Kan selv relatere meget godt til det SomeoneWhoIsntMe skriver.
Har aldrig oplevet eller være sammen med nogle der badtrippede. Har haft omkring 30-40 ture på MDMA. Så jeg er ikke en af de mest erfarne, men jeg vil da mene at jeg har en del

Mht. At du skriver mdma/Emma/Ecstasy, vil jeg gerne lige gøre dig opmærksom på, at mdma og ecstasy ikke er det samme. Du kan eventuelt søge lidt rundt selv, men jeg kan også lige give en lille forklaring.
Mdma er det psykoaktive stof i ecstasy.
Mdma er det 'rene' og fås som regel i krystaller. Det bliver dog også solgt i pulverform på gaden og det er jeg bestemt ikke fan af, da du jo selvfølgelig ikke kam være sikker på, at det er mdma du har fingrene i. (Ikke at man er 1000% sikker bare fordi det er krystaller, men det hjælper en del på det)
Mdma smager meget af kemikalier, og det kan du hurtigt lige teste ved bare at stikke en finger ned og smage, ellers lugter det også kraftigt af kemikalier.
EDIT: Dette kan du selvfølgelig ikke bare regne med, at fordi du har noget som smager af 'kemikalier', at det så nødvendigvis er mdma. Dårligt formuleret af mig.
Ecstasy er piller.
Altid blandet op med andre "sjove" ting, gode såvel som forfærdelige.
Mdma er som sagt hoved ingrediensen i ecstasy.
Men der er også stoffer, hvor virkningen er stort set det samme som mdma, men bare mere skadelige eller decideret farlige.
-For eksempel mda.
Dette er jo grunden til, at hvis du tager en e-pille som henholdsvis er på 100mg som der ofte bliver sagt, så får du det meget vildere end hvis du 'bare' tager 100mg

Jeg er ikke fan af ecstasy, da man aldrig kan være helt sikker på hvad fanden det er man fylder kroppen med. (Det kan man jo faktisk aldrig med piller eller kapsler, medmindre man selvfølglig kan anskaffe sig et test kit)
Jeg vil meget gerne rettes på, hvis folk er uenige eller andet.
Jeg prøvede bare lige, at sætte dig lidt ind i det når du jo er ny i stofverdenen. Håber at du kunne bruge det til lidt.
Mht. Virkningen har jeg jo lidt sagt det samme som SomeoneWhoIsntMe.
Der er rigtig meget, at hente fra mdma. For min side af er det noget af det sjoveste at sidde sammen med nogle gode kammerater og hygge med noget mdma og nogle joints. Alle bliver bare bedste venner og det er bare godt

Men noget af det jeg elsker er også tomsnakken når alle er godt ramte. Der kan flyve det mærkeligste ud af ens mund og man kan sidde og have nogle lange diskutioner, hvor vi bagefter siger "hvad fuck var det lige vi snakkede om?" Og så glemmer vi det fuldstændig. Det er satme sjovt.
MEN HUSK MUSIK!
Føler mig tit i ét med musikken og musik er bare generelt super lækkert på mdma. Jeg kan lytte til alt. Psytrance synes jeg er rigtig lækkert, men da "OMI - cheerleader" kom ud og min ven satte den på mens jeg var på mdma, var det simpelthen bare den bedste sang der fandtes

Jeg kan også godt lide, at gå i byen på mdma. Kan virkelig ramme danskegulvet og føle musikken.
Man kan dog godt blive meget grim, det skal du lige vide

Det er ikke unormalt at få svedeture, kæben køre rundt og man tygger uden at have noget i munden, øjnene kan også se rimelig fucked ud. For eksempel bliver jeg altid skeløjet når jeg har fået rigeligt med mdma.

Dog er dette ikke så mange der får, men jeg har dog læst om andre der har oplevet det.
Det blev meget længere end det jeg havde tænkt... Håber du kunne bruge det til lidt.
Alt i alt. Lækkert stof. Det er dog meget let at blive forelsket i Emma

Pas på.
Skriv endelig tilbage, når/hvis du beslutter dig for at prøve det.