Tak for svar alle sammen

arnebjarnovich skrev:
har selv fået dem fra lægen, de virker ikke sløvende, og kan med garanti ikke få dig til og falde ned fra en stimulans tur... de bliver ofte brugt til jet-lags, og til ældre mennesker.
desuden er det søvn hormoner, der ikke nødvendigvis giver dig lyst til at sove af en tablet, du skal gerne tage det over flere dage før det i de hele taget har en effekt...
Hvis du absolut skal slå dig selv ned med sløve midler, vil jeg anbefale dig og finde benzo, eller tage et par sug på en god spliff

Ellers held og lykke med det.
Jeg har ellers oplevet, at de virker fra dag et. Jeg har købt nogle fra England og jeg er for nyelig begyndt at tage meget små doser, inden jeg skal sove, og når jeg vågner om natten, da jeg generelt har nogle søvnproblemer. Jeg har også nogle benzoer liggende, som jeg har brugt mod det samme. Men da jeg som regel kun har problemer med at falde i søvn, og ikke med at blive i søvnen, har jeg lagt dem på hylden. Som skrevet gør et par sug det ikke, efter en sådan aften skal jeg ofte ryge 5-8 gram hash for at falde i søvn, hvilket ikke er særlig optimalt. Men tak