Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 14:30

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Hej allesammen...

Jeg er lige kommet ind i det der med stoffer, og jeg har fået en kontakt.
Jeg købte noget amf af ham for 2 dage siden, hvilket jeg synes var p.sse fedt.
Han sagde så, at han også solgte andet, heriblandt MDMA/Emma/Ecstacy.
Derfor ville jeg hører jer (efter jeg fandt det her fede forum) - hvad er egentligt virkningen af det?
Hvad med BAD TRIP og sådan noget?

Et detaljeret svar ville være '100'. :D

MVH

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Man ville kunne skrive lange bøger som svar på dit spørgsmål - hvilket også er gjort.

Jeg vil anbefale dig at bruge Psychedelias søgemaskine samt Google, der er massere af information at komme efter og den er ikke svær at finde. Du får dog lige et par links som du kan starte med.

https://www.erowid.org/chemicals/mdma/mdma.shtml

https://en.m.wikipedia.org/wiki/MDMA

viewtopic.php?f=4&t=6450

viewtopic.php?f=4&t=38607

Medlem

Det er en følelse af kærlighed, eufori, empati. Det er er en stimulans men du kan ende ud i bare at kæle med en pude i 4 timer.

Det er et amfetamin, så bivirkninger forekommer sandsynligvis.
Læs op på dem, og hvad du skal gøre dagene efter.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordjylland
Der er massere af materiale omkring MDMA på nettet, fantastisk stof! Meget 'tilgivende' stof hvis man kan sige det sådan, udfra personlige erfaringer er et bad trip meget svært at få på emma. Forbrugeren får en følelse af kæmpe eufori, man får en bestemt "connection" med andre personer (specielt andre der også er på emma), og man har alt i alt bare en fantastisk aften! Du kan finde alle svar du søger ved en simpel google søgning, bare husk at drikke vand og lad VÆRE med at gå over de 0.3 MAX :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
SomeoneWhoIsntMe skrev:
Der er massere af materiale omkring MDMA på nettet, fantastisk stof! Meget 'tilgivende' stof hvis man kan sige det sådan, udfra personlige erfaringer er et bad trip meget svært at få på emma. Forbrugeren får en følelse af kæmpe eufori, man får en bestemt "connection" med andre personer (specielt andre der også er på emma), og man har alt i alt bare en fantastisk aften! Du kan finde alle svar du søger ved en simpel google søgning, bare husk at drikke vand og lad VÆRE med at gå over de 0.3 MAX :)

Nu er vi jo på et skadesreducerende board, så jeg vil indskyde, at man anbefaler ikke at gå over 120 mg, hvis man vil være nogenlunde sikker på ikke at få bivirkninger.

120 mg er rigeligt til at give 4 timers eufori og hvis man så vil redosere, så nøjes man med max 80 mg.

Derudover, så husk at man max. skal tage MDMA engang hver 3. månede. MDMA er sådan et stof, der ikke er specielt farligt, ved korrekt dosis og ageren (såsom at drikke vand), men er ret farligt hvis man dosere for meget og gør det for tit.

Ligeså nemt det er at hygge sig med MDMA, ligeså nemt er det også at udløse en depression, hvis man behandler det som legetøj.

Desuden mister man også hurtigt meget af effekten, hvis man bruger det for meget og for ofte.

Medlem
Brugeravatar

Kan selv relatere meget godt til det SomeoneWhoIsntMe skriver.
Har aldrig oplevet eller være sammen med nogle der badtrippede. Har haft omkring 30-40 ture på MDMA. Så jeg er ikke en af de mest erfarne, men jeg vil da mene at jeg har en del ;-)

Mht. At du skriver mdma/Emma/Ecstasy, vil jeg gerne lige gøre dig opmærksom på, at mdma og ecstasy ikke er det samme. Du kan eventuelt søge lidt rundt selv, men jeg kan også lige give en lille forklaring.

Mdma er det psykoaktive stof i ecstasy.
Mdma er det 'rene' og fås som regel i krystaller. Det bliver dog også solgt i pulverform på gaden og det er jeg bestemt ikke fan af, da du jo selvfølgelig ikke kam være sikker på, at det er mdma du har fingrene i. (Ikke at man er 1000% sikker bare fordi det er krystaller, men det hjælper en del på det)

Mdma smager meget af kemikalier, og det kan du hurtigt lige teste ved bare at stikke en finger ned og smage, ellers lugter det også kraftigt af kemikalier.
EDIT: Dette kan du selvfølgelig ikke bare regne med, at fordi du har noget som smager af 'kemikalier', at det så nødvendigvis er mdma. Dårligt formuleret af mig.

Ecstasy er piller.
Altid blandet op med andre "sjove" ting, gode såvel som forfærdelige.
Mdma er som sagt hoved ingrediensen i ecstasy.
Men der er også stoffer, hvor virkningen er stort set det samme som mdma, men bare mere skadelige eller decideret farlige.
-For eksempel mda.
Dette er jo grunden til, at hvis du tager en e-pille som henholdsvis er på 100mg som der ofte bliver sagt, så får du det meget vildere end hvis du 'bare' tager 100mg :-P

Jeg er ikke fan af ecstasy, da man aldrig kan være helt sikker på hvad fanden det er man fylder kroppen med. (Det kan man jo faktisk aldrig med piller eller kapsler, medmindre man selvfølglig kan anskaffe sig et test kit)

Jeg vil meget gerne rettes på, hvis folk er uenige eller andet.
Jeg prøvede bare lige, at sætte dig lidt ind i det når du jo er ny i stofverdenen. Håber at du kunne bruge det til lidt.

Mht. Virkningen har jeg jo lidt sagt det samme som SomeoneWhoIsntMe.
Der er rigtig meget, at hente fra mdma. For min side af er det noget af det sjoveste at sidde sammen med nogle gode kammerater og hygge med noget mdma og nogle joints. Alle bliver bare bedste venner og det er bare godt :-P Men noget af det jeg elsker er også tomsnakken når alle er godt ramte. Der kan flyve det mærkeligste ud af ens mund og man kan sidde og have nogle lange diskutioner, hvor vi bagefter siger "hvad fuck var det lige vi snakkede om?" Og så glemmer vi det fuldstændig. Det er satme sjovt.

MEN HUSK MUSIK!
Føler mig tit i ét med musikken og musik er bare generelt super lækkert på mdma. Jeg kan lytte til alt. Psytrance synes jeg er rigtig lækkert, men da "OMI - cheerleader" kom ud og min ven satte den på mens jeg var på mdma, var det simpelthen bare den bedste sang der fandtes :-P

Jeg kan også godt lide, at gå i byen på mdma. Kan virkelig ramme danskegulvet og føle musikken.
Man kan dog godt blive meget grim, det skal du lige vide ;-) Det er ikke unormalt at få svedeture, kæben køre rundt og man tygger uden at have noget i munden, øjnene kan også se rimelig fucked ud. For eksempel bliver jeg altid skeløjet når jeg har fået rigeligt med mdma. :D Dog er dette ikke så mange der får, men jeg har dog læst om andre der har oplevet det.

Det blev meget længere end det jeg havde tænkt... Håber du kunne bruge det til lidt.
Alt i alt. Lækkert stof. Det er dog meget let at blive forelsket i Emma ;-) Pas på.

Skriv endelig tilbage, når/hvis du beslutter dig for at prøve det.

Senest rettet af tres9 13 nov 2015 09:29, rettet i alt 1 gang.

In our memories

Geografisk sted: I busken, udenfor dit vindue..
Vil lige komme med et tip/advarsel. Hold LANGE pauser mellem hvert trip. LANGE! Jo længere jo bedre.
Jeg tog det hver weekend i en periode på et par måneder. Det har resulteret i at stoffet simpelthen ikke virker på mig længere. Selv efter et år uden mdma eller ecstasy piller, da jeg så tog et trip PÅ omkring 200 mg. ( 120 mg oralt og 60-80 i snudeN) og det virkede mere elle mindre ikke. Selv på doser omkring 200 mg (hvilket er meget) mærkes det som sagt ikke rigtig. Jeg bliver da lidt mere frisk, og sådan... Men det er også det- Kunne lige så godt tage en streg amf så.
Har tænkt mig at prøve igen på Fredag, hvor det er 4-5 måneder sidst, og denne gang har jeg prøvet chokolade kuren i to uger her op til. og så må vi se :)
For lige at hijacke lidt. Bør jeg så droppe mine lyrica som jeg er ordineret den dag? Eller er det ligegyldigt?

Medlem

KawN skrev:
Vil lige komme med et tip/advarsel. Hold LANGE pauser mellem hvert trip. LANGE! Jo længere jo bedre.
Jeg tog det hver weekend i en periode på et par måneder. Det har resulteret i at stoffet simpelthen ikke virker på mig længere. Selv efter et år uden mdma eller ecstasy piller, da jeg så tog et trip PÅ omkring 200 mg. ( 120 mg oralt og 60-80 i snudeN) og det virkede mere elle mindre ikke. Selv på doser omkring 200 mg (hvilket er meget) mærkes det som sagt ikke rigtig. Jeg bliver da lidt mere frisk, og sådan... Men det er også det- Kunne lige så godt tage en streg amf så.
Har tænkt mig at prøve igen på Fredag, hvor det er 4-5 måneder sidst, og denne gang har jeg prøvet chokolade kuren i to uger her op til. og så må vi se :)
For lige at hijacke lidt. Bør jeg så droppe mine lyrica som jeg er ordineret den dag? Eller er det ligegyldigt?

Tag noget MDAi istedet, evt bland det med speed så det vilderen. Mvh BRIAN

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

tres9 skrev:
Mdma er det 'rene' og fås som regel i krystaller. Det bliver dog også solgt i pulverform på gaden og det er jeg bestemt ikke fan af, da du jo selvfølgelig ikke kam være sikker på, at det er mdma du har fingrene i. (Ikke at man er 1000% sikker bare fordi det er krystaller, men det hjælper en del på det)

Mdma smager meget af kemikalier, og det kan du hurtigt lige teste ved bare at stikke en finger ned og smage, ellers lugter det også kraftigt af kemikalier.

Jeg syntes generelt at det er et fint indlæg du har skrevet tres9 men jeg får dog lyst til at komme med et par kommentarer.

Jeg ville personligt være varsom med at ligge alt for meget i hvorvidt ens MDMA er en stor krystal, mange mindre krystaller, pulver eller what ever. Du kan sagtens finde god og ren MDMA i pulver form lige så vel som cuttet MDMA, med eller uden andre psykoaktive substanser, på krystal form. Mange RCs fås jo også på krystal form, klar til at sælge som MDMA. Jeg har selv set eksempler på at et batch i pulver form var betydeligt mere potent end et batch som var krystaller som, så vidt jeg kunne se, ellers så nærmest perfekte ud. Begge testede positiv for MDMA/MDA/MDEA via Marquis testkit btw.

MDMA, af farmaceutisk kvalitet, dufter desuden ikke af noget.

Jeg undrer mig desuden over hvordan kemikalier smager? Det er et meget bredt begreb der, så vidt jeg kan se, svarer til at forklare nogen hvordan en burger smager ved at sige at det smager lige som fødevarer.

Citat:
Men der er også stoffer, hvor virkningen er stort set det samme som mdma, men bare mere skadelige eller decideret farlige.
-For eksempel mda.
Dette er jo grunden til, at hvis du tager en e-pille som henholdsvis er på 100mg som der ofte bliver sagt, så får du det meget vildere end hvis du 'bare' tager 100mg :-P

E piller er ikke altid blandet med "andre sjove ting". Ofte ja, men der er også nogle som jeg personligt hellere ville have fat på end et random batch krystaller - og det kommer fra en som generelt holder sig langt væk fra E piller.
MDMA er ikke hoved-ingrediensen i E piller. Navnet Ecstasy er slang for piller hvis aktive stof er MDMA, præcist som det var i starten hvor pillerne indeholdt MDMA og bindemidler, ikke andre psykoaktive stoffer (med undtagelse af MDA/MDEA hist og her)
Hvis jeg køber en E pille så forventer jeg ikke en pille med MDMA + andet sjov og hvis jeg får det, så bliver jeg skuffet, uanset hvor potent pillen så end er.

Er du ikke lige lovlig hård ved MDA? ;)
Mener at have hørt nogle rapporter der kunne tyde på at man skal være endnu mere påpasselig med sine doser end hvad der er tilfældet for MDMA, men der er da helt sikkert tonsvis af stoffer som ofte blandes i Ecstasy, som IMO, ville have været mere sigende valg at fremhæve. PMA/PMMA, Methamfetamin, 4-MTA, mCPP, TFMPP osv. MDA er da nok nærmest det eneste af de ofte anvendte aktive stoffer i E piller som folk der specifikt gik efter MDMA ville kunne spises af med. Dermed ikke sagt at der ikke er en stor forskel i virkningen af de 2.

Senest rettet af Farmand 12 nov 2015 10:06, rettet i alt 1 gang.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Dobbelt post - første MOD på gerningsstedet bedes slette denne 8)

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
tres9 skrev:
Har aldrig oplevet eller være sammen med nogle der badtrippede. Har haft omkring 30-40 ture på MDMA. Så jeg er ikke en af de mest erfarne, men jeg vil da mene at jeg har en del ;-)

Mht. At du skriver mdma/Emma/Ecstasy, vil jeg gerne lige gøre dig opmærksom på, at mdma og ecstasy ikke er det samme. Du kam eventuelt søge lidt rundt selv, men jeg kan også lige give en lille forklaring.

Jeg er ikke fan af ecstasy, da man aldrig kan være helt sikker på hvad fanden det er man fylder kroppen med. (Det kan man jo faktisk aldrig med piller eller kapsler, medmindre man selvfølglig kan anskaffe sig et test kit)

1. du siger at mdma smager kemikalier og lugter af kemikalier. For det først giver det ingen mening, da de fleste kemikalier smager og lugter meget forskelligt. Udover det, så kan folk også tilføje alt muligt crap for at give det den "rigtige" smag og duft, så det holder overhovedet ikke. sorry, dårlig hr, hvis du spørger mig, da du i teorien kunne have med at meget mere potent og farligere stof at gøre, og så er det sgu ikke god hr bare lige at stikke fingeren i lortet og smage på det.

2. du skriver at man aldrig kan vide, hvad der er i piller uden et testkit, men du kan sgu heller aldrig vide, hvad din krystal egentligt indeholder uden at teste den med et testkist. Du kan sgu sagtens få en pille som er langt renere end en random krystal på gaden, ligeså vel som det kan være omvendt.
Prøv evt. at se denne her dokumentar, og så vil du forstå:
phpBB [video]

Dedikeret medlem

@buttkraken:
rigtig god pointe! nu så jeg lige dokumentaren igen.. -er det et multi marquis testkit de bruger?

mvh STWOD

Junior medlem

Tak for alle jeres svar :)

Jeg er ny på den her side, så jeg starter med en tråd. Bare rolig, jeg skal nok starte med at søge fremtidigt. :)

God dag til jer ;)

Moderator
Brugeravatar

stopthewarondrugs skrev:
@buttkraken:
rigtig god pointe! nu så jeg lige dokumentaren igen.. -er det et multi marquis testkit de bruger?

mvh STWOD

Så vidt jeg har fået er det bare et marquis testkit de har? Jeg ved det desværre ikke lige selv, har kun brugt ez

Dedikeret medlem

Jashfify skrev:
Tak for alle jeres svar :)

Jeg er ny på den her side, så jeg starter med en tråd. Bare rolig, jeg skal nok starte med at søge fremtidigt. :)

God dag til jer ;)

hej!
velkommen til PSY! :rocking:
og hellere spørg en gang for meget, end en gang for lidt!

@butt: ok tak for svar! jeg ska seriøst snart ha bestilt nogle testkits :shock:
:peace:

Medlem
Brugeravatar

Farmand skrev:
tres9 skrev:

Jeg syntes generelt at det er et fint indlæg du har skrevet tres9 men jeg får dog lyst til at komme med et par kommentarer.

Jeg ville personligt være varsom med at ligge alt for meget i hvorvidt ens MDMA er en stor krystal, mange mindre krystaller, pulver eller what ever. Du kan sagtens finde god og ren MDMA i pulver form lige så vel som cuttet MDMA, med eller uden andre psykoaktive substanser, på krystal form. Mange RCs fås jo også på krystal form, klar til at sælge som MDMA. Jeg har selv set eksempler på at et batch i pulver form var betydeligt mere potent end et batch som var krystaller som, så vidt jeg kunne se, ellers så nærmest perfekte ud. Begge testede positiv for MDMA/MDA/MDEA via Marquis testkit btw.

MDMA, af farmaceutisk kvalitet, dufter desuden ikke af noget.

Jeg undrer mig desuden over hvordan kemikalier smager? Det er et meget bredt begreb der, så vidt jeg kan se, svarer til at forklare nogen hvordan en burger smager ved at sige at det smager lige som fødevarer.

Citat:
-For eksempel mda.

E piller er ikke altid blandet med "andre sjove ting". Ofte ja, men der er også nogle som jeg personligt hellere ville have fat på end et random batch krystaller - og det kommer fra en som generelt holder sig langt væk fra E piller.
MDMA er ikke hoved-ingrediensen i E piller. Navnet Ecstasy er slang for piller hvis aktive stof er MDMA, præcist som det var i starten hvor pillerne indeholdt MDMA og bindemidler, ikke andre psykoaktive stoffer (med undtagelse af MDA/MDEA hist og her)
Hvis jeg køber en E pille så forventer jeg ikke en pille med MDMA + andet sjov og hvis jeg får det, så bliver jeg skuffet, uanset hvor potent pillen så end er.

Er du ikke lige lovlig hård ved MDA? ;)
Mener at have hørt nogle rapporter der kunne tyde på at man skal være endnu mere påpasselig med sine doser end hvad der er tilfældet for MDMA, men der er da helt sikkert tonsvis af stoffer som ofte blandes i Ecstasy, som IMO, ville have været mere sigende valg at fremhæve. PMA/PMMA, Methamfetamin, 4-MTA, mCPP, TFMPP osv. MDA er da nok nærmest det eneste af de ofte anvendte aktive stoffer i E piller som folk der specifikt gik efter MDMA ville kunne spises af med. Dermed ikke sagt at der ikke er en stor forskel i virkningen af de 2.

Kan godt se, at jeg fik formuleret mig rimelig dårligt. Var ret træt da jeg skrev indlægget og det var slet ikke meningen, at jeg ville skrive så meget :-P
Ja, bevares. Der findes god mdma i pulverform. Jeg skriver blot, at jeg ikke selv synes om det, da jeg ikke mener man er sikker nok uden et test kit. Kvaliteten kan sagtens være det samme eller bedre.
RC's findes også i krystaller som er klar til at sælge som mdma. Men der plejer jeg dog, at stole nok på dem jeg køber af til at det er mdma jeg får når de siger det er det. Nu kan jeg godt se, at jeg modsiger lidt mig selv mht. pulverform, men det er bare lidt en politik jeg har mht. pulver :-P Og jeg er 100% mere sikker ved, at købe en krystal end jeg er ved at købe pulver.. Maybe its just me.

Kemikalie smagen kan jeg ikke rigtig forklare.. Det er bare sådan jeg forestiller mig at kemikalier smager. Ved ikke hvordan jeg kan beskrive mdma smagen bedre.. Måske, bare sådan surt, klamt i det.. W/e. Det smager rent ud sagt bare ad helvedes til :D

Ja, mdma er det aktive stof i ecstasy, det var også det jeg mente, da jeg skrev "hovedingrediens", men kan godt se at det lyder forkert.

Og sorry. Har ikke så meget styr på e piller som jeg måske gav udslag for. Mda var bare lige et af de stoffer som kan være i jeg lige kunne nævne, men ja. Jeg har bestemt 'glemt' PMA/PMMA, Methamfetamin, 4-MTA, mCPP, TFMPP. Med mere garenteret.

Så lige lidt off topic, så er jeg heller ikke lige helt inde i det dér med at citere, men jeg tror at jeg svarede på det hele ;)

Medlem
Brugeravatar

Buttkraken skrev:
tres9 skrev:

Mht. At du skriver mdma/Emma/Ecstasy, vil jeg gerne lige gøre dig opmærksom på, at mdma og ecstasy ikke er det samme. Du kam eventuelt søge lidt rundt selv, men jeg kan også lige give en lille forklaring.

1. du siger at mdma smager kemikalier og lugter af kemikalier. For det først giver det ingen mening, da de fleste kemikalier smager og lugter meget forskelligt. Udover det, så kan folk også tilføje alt muligt crap for at give det den "rigtige" smag og duft, så det holder overhovedet ikke. sorry, dårlig hr, hvis du spørger mig, da du i teorien kunne have med at meget mere potent og farligere stof at gøre, og så er det sgu ikke god hr bare lige at stikke fingeren i lortet og smage på det.

2. du skriver at man aldrig kan vide, hvad der er i piller uden et testkit, men du kan sgu heller aldrig vide, hvad din krystal egentligt indeholder uden at teste den med et testkist. Du kan sgu sagtens få en pille som er langt renere end en random krystal på gaden, ligeså vel som det kan være omvendt.
Prøv evt. at se denne her dokumentar, og så vil du forstå:
phpBB [video]

Som lige skrevet, ved jeg ikke hvordan jeg ellers skulle beskrive smagen. Jeg har ikke smagt på en helt masse forskellige kemikalier, sorry. Men samtidig kan man vel også sige, at det man drikker smager af te? Selvom der også er 50000 forskellige slags te? :-P
Nej det ved man selvfølgelig heller ikke med krystaller. Uden et testkit. Undskyld at jeg ikke lige fik pointeret det, men man kan jo i bund og grund aldrig vide hvad man har fat i, uanset kilde.

Moderator
Brugeravatar

Det er bare rigtig dårlig hr at sige, at noget smager af kemikalier, uden man har noget at sammenligne det med. og hvis noget, så synes jeg da godt nok mdma smager meget hen mod noget lakrids eller sådan noget, hvilket jeg slet ikke forbinder med kemikalie smag. men det er så godt nok også længe siden jeg har smagt mdma.
men i teorien kunne trådstarter jo have anskaffet whatever og tænkt: "hey, det smager af kemikalier, så er det nok mdma" hvilket hurtigt kunne blive farligt, med alle de potente rc's og hvad ellers der flyder rundt.

Medlem
Brugeravatar

Buttkraken skrev:
Det er bare rigtig dårlig hr at sige, at noget smager af kemikalier, uden man har noget at sammenligne det med. og hvis noget, så synes jeg da godt nok mdma smager meget hen mod noget lakrids eller sådan noget, hvilket jeg slet ikke forbinder med kemikalie smag. men det er så godt nok også længe siden jeg har smagt mdma.
men i teorien kunne trådstarter jo have anskaffet whatever og tænkt: "hey, det smager af kemikalier, så er det nok mdma" hvilket hurtigt kunne blive farligt, med alle de potente rc's og hvad ellers der flyder rundt.

Kan godt følge dig.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

tres9 skrev:
Farmand skrev:
tres9 skrev:
Ja, mdma er det aktive stof i ecstasy, det var også det jeg mente, da jeg skrev "hovedingrediens", men kan godt se at det lyder forkert.

Jeg beklager, hvis jeg flueknepper, men lagde jeg mærke til, at det blev diskuteret. Det giver altså ikke mening at sige ovenstående. MDMA = Ecstasy. Ecstasy er slang for MDMA. Ecstasy-tabletter er lidt noget andet, da det kan indeholde alt muligt og nødvendigvis ikke MDMA. Selvom den intet MDMA indeholder, er det stadig en ecstasy-tablet, da det er det, som det bliver solgt som.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]