Swiffa skrev:
Okay tak, har ikke kigget på isopropylphenidate endnu.. Hvordan ville du sætte det op mod Ethylphenidate?
Methylphenidat har jeg desværre ikke adgang til
I bliver i forhold til mange andre, i hvert fald deres beskrivelser, en ret kraftig følelse af eufori. Ikke så meget som Ethylphenidate dog,
Men meget meget rent coke 90+ synes jeg også giver en helt anden eufori. På dårlig coke kan jeg OVERHOVEDET ikke koncentrere mig, det kan jeg på de gode, indtil det altid ender med man tager for meget

Det er ikke pænt gjort og ikke overholder ikke videnskabelige præmisser, man jeg gav han en ret stor streg isopropylphenidate, han troede det var coke af æg-kvalitet indtil jeg fortalte ham det. Han endte med at tage mere af det til festen om aftenen end af de 10 gram æg vi deltes om (ud for øjenvurdering havde han nok ikke engang taget halvdelen af coken, og det var godt imo) Kort sagt, jeg bruger det, men har svært ved at finde det punkt for en koncentration forsvinder of euforien og dampen tager over,
Men første opsumering [isopropylphenidate] der er ingen tvivl om det kan benyttes, men bliver man for euforisk kan det have negativ effekt, Men isopropylphenidate var en af de ting de gjorde ulovlige i UK den 10 april
3F-Phenmetrazine / 3-FPM derimod synes jeg er VIRKELIGT stimulerende uden den meget store eufori. Dette har jeg benyttet mig det sidste stykke tid,
Og så har vi 3F-Phenmetrazine eller 3FPM bestiller det altid i 10 mg pellets, det giver mig et dejligt moodliftt og kan holde fokus i 3-6 timer uden at redosere. For det meste har jeg bare delt en pellet og har en 5 med min ind skulle det blive nødvendigt.
Men nu til mit
ALL-TIME FAVORIT STUDY DRUCKDolol når man har lav tolrence
Derefter OxtContin (uden at tygge den over og øfelægge depot effekt)
Metadon lige så - det giver bare UALMINDELIG hård mave selvom man er vant til morfin, fentanyl, oc osv.
Morfin kan påvirke din kognition de første par gange fordi de bliver slask og euforisk. S+ vned jer lige så stille til det 3 personer, hvor den ikke tager noget bare for en sikkersskuld, hvis der sker.
Jeg har prøvet der hjeme med fentanyl (det var sp godt nok IV og ikke plaster) og ketogan, som simpelthen bliver for eurofisk (ketogan er jo nærmest kun lovligt de scandinaviske lande fordi de SÅ euforisk). Men det har en utroligt effektiv bivirkning det afslapper den bløfe muskultar i lever, nyre og penis så stenen lettere kan passere,
ADVARSELNpr jeg så har nævnt de opiater, som mine favorit study aids. Så endte det altså og med fysisk og psykisk afhængihed fra 3g til min hacelor. Først den sommer lykkedes det mig at stoppe, ment ikke 100%, jeg har stadig svært ved det når jeg går igang med en stor oggave. Skulle jeg ikke lise spise 40mg ocycontin og en røvfuld 3-PFM og så studere de næste 24 timer i træk.
Jeg gør det endnu, jeg var på det til hver eneste eksamen, og mange arbejdsdage, Så lad være, de er så svært at skille af igen.