Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2025 22:43

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 49 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
At gå ned på politistationen for at hente narko burde næsten filmes :D

Gorilla: "Jeg kommer for at hente mit narko"
Politi: *mumle surt*
Gorilla: Tak, hav en dejlig dag, jeg går med mit lovlige nydelsesmiddel igen *vifter med zip-posen til alle betjente, hele vejen ud*
Politi: Dafuq just happened?

Medlem

Geografisk sted: På en nydelig villavej
Bare en skam, at de pr 28/8-15 er ulovlige.
De lavede et tilsvarende nummer med mig, hvor ekspeditionen i tolden blev forhalet, indtil substansen blev forbudt. :evil:

Medlem

Frugthat skrev:
At gå ned på politistationen for at hente narko burde næsten filmes :D

Gorilla: "Jeg kommer for at hente mit narko"
Politi: *mumle surt*
Gorilla: Tak, hav en dejlig dag, jeg går med mit lovlige nydelsesmiddel igen *vifter med zip-posen til alle betjente, hele vejen ud*
Politi: Dafuq just happened?

Hehe. Der sidder helt klart nogle folk inde i anklagemyndigheden som har ondt i røven, men ellers må jeg sige, at jeg er positivt overrasket over politiet. Personen jeg snakkede med dengang jeg fik at vide jeg var eftersøgt, var enormt sympatisk og gav udtryk for, at han godt kunne se, det var en fuldstændigt åndssvag situation jeg var blevet trukket ind i. Personen som der står for beslaglagte koster tager prisen for at være den sødeste mand jeg har snakket med gennem hele forløbet. Han sympatiserede meget med mig og sagde noget ala "ja, de har nok slået sig i tøjret over at skulle udlevere det, men det er nu engang sådan, at når noget ikke er ulovligt, så er det lovligt, hehehe" (<- hvilken indsigt. kunne de så måske ikke have taget en hurtige kigger i loven om euf. stoffer for et år siden i stedet for at inddrage sundhedsstyrelsen, retssager osv??) og virkede helt glad for at give mig mine mærker. Det var lige før at han ønskede mig god fornøjelse :lol:

Derudover gik jeg jo ind foran en dommer og sagde, at de bare kunne beslaglægge det, så de kunne sagtens have beholdt det. Men de valgte at kontakte mig og tilbyde at jeg kunne hente det - hvilket selvfølgelig er det eneste rigtige.

Han anbefalede mig desuden at kontakte anklageren og bede om agtindsigt i sagen for at finde ud af, hvilke overvejelser de har gjort sig før de valgte at udlevere det, så det vil jeg gøre.

kaptajn_kaos:

okay - hvor ser du henne at de er ulovlige? Jeg tænker, at det er mig der har gjort dem opmærksomme på det, så det beklager jeg! Det går jeg ud fra, da de gennem hele forløbet har opført sig som om, at de aldrig har stødt på stoffet før. I dag har jeg fået dem udleveret, og udover, at mærkerne blot er to stykker papir med bogstaverne "AL-LAD" printet på, kommer de i en lille pose, hvorpå der står "CHEMICAL NAME: AL-LAD" - alligevel insisterer de på, at det er LSD. I brevet jeg fik forleden, står der at jeg kan hente "to stk. LSD (AL-LAD) mærker"....

Medlem

https://www.retsinformation.dk/Forms/R0 ... ?id=173783
"2. I bilag 1, liste B, indsættes efter nr. 6 som nyt nummer:

»6 a. AL-LAD (6-allylnorlysergid).« "

Bemærk datoen, ulovligt pr. 28/8-15

Hvis du har fået det udleveret nu er de fand'me nogle amatører!!! Godt gået. :D

Medlem

Geografisk sted: Kbh
kaptajn_kaos skrev:
https://www.retsinformation.dk/Forms/R0710.aspx?id=173783
"2. I bilag 1, liste B, indsættes efter nr. 6 som nyt nummer:

»6 a. AL-LAD (6-allylnorlysergid).« "

Bemærk datoen, ulovligt pr. 28/8-15

Hvis du har fået det udleveret nu er de fand'me nogle amatører!!! Godt gået. :D

Haha det er sgu dagens griner, og sikke en fryd :D

Medlem

Tja, de skal vel udlevere det siden det var lovligt da jeg bestilte det. Eller også skal de ikke, og jeg får snart besked på at jeg igen er efterlyst og de vil have mærkerne tilbage :roll:

Medlem

Gorilla skrev:
Tja, de skal vel udlevere det siden det var lovligt da jeg bestilte det. Eller også skal de ikke, og jeg får snart besked på at jeg igen er efterlyst og de vil have mærkerne tilbage :roll:

At det var lovligt da bestilte det, viser din erfaring vel tydeligt, at sådan noget rager staten en høstblomst - og det manglede bare, at som du selv er inde på, at kvittering for udleveringen af en NU ulovlig substans, kan danne grundlag for yderligere retsforfølgelse. Kafka har ikke levet forgæves.
Tak for din kamp, den har betydet, at jeg på ingen måde har lyst til at lægge mig ud med staten, for at gøre min ret gældende (ca 10 gange så meget AL-LAD som du), for staten er ikke, ligesom loven, til for mig. Retsstaten er en løgn!

Medlem

det kan være, at sagen alligevel ikke er slut. Har i hvert fald lige fået endnu en facebook besked (suk) fra politiet om at de har papirer til mig, og at jeg er efterlyst indtil de er udleveret. Sidste gang det skete, var det papirer hvor der stod at sagen var genåbnet... Jeg kontaktede eftersøgningsafdelingen med det samme, men kvinden i telefonen kunne ikke se nogle aktive sager på mig. Jeg svarede, at jeg i så fald ikke kan gøre så meget andet end at ignorere det. Hun foreslog, at jeg ringer tilbage i morgen........ syv fucking måneder med det her pjat. Mon denne sag nogensinde ender?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
Gorilla skrev:
det kan være, at sagen alligevel ikke er slut. Har i hvert fald lige fået endnu en facebook besked (suk) fra politiet om at de har papirer til mig, og at jeg er efterlyst indtil de er udleveret. Sidste gang det skete, var det papirer hvor der stod at sagen var genåbnet... Jeg kontaktede eftersøgningsafdelingen med det samme, men kvinden i telefonen kunne ikke se nogle aktive sager på mig. Jeg svarede, at jeg i så fald ikke kan gøre så meget andet end at ignorere det. Hun foreslog, at jeg ringer tilbage i morgen........ syv fucking måneder med det her pjat. Mon denne sag nogensinde ender?

Kontakter politiet folk på facebook nu om dage? Hvordan fanden ved de så, at det er dig de snakker med. En hver idiot kan da lave en fake facebook profil.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 49 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]