså følelsen af et tomrum uden for er også tilstede. Efter jeg er begyndt at lave lidt åndedræts øvelser(ånd dybt ind og slap så meget af som mulig på udåndingen 5-20min) samt øvelser i astral projektion så er det som om det er stoppet. Det virker som om det har noget at gøre med den del af hjernen som lammer kroppens muskler inden man suser afsted i drømmeland eller bare forlader kroppen(Tro det eller ej har gjort det mange gange med beviser bag efter ;) ) Det er lidt ligesom den som vågner op uden at kunne bevæge sig. Halvt inde i drømme verden og halvt ude med åbne øjne. De rapporterer om en ond ånd, alien, dæmon osv som er i rummet med dem. En ting er at de alle IMO eksisterer på et eller andet plan, men de har fundet ud af at det er hjernen som laver tricks med en og projicerer ens frygt pga af lammelsen. Dvs væsenet har magten over en, tror hjernen pga lammelsen. Jeg skal ikke kunne sige med sikkerhed at der ikke er en interdimensionel art som trives på den høje energiudladning frygt giver, men meget tyder på at det bare er hjernen i det tilfælde. Måske er et tegn på at du skal begynde at lave små astral rejser, eller øve lucide drømme.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt i Psychedelianus
Super fedt at du har det godt idag Flæmse.

Og tusind tak for updaten. Hold skruen i vandet!

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Det er fandeme godt gamle dreng! Hvis du skulle savne det "kognitive boost" du snakker om, så kan jeg trøste dig med, at du ikke virkede synderligt skarp ude fra i den periode, hvor det var værst, så måske det var indbildning? :D Hehe

Savner dig man. Lad os finde på noget sjovt, når vejret er bedre. Skal jo også snart have hilst på lillemand, inden han pludselig har skægvækst og ryger pot i smug :P

Snakkes!

Moderator
Brugeravatar

Godt at hører fra dig og endnu bedre at høre om din positive udvikling, godt gået Flæmming!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Farveladeland
Stærkt gået Flæmming. Jeg har også fulgt med på sindelinjen gennem en del tid her Psychedelia.dk

Er glad for at høre du har det godt, og at det kører for dig. Big thumps up!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Godt for dig Flæmming! Jeg har også lagt alkohol og stimulanser på hylden for stedse, 9 måneder i dag, og ser mig ikke tilbage. Nogen af os kan bare ikke tåle det, og det må vi acceptere for at få en god tilværelse - tillykke med den succes du har, og må du få en masse mere!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]