Rob Dyrdek skrev:
Ja det sker for mig hver gang jeg ryger bare lidt på en joint, folk kigger på en ud af øjenkrogen og har et eller andet mobnings spil igang hvor de så griner samtidig, hvis man spørger dem hvad de griner af, er det ingenting..
Det er i alle selskab nye som gamle bekendte, det kan også være ukendte, men når jeg er ædru er folk nærmere bange for mig end de tør grine af mig.. Det er super mærkeligt..Jeg har lært at tage noget angst dæmpende om morgenen ved stimulanser, så bliver man ligeglad og dermed forsvinder det også.. Ergo må det være mentalt det foregår, for jeg oplevede også det der i nogle år og valium blev hurtigt en del af stimulans morgener.. Iøvrigt er det voldsomt mærkelig at tage en streg MDMA og når det så virker efter en halv time når man er på vej op, tage en streg kokain også forsvinder alt effekt fra MDMA'en.
Nej, det giver sådan set god mening, at kokain dæmper MDMA'ens virkning. Det skulle vist være dokumenteret medicinsk, men jeg kan ikke umiddelbart finde kilder på det.
Btw, tre måneder som minimumspause er noget over det anbefalede, men ikke desto mindre et godt råd.