For det første vil han ikke komme ind og ruske tremmer, hvis det er første gang han blinver anmeldt til poltitiet. Han vil få en betinget dom på tre måneder og en månedlig aftale med en socialmedarbejder hos krimnialforsorgen i et år.
Hvad forholdet mellem dig og din vendeinde angår, har jeg ingen kommentarer. Det er op til dig og hene til at løse det. Men hvis hun også var min veninde og jeg fandt ud af hvad du havde gjort var du endt på sygehuset med en smadret kæbe så du kunne æde flydende mad de næste par måneder. Der har du min ærlige mening om hvad jeg synes om hvad du har gjort, jeg sparker nok ned til en der allerede ligger ned. Men i det her tilfælde fortjener du det altså. Det værende sagt, så håber jeg i kan blive godt venner igen, hvis hun betyder så meget for dig.
Og så håber jeg du holder dig fra alkohol FOR ALTID. Selv drikker jeg ikke, fordi jeg heller ikke kan kontrollere alkohol. Så hold dig til beslutningen, det er ikke svært efter et lille stykke tid. Du er velkommen til løbende at kontakte mig, hvis det kniber med at holde dig fra løftet om ingen alkohol eller hvis du ønsker at høre hvad jeg gør til en fest for at holde mig fra alkohol osv.
Til sidst ville jeg nok få en række tider ved en psykolog. Jeg ved du var fuld, men alkohol ændrer altså ikke totalt på hvem du er, det fjerner blot dine hæmninger. Jeg ville vide hvad det er inde i mig der kan gøre mig så sur. I hvert fald vil jeg gøre det hvis du generelt har besvær med at kontrollere dine impulser og dit temperament.
Min besked er ret uhøflig, jeg håber ikke du bliver sur på mig over at læse den, men jeg går lidt hårdt til folk, når de skal hjælpes i sådanne situationer. Især ville jeg gerne have set din reaktion, hvis jeg havde sagt det her til dig face to face, da det kunne give mig nogle flere indblik i din psyke.
Det kan være en blanding en dårlig dag, for meget alkohol, dårligt humør. Men hvis du har besvær med impulser og håndtering af vrede bør du måske overveje at finde nogle at få hjælp af.
Giv mig venligst en tilbagemelding på mit indlæg - var det ubrugeligt fordi jeg i virkeligheden bare pissede dig af, hvilket gjorde resten af indlægget ubrugeligt - eller kunne du bruge det til noget.
|