Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 22:25

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hey :)

Jeg beklager på forhånd, hvis jeg skriver i en forkert kategori.

Ved nogen, om der er forbundet nogen særlige risici ift. melatonin efter coke og mdma?

Jeg overvejer at tage melatonin til at sove efter nyårsaften, hvor jeg forventer at tage coke, evt. også mdma. Det er altid et helvede når jeg skal sove, efter at have indtaget en del "partydrugs". Jeg er altid nødsaget til at sidde og ryge utallige joints i flere timer, før jeg kan sove...

Andre forslag til at falde i søvn er også velkomne :)

På forhånd tak.

Medlem

Det burde der ikke være, hvis du tager 5-10mg. Til gengæld er det ret dumt at tage coke og mdma samtidig. Coken ødelægger meget af mdma rusen og sundt er det heller ikk ligefrem, især ikk hvis du blander det med meget alkohol.

Junior medlem

DDSIT skrev:
Det burde der ikke være, hvis du tager 5-10mg. Til gengæld er det ret dumt at tage coke og mdma samtidig. Coken ødelægger meget af mdma rusen og sundt er det heller ikk ligefrem, især ikk hvis du blander det med meget alkohol.

Tak for svar :) Grunden til at jeg også spurgte indtil MDMA var for at "dækker mig ind". Jeg regner med at kun at tage coke.

Medlem
Brugeravatar

Jeg tvivler på om melatonin på egen hånd kan bryde igennem efter-virkningerne af MDMA og kokain. Så skal man nok op i en højere dosis end 10mg. Nu hvor du er bevidst om, at søvnbesværet kan opstå var det så ikke en idé, at prøve at tilrettelægge et tidspunkt på aftenen hvor du tager dine sidste doser?

Dedikeret medlem

Hvis jeg tager melatonin når jeg skal til at i seng, og jeg er bare en lille smule overgearet, så får jeg lysglimt for øjnene flere gange i minuttet. Så jeg kan slet ikke forestille mig melatonin efter en tur på coke, eller mdma for den sags skyld. Men det er også min oplevelse, at jeg står lidt alene med den bivirkning.(?) Desuden tror jeg ligesom GEX heller ikke, at det er kraftigt nok. Men hvis du har taget melatonin før, og du er tryg ved stoffet, og kan mærke at det lige er det du har brug for, for at lukke din aften af på en god måde, så gør da det, kan ikke forestille mig at det er farligt på nogen måde, men der er en risiko for lidt ubehag. Godt nytår! :D

Medlem

har selv fået dem fra lægen, de virker ikke sløvende, og kan med garanti ikke få dig til og falde ned fra en stimulans tur... de bliver ofte brugt til jet-lags, og til ældre mennesker.

desuden er det søvn hormoner, der ikke nødvendigvis giver dig lyst til at sove af en tablet, du skal gerne tage det over flere dage før det i de hele taget har en effekt...

Hvis du absolut skal slå dig selv ned med sløve midler, vil jeg anbefale dig og finde benzo, eller tage et par sug på en god spliff :)

Ellers held og lykke med det.

Medlem

arnebjarnovich skrev:
har selv fået dem fra lægen, de virker ikke sløvende, og kan med garanti ikke få dig til og falde ned fra en stimulans tur... de bliver ofte brugt til jet-lags, og til ældre mennesker.

desuden er det søvn hormoner, der ikke nødvendigvis giver dig lyst til at sove af en tablet, du skal gerne tage det over flere dage før det i de hele taget har en effekt...

Hvis du absolut skal slå dig selv ned med sløve midler, vil jeg anbefale dig og finde benzo, eller tage et par sug på en god spliff :)

Har aldrig selv slået mig ned fra en tur på den måde, vi kalder det i vores selvskab "Kunstig overdose" når man blander en opkvikker med en sløver :) dog ej ved brug af røg. - og det har for mit vedkommende altid været et no-go. kan man ta turen, er det hele vejen også til den ridder af igen :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
Melatonin, især i alkohol opløsning, kan sagtens bruges til at slå stimulans kogere ned med.
Endda racemisk meth..

Edit: det kræver dog at man ligger sig til at sove, da man ikke som sådan bliver slået ud af det. Men har tit har tit haft succes med opløsning

Synes dog sjældent jeg har haft succes med tabletter til samme formål

Junior medlem

Tak for svar alle sammen :)

arnebjarnovich skrev:

Jeg har ellers oplevet, at de virker fra dag et. Jeg har købt nogle fra England og jeg er for nyelig begyndt at tage meget små doser, inden jeg skal sove, og når jeg vågner om natten, da jeg generelt har nogle søvnproblemer. Jeg har også nogle benzoer liggende, som jeg har brugt mod det samme. Men da jeg som regel kun har problemer med at falde i søvn, og ikke med at blive i søvnen, har jeg lagt dem på hylden. Som skrevet gør et par sug det ikke, efter en sådan aften skal jeg ofte ryge 5-8 gram hash for at falde i søvn, hvilket ikke er særlig optimalt. Men tak :)

Medlem
Brugeravatar

blaZr> Hvor høj en dose gør tricket under en stimulans koger?
Edit. Hvilke blandingsforhold består din melatonin/alkohol opløsning af?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
z3n skrev:
blaZr> Hvor høj en dose gør tricket under en stimulans koger?
Edit. Hvilke blandingsforhold består din melatonin/alkohol opløsning af?

3-5mg i opløsning plejer at gøre tricket.. koncentration på 1mg/ml, vodka

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]