mandenmh skrev:
Lige et bonus spørgsmål,
Jeg har taget hvid thai mange gan, men jeg kan læse mange steder at fentanyl bliver kaldt 'white china'. Det er vel ikke det samme? Jeg har altid taget hvid thai, i den tro at det var diacetylmorfin?!!
klippet fra:
http://en.m.wikipedia.org/wiki/FentanylThe "China White" form of fentanyl refers to any of a number of clandestinely produced analogues, especially α-methylfentanyl (AMF).[58] This Department of Justice document lists "China White" as a synonym for a number of fentanyl analogues, including 3-methylfentanyl and α-methylfentanyl,[59] which today are classified as Schedule I drugs in the United States.[60] Part of the motivation for AMF is that, despite the extra difficulty from a synthetic standpoint, the resultant drug is relatively more resistant to metabolic degradation. This results in a drug with an increased duration.
china white og hvid thai er ikke det samme.. selvom det klinger dog lidt ens..
OT du ka osse købe en saltvands-nœsespray.. og så bare åbne den osv.. men seriøst så pas uendeligt meget på med stoffet!!
jeg er et opi-head, men har kun taget fentanyl 1 gang i form af plaster som udløser pr time.. 100 eller 150 mcg patch mener jeg det var.. fik at vide den sku tygges, men jeg satte den skam bare på som det klistermœrke det nu var.. og Gsus det var godt jeg ikk tog det på andre måder, for fuck det er stærkt, altså i styrke!! var godt vœk i et par døgn.. ku mœrke mit åndedræt blev nedsat betydeligt.. og jeg har en del tolerence.. og virkelig glad for at jeg ikk havde flere, for så var jeg gået i dem pronto! (som der nævnes lœngere oppe, så ska man vitterligt ha rygrad som en cyborg for ikk at gå all in & lade sig hooke helt)
Fentanyl er meget fedtopløseligt, og derfor svœrt at få ud af kroppen hvis der først er kommet for meget ind.. og pga af den ekstreme styrke og så i pulverform er det svært at tynde korrekt op, og derved meget let at dosere forkert!!
lœs ALT hvad du kan om stoffet og kroppens interaktioner med det; og andre stoffer inklusiv kroppens egne INDEN du beslutter dig!..
B safe mvh STWOD