Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 15:50

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 45 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

drkrogshoej skrev:
De gange jeg har hørt priser på meth er det gået for mellem 200-1000 kr for et gram.
Meget vidt prisspænd, men jeg syntes også godt man kan forsvarer at gi optil 1000kr for det for det er sku bang for the bucks.

200,- dkk for methamphetamine fældet som krystal, i Danmark? Det lyder godt nok billigt - så tror jeg ikke det varer længe fær vi har en god omgang Tweakere i Randers, Amager osv...LOL! :-D

Insane psychedelia user!

Jeg tog fra 70-120 kr alt efter mængde, da jeg havde en god kontakt til meth.
Det kom så i pulver, men var meget rent, i hvert fald det som blev tjekket af politiet.

Edit en gang købte jeg krystaller gennem en anden kontakt fra Holland pga tørke, der gav jeg 400 kr grammet og solgte det for 400 bare for at holde liv i hjulene.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
I danmark ja...
og nej det billige var så pulver men stadig temmeligt rent.

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 55° 40′ 25″ N, 12° 35′ 59″ Ø
70-120 kr.? - Det lyder super billigt xD

CHRISTIANIA

Insane psychedelia user!

Indkøb lå på 40-45 kr så der var plads til en god fortjeneste.
Plus det var så billigt, at alle kunne lave penge uden at skulle ty til anden kriminalitet, hvilket gjorde det mere sikkert for alle parter.

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg har tidligere set et G. af det stads blive solgt for 1200 kr. grammet. Om det har været autentisk meth eller en fair pris kan jeg desværre ikke svare på, Derudover ved jeg at en af mine homies er blevet tilbudt det før til en fest så helt ukendt i danmark er det vidst ikke

Junior medlem

Det sjove, er dog er at Asiaterne her i DK i hvert fald vejer posen med?!? Det har jeg ikke set før - det skulle lige ske i en eller anden lille flække i Jylland. Hvor >Børge pin-arm, skal sælge en pose speed til Rocker-børge.

Anyhow. !000,- grammet virker til at være ca. prisen, i hvert fald her i København. Men jeg ser det som sagt meget få steder. Ser jeg det til mindre, ville jeg tro, at jeg ville slå til og købe et par gram eller 5. Men igen, jeg bruger det selv ret sjældent.

Pulverversionen, fældet i et salt er fra helvede og holder een vågen i et halvt år - den ville jeg ikke røre, om jeg så fik det gratis....

Administrerende Direktør
Brugeravatar

Pulveret er typisk den racemiske variant. Hvis det er i krystalform, er det d-isomeren, man er fat i.

Dedikeret medlem

Jens Jensen skrev:
Det sjove, er dog er at Asiaterne her i DK i hvert fald vejer posen med?!? Det har jeg ikke set før - det skulle lige ske i en eller anden lille flække i Jylland. Hvor >Børge pin-arm, skal sælge en pose speed til Rocker-børge.

Anyhow. !000,- grammet virker til at være ca. prisen, i hvert fald her i København. Men jeg ser det som sagt meget få steder. Ser jeg det til mindre, ville jeg tro, at jeg ville slå til og købe et par gram eller 5. Men igen, jeg bruger det selv ret sjældent.

Pulverversionen, fældet i et salt er fra helvede og holder een vågen i et halvt år - den ville jeg ikke røre, om jeg så fik det gratis....

hej Jens!
er der et specielt cut-middel i, siden der er den store forskel?.. -eller er der bare så stor forskel fra krystal til salt?
(EDIT) >ANDRUSHA forklarede lige præcis hva mit spørgsmål gik på.. <

jeg fik engang meth som amf, ved en fejl.. dealeren cuttede hans skod-amf med meth.. :roll: (men vi fik fra den forkerte pose..) tog normal gadespeed-størrelses streger.. og var seriøst ved at dø af det!.. siden har jeg haft en seriøs gang stimulans-noia.. nu er lidt stærk kaffe er nærmest nok til at min krop tror den får samme omgang igen, og giver mig så for det meste et instant angstanfald.. :|
mvh STW

edit1: :gud: MODs

Junior medlem

Som Admin siger, er der forskel - IMO er pulveret noget af det værste man kan komme i nærheden af. Det varer i evigheder og man(jeg gær i hvert fald) får det elendigt.

Krystal formen er derimod en helt anden sag ;-)

Jeg har lige et spørgsmål til jer der har erfaring med meth.
Jeg har lagt mærke til, at der ikke bliver snakket særlig positivt omkring amf her på psy, men tilgengæld er meth ikke malet helt så sort.

Personligt har jeg kun en erfaring med amf, og må give jer ret, det stof har sgu ikke noget at byde på. Men meth har jeg aldrig prøvet, jeg har simpelten så meget respekt for det, da jeg har hørt de ringeste historier omkring stoffet. Ærligt talt er der intet stoff jeg har mere respekt for, ikke engang opiater. Jeg har vurderet crack og meth som de to mest dirty, helt på linje med heroin hvis ikke værre. Er jeg helt forkert på den? Disse historier har gjort, at jeg aldrig har turde prøvet hverken crack eller meth, dog har jeg heller aldrig fået det tilbudt endnu.
Bevares jeg er ikke en sart sjæl, og jeg kan sikkert håndtere en omgang crack eller meth uden at blive junkie, da andre rigtig afhængighedsdannende stoffer som coke og oxycodone, aldrig har sagt mig noget, og jeg kan sagtens have det liggende i måneder for venner, uden at røre det. Men seriøst har min indstilling været bedre overfor opiater og heroinen end overfor meth. Er det en dobbelt moralsk moral jeg har?

Vh Ø !

Junior medlem

Eller også har du set for meget TV? Altså jeg tror ikke, at der er noget som en gang Hvid Thai IV, der hooker folk. Der er noget noget af det orgasmiske man opnår.

Crack syntes jeg selv er et lorte stof, det svine, stinker, virker forholdvis voldsomt i ret kort tid - på ingen måde noget jeg kunne blive hooked af.

At Meth(krystal) har så sprligt et ry tror jeg til dels, er de TV serier folk ser, hvor tweekers koger deres spædbørd i microbølgeovne og den slags fuck'ed op ting....

Medlem

Det lyder til at meth i USA er af vanvittig høj kvalitet (ala Breaking Bad kvalitet ;)), da kartellerne i Mexico har profesionelle laboratorier, hvor de producerer det. Jeg har ingen ide om det, men jeg kan ikke forestille mig, at der bliver flyttet særligt meget af den kvalitets meth fra Sydamerika til Europa? Er det tilfældet kan jeg ikke forestille mig at der findes specielt mange super laboratorier i Europa, der kan producere meth af samme kvalitet. Meth er kun noget ved (som alt andet) hvis det næsten er helt rent. Både normalt amf og meth har nogle uhyggelige bivirkninger, når det er bare tilnærmelsesvist urent. Derfor tror jeg simpelthen ikke folk i Danmark gider det. De har for mange erfaringer med lorte kvalitet. Hvis meth i Danmark/Europa bliver lavet i små hjemmelaboratorier af folk der har købt Kemi for Dummies er det klart kvaliteten ikke er god ;)

Jeg har aldrig set meth krystaller herhjemme af den kvalitet, som man ser i USA i hvert fald.

Lidt off-topic er jeg faktisk næsten stoppet med at tage stimulanser, da jeg synes kvaliteten ofte er helt af helvede til. I hvert fald skal man altid selv rense det. Men jeg tror ikke, det er til at rense det for alt, når man ikke ved hvad det er blandet op med (jeg er ikke den store ekspert i anvendt kemi - jeg kan ikke mere end der lige er brug for til "husbehov" ;)). Inden ethylphenidate blev ulovligt, var det faktisk nok det jeg oftest brugte. Ellers var det dexamfetamin eller ritalin, hvis jeg havde brug for ekstra energi af den ene eller anden grund.

Junior medlem

Det meste Meth jeg har set i DK, er fra Asien. Det bliver lavet i den nordlige del af burma, i "fabrikker" med gaffeltruck og "saftyfirst" skilte. Der kan Mexicanerne sgu godt gå hjem. De steder er helt lovløse og de generaler der sidder på magten i lige de område, gør som de vil. De har bla. selv anlagt bedre veje, så de kan transportere alt deres gear ind i Thailand og videre...

Så der er bestemt højkvalitets krystal meth herhjemme, prisen er desværre ret høj. Det virker som om, at misbrugere smuglere noget selv, for at dække egen behov og tjene en ekstra skilling. Ikke direkte "smuglere/Sælgere".

Medlem

Jens Jensen skrev:
Det meste Meth jeg har set i DK, er fra Asien. Det bliver lavet i den nordlige del af burma, i "fabrikker" med gaffeltruck og "saftyfirst" skilte. Der kan Mexicanerne sgu godt gå hjem. De steder er helt lovløse og de generaler der sidder på magten i lige de område, gør som de vil. De har bla. selv anlagt bedre veje, så de kan transportere alt deres gear ind i Thailand og videre...

Så der er bestemt højkvalitets krystal meth herhjemme, prisen er desværre ret høj. Det virker som om, at misbrugere smuglere noget selv, for at dække egen behov og tjene en ekstra skilling. Ikke direkte "smuglere/Sælgere".

Interessant post :)

Det er ikke længe siden, jeg så en kommentar, hvor de i USA havde målt renligheden af flere doser meth købt forskellige steder i landet. Det meste af det var meget rent, hvilket de også sagde var grunden til den store udbredelse af det i USA. Prisen er selvfølgelig også en meget vigtig faktor :)

Ved du hvor udbredt meth er i Asien?

Personligt ser jeg aldrig meth i det område jeg bor. Til gengæld er crack begyndt at blive mere og mere udbredt. Så det er muligt at meth bliver næste skridt?

Jeg har ikke set for meget TV, det gør jeg aldrig. Jeg kender mennesker, der har ødelagt sig selv af det stof. Simpelten smadret deres krop fuldstændig! Derfor mine holdninger/fordomme.

Hvad mener du med Hvid Thai IV? Er det meth i krystal IV, eller Heroin IV? Jeg forstår ikke alle de slang der bliver brugt, da jeg aldrig har rodet i det miljø.

Men uanset hvor euforisk man kan blive af Hvid Thai IV, så skal der sgu ikke nogen nål i min krop krystaller eller ej, og så kan du godt mene, at jeg har set for meget TV.

Vh Ø !

Administrerende Direktør
Brugeravatar

Ø Tripperen! skrev:
Jeg har lige et spørgsmål til jer der har erfaring med meth.
Jeg har lagt mærke til, at der ikke bliver snakket særlig positivt omkring amf her på psy, men tilgengæld er meth ikke malet helt så sort.

Personligt har jeg kun en erfaring med amf, og må give jer ret, det stof har sgu ikke noget at byde på. Men meth har jeg aldrig prøvet, jeg har simpelten så meget respekt for det, da jeg har hørt de ringeste historier omkring stoffet. Ærligt talt er der intet stoff jeg har mere respekt for, ikke engang opiater. Jeg har vurderet crack og meth som de to mest dirty, helt på linje med heroin hvis ikke værre. Er jeg helt forkert på den? Disse historier har gjort, at jeg aldrig har turde prøvet hverken crack eller meth, dog har jeg heller aldrig fået det tilbudt endnu.
Bevares jeg er ikke en sart sjæl, og jeg kan sikkert håndtere en omgang crack eller meth uden at blive junkie, da andre rigtig afhængighedsdannende stoffer som coke og oxycodone, aldrig har sagt mig noget, og jeg kan sagtens have det liggende i måneder for venner, uden at røre det. Men seriøst har min indstilling været bedre overfor opiater og heroinen end overfor meth. Er det en dobbelt moralsk moral jeg har?

Vh Ø !

Meth er vel hverken værre eller bedre end andre stoffer, der giver en virkning, som man kan blive mere eller mindre afhængig af. Jeg kan selv nogle gange have svært ved at have det liggende, men har omvendt aldrig store mængder i huset af gangen, og når først det er væk, har jeg det fint med det.

At sidestille meth med heroin er selvfølgelig fuldstændig meningsløst. Som du selv også er inde på, er det to helt forskellige stofklasser, der påvirker systemet helt forskelligt og har meget forskellige afhængighedsforløb og abstinenssymptomer. Jeg læser lidt mellem linjerne, at du egentlig godt er klar over det, så jeg synes det er en smule spøjst, når du spørger, om det er et dobbeltmoralsk syn, du har på meth. Ja, gu er det da det :) Men det syn udspringer jo af de forforståelser, du nu en gang gennem påvirkning fra nyhedshistorier, personlige beretninger, populærkultur mv. har opbygget omkring det, så jeg kan godt forholde mig til det du skriver.

Dermed ikke sagt at meth er uproblematisk, for der er masser af potentielle faldgruber ved at have et løbende forbrug af meth. Det er bare både unødvendigt og usagligt at afskrive det som tabu, fordi du har en indlejret angst for det. Oplys dig - ligesom du gør med entheogenerne - om stoffets dose-response kurver, (bi-)virkninger osv. (kort sagt Erowid) og gør op med dig selv, om det er noget, du har lyst til at prøve. Der går jo intet af dig, hvis du beslutter, at det bare ikke er noget, du har lyst til at kaste dig ud i, men forhåbentlig kan du gøre noget ved din indlejrede angst for substansen.

Du har helt ret Andrusha angående min angst overfor substancen. Det er derfor jeg spørger ind til det. Dog skal det siges, at det ikke er pga TV, skræmmekampagner og nyheder. Det er fordi at jeg kender folk der har smadret sig selv så fucked up meget, som jeg ellers ikke troede var muligt på andet end heroin. Og disse mennesker kunne godt håndtere substancer som alcohol, coke og joints. Deres fysik er smadret så meget, at de slet ikke er normalt funktionelle længere efter misbruget. Derudover er jeg overordnet set ikke til stimulancer, da jeg synes, at jeg mister min personlighed væk i rusen, og bliver en person jeg ikke vil stå indefor overfor andre, her er det coke og amf jeg snakker om. Sidst har jeg en dårlig søvn fra naturens side, så angsten for at miste søvnen, er nok den største grund til at jeg sådan set holder mig fra stimulancerne. Det skal dog ikke hæmme andre i at bruge det. Hver mand sin smag, men det kan godt ske, at jeg vælger at give meth en chance hvis jeg nogensinde får muligheden, specielt efter denne tråd.

Vh Ø Tripperen!

Insane psychedelia user!

Har jo været afhængelig af meth på hverdags basis i ca 7 år.
I størstedelen af den tid tog jeg også benzoer (flunitrazepam) til at holde mit "anker" på jorden.
Dvs berolige hjerne når den var ved at stikke helt af i paranoia og få noget livsvigtig søvn når krop og psyke var væltet.
Jeg ser lidt den lange halveringstid og faren for at ryge ind i det uendelige redoserings loop som noget af det farligste.
Så som allerede nævnt tidligere lad værd med at start ud med en større posefuld, men køb en lille mængde (0,2-0,5g) og lad det være det.
Hold det til meget små streger fra starten af.
Vær forberedt på at hovedet godt kan stikke af når de første 36-48 timer er gået.
Dette kan gøres ved at have nogle stoppiller liggende. Seroquel og truxal vil jeg den dag i dag fortrække frem for benzoer.
Lad vær med at redoser efter stop er indtaget :) det dumt!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Mit råd til en, der har søvnproblemer og gerne vil prøve meth, ville klart være: Dosér EN gang på en aften, and that's it! Så kan man godt sove, når man kommer hjem.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 45 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]