Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 09 maj 2025 19:47

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Hej :) er der nogle af jer der har erfaringer med hjemmelavede fentanyl næsespray?
Har overvejet at prøve at købe noget rent (acetylsalicylsyre)fentanyl og smide et par mg i en næsespray, med rent vand. Hvad tænker i om det?

Dedikeret medlem

Lav opløsningen isotonisk, ellers kommer det nok til at svide. Ca. 9g NaCl per liter vand. :)

Medlem
Brugeravatar

Ja ok :) har du prøvet det selv?

Medlem

Deminariliseret vand er fint uden salt. Du kan købe tomme næse spray flasker online.

Medlem
Brugeravatar

Ok kool :) tak for tippet..
Nogle der har erfaringer med hensyn til dosering?

Medlem

Det kommer jo helt an på din opiat tolerance. Men lav den så tæt på din treshold dose som muligt. Hvis du ikke har eksperimenteret med opiater før kan jeg kun anbefale dig at holde dig langt væk fra fentanyl.
Det er ufatteligt stærkt, det er meget nemt at overdosere selv med solid tolerance og abstinenserne er meget værre end heroin og metadon
det er virkeligt virkeligt farligt. Og det opiat jeg har set folk tabe mest til.
En god ven havde eksperimenteret med metadon over flere år og holdt det nogenlunde i ave
Men mistede al kontrol og selvrespekt efter få måneder på fentanyl.
Hvis du skulle være en af dem jeg, som jeg selv aldrig har mødt der kan styre stærke opiater(morfin,heroin og metadon). Så ville jeg holde mig til dem hvis jeg var dig. Jeg tror ikke på at nogen opiat glad person kan styre at have en større mængde fenta liggende.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Ideen er rigtig fin, især hvis du dropper den! Fentanyl er så ufatteligt svært at dosere - og så vil du selv stå for opgaven??? Helt ærligt - har du udstyr til det? Kan du stole på at din vendor har det.. Fentanyl er imo ikke særlig euforisk, men meget sederende - dvs at hvis du søger en tilstand, du ikke kan opnå, ender du hurtigt med at nodd'e livet væk...
Fentanyl rusen opvejer på ingen måder for farerne ved stoffet... De oplevelser jeg har med fentanyl, har altid været fra lægemidler, altså med en kendt dose og stadigvæk føltes det som russisk roulette - tag og lad de andre børn lege med det lort =)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

HopIFjordeN skrev:
Ideen er rigtig fin, især hvis du dropper den! Fentanyl er så ufatteligt svært at dosere - og så vil du selv stå for opgaven??? Helt ærligt - har du udstyr til det? Kan du stole på at din vendor har det.. Fentanyl er imo ikke særlig euforisk, men meget sederende - dvs at hvis du søger en tilstand, du ikke kan opnå, ender du hurtigt med at nodd'e livet væk...
Fentanyl rusen opvejer på ingen måder for farerne ved stoffet... De oplevelser jeg har med fentanyl, har altid været fra lægemidler, altså med en kendt dose og stadigvæk føltes det som russisk roulette - tag og lad de andre børn lege med det lort =)

:stupid:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
mandenmh skrev:
Har overvejet at prøve at købe noget rent (acetylsalicylsyre)fentanyl

Mener du Acetylfentanyl? http://en.wikipedia.org/wiki/Acetylfentanyl

Medlem

Er det medicinsk fentanyl du har fået fat i 2 ml ampuller eller 10 ml tønder?

Næstespray dur ikke - lad være med et gøre det. HVIS det er medicin beregnet til IV eller IM bruger virker da bedst sådan. Og da jeg advare alle mod at benytte sig af IV eller IM ville jeg se at nok komme af med detl. Det har ikke den store værdi indtaget på andre måder.

Jeg har en ven med en kandidat i kemi, han fik ikke noget ud af det,

Jeg har selv taget det IV, det er MEGET kraftigt

Junior medlem

Jeg har haft de 2 ml og 10 ml Fentanyl - jeg gav en til en ven, der forsøgte sig med næstespray. Han gik igennem alle 10mg uden at kunne mærke noget - og han var på ingen måde opiat-tolrent.

De er er beregnet til IV eller IM - så brug dem sådan. Efter min erfaring varer IM rusen lidt længere end IV rusen. Under alle omstændigheder synes jeg ikke rusen varer særligt længe, kunne køre igennem mange 10 ml på en dag. Vil til enhver tid foretrække morfine eller oxycodone her

Senest rettet af Athlos 01 maj 2015 02:23, rettet i alt 1 gang.

Junior medlem

Eller et fentanylplaster der frigiver 100mcg i timen (opialt-tolerent)

Medlem
Brugeravatar

Lige et bonus spørgsmål,
Jeg har taget hvid thai mange gan, men jeg kan læse mange steder at fentanyl bliver kaldt 'white china'. Det er vel ikke det samme? Jeg har altid taget hvid thai, i den tro at det var diacetylmorfin?!!

Medlem

mandenmh skrev:
Lige et bonus spørgsmål,
Jeg har taget hvid thai mange gan, men jeg kan læse mange steder at fentanyl bliver kaldt 'white china'. Det er vel ikke det samme? Jeg har altid taget hvid thai, i den tro at det var diacetylmorfin?!!

Jeg har ALRIG hørt navnet white thai i forbindelse med fentanyl. Der er en strain af Kratom, der kaldes white thai og i Sydafrika går hvid herion ofte under navnet thai white.

I hvilket form har du fået produktet? (Pille, flydende etc)

Dedikeret medlem

mandenmh skrev:
Lige et bonus spørgsmål,

klippet fra: http://en.m.wikipedia.org/wiki/Fentanyl
The "China White" form of fentanyl refers to any of a number of clandestinely produced analogues, especially α-methylfentanyl (AMF).[58] This Department of Justice document lists "China White" as a synonym for a number of fentanyl analogues, including 3-methylfentanyl and α-methylfentanyl,[59] which today are classified as Schedule I drugs in the United States.[60] Part of the motivation for AMF is that, despite the extra difficulty from a synthetic standpoint, the resultant drug is relatively more resistant to metabolic degradation. This results in a drug with an increased duration.

china white og hvid thai er ikke det samme.. selvom det klinger dog lidt ens..

OT du ka osse købe en saltvands-nœsespray.. og så bare åbne den osv.. men seriøst så pas uendeligt meget på med stoffet!!
jeg er et opi-head, men har kun taget fentanyl 1 gang i form af plaster som udløser pr time.. 100 eller 150 mcg patch mener jeg det var.. fik at vide den sku tygges, men jeg satte den skam bare på som det klistermœrke det nu var.. og Gsus det var godt jeg ikk tog det på andre måder, for fuck det er stærkt, altså i styrke!! var godt vœk i et par døgn.. ku mœrke mit åndedræt blev nedsat betydeligt.. og jeg har en del tolerence.. og virkelig glad for at jeg ikk havde flere, for så var jeg gået i dem pronto! (som der nævnes lœngere oppe, så ska man vitterligt ha rygrad som en cyborg for ikk at gå all in & lade sig hooke helt)
Fentanyl er meget fedtopløseligt, og derfor svœrt at få ud af kroppen hvis der først er kommet for meget ind.. og pga af den ekstreme styrke og så i pulverform er det svært at tynde korrekt op, og derved meget let at dosere forkert!!
lœs ALT hvad du kan om stoffet og kroppens interaktioner med det; og andre stoffer inklusiv kroppens egne INDEN du beslutter dig!..
B safe mvh STWOD

Medlem

Fentanyl er et meget farligt stof på grund af, hvor potent det er. Lad mig starte med at slå det fast.

Jeg havde i en periode på 4 måneder fri adgang til al den Fentanyl jeg ville have. Det var human grade Fentanyl, altså fentanyl af medicinsk kvalitet. Det fentanyl der benyttes i Danmark indeholder 50mcg/ml. Jeg indtog fentanylen, som det var beregnet til. Det vil sige IV. Jeg fortæller dette, for at vise at jeg har et stort kendskab til fentanyl. Der er nok ikke mange herinde, der har benyttet fentanyl rekreationelt i så høj grad som mig, medmindre det har været via plastre.

Når man indtager fentanylen, som det er beregnet og det er human grade, så man er sikker på at den styrke der er angivet er korrekt, er fentanyl ikke nær så farligt. Jeg havde altid 100% styr på hvor meget fentanyl jeg havde i blodet. Skrev ned hvor meget jeg skrev og hvornår, og havde en tabel med en anslået halveringstid, så jeg også havde en billede af det faktisk akkumulerede niveau af fentanyl jeg havde i blodet.

Fentanyl bliver især UHYGGELIGT farligt, når man begynder at anvende det på måder men ikke skal. Eksempelvis ved at prøve at lave en næsespray ud af det. Du har ingen jordisk chance for at vide, hvor meget der bliver optaget og hvor meget der går til spilde. Derfor er en næsespray eller blot drikke det MEGET DUMT, fordi du mister kontrollen over hvor meget du har i kroppen. Det er det samme med plaste, hvis man sætter dem på huden som de er beregnet, har man 100% styr på hvor meget man har i blodet. Begynder man at æde det eller ryge det går det igen galt fordi man ikke kender den nøjagtige dose man har indtaget og ikke kender biotilgængeligheden.

Fentanyl bliver 100 gange farligere, når man indtager det på måder, som det er ikke er beregnet til. Det er pga. dette at så mange er døde af fentany. Heroin-afhængige der ryger et plaster et lignende. Hvis du holder styr på dit indtag og indtager det korrekt, er det ikke farligere end morfin.

Det er derfor jeg STÆRKT FRARÅDER dig at lave næsespray ud af lortet eller drikke det, det er her det for alvor bliver farligt.

Medlem
Brugeravatar

Ok mange tak for svarene.. :)

Medlem
Brugeravatar

hvor kan man købe vægte der kan veje μg?

Medlem
Brugeravatar

har fået noget rent fentanyl og noget rent acetyl-fentanyl... a-fentanyl'en kan jeg godt veje på min mg vægt da det er 15 gange mindre potent end alm. fentanyl. men skal bruge en mcg vægt for at kunne dosere det almindelige fentanyl.... så tør ikke røre fentanylen før jeg har en sådan vægt...

Medlem
Brugeravatar

Update:
Jeg startede med at tage 1mg i 20ml saltvandsopløsning (better safe than sorry) og tog et skud, og reducerede 20min efter med et pust ...
Mærkede ingenting...
Så regnede jeg lidt og vurderede at den afgav 0,2ml per post.. Læste lidt op på instanyl (fentanyl næsespray fra Takeda Pharm) , fandt ud af de doserede Smed 50, 100 og 200mcg.
Så jeg puttede 10mg i de 20ml (500mcg/ml vand og rystede godt - 125mcg per pust)..
Tog igen et skud og ventede 10min.. Blev lidt varm i kinderne... Efter 30min tog jeg et pust mere og blev rimelig skæv. Ikke noget helt vildt, men rigtigt fint.
Vil lige understrege at jeg har tolerance :)
Synes lige jeg ville fortælle hvordan eksperimentet udviklede sig :) :peace:
Men kan godt mærke det er kraftigt og ikke noget man skal gå of tage hele tiden..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]