Yo bois! (Denne tråd kommer til at omhandle hash. Jeg er nybegynder så please bær' over med mig hvis jeg har dumme spørgsmål eller noget lignende)
For et par dage siden røg jeg hash for første gang, og det var selvfølgelig sammen med nogle venner. Vi var 3 ialt og havde 1g topskud (altså grøn). Min ven havde sådan en slags pipe, lavet af glas og med alle mulige forskellige farver på. Vi puttede måske en fjerde del i, og tændte op. Så tog alle et sug, og derefter puttede vi ca. en fjerde del i igen og gemte det andet halve gram til en anden dag. Jeg nåede ca. at få 3-4 sug. Vi havde smuttet væk fra en fest, så vi havde allerede fået noget alkohol før vi røg. Man kunne se på mine venner, eller hvertfald 2 af dem at de kunne mærke det. Det kunne jeg ikke. Jeg mærkede næsten ikke nogen forskel fra før og efter at vi røg.
Næste dag havde vi skaffet endnu mere. Vi havde ca. 1,5g topskud igen, og en masse bajere, det var hygge. Min ven lavede 2 joints og den anden fyldte pipen op. Der var ca. 0,5g i hver joint. Vi tændte op, og inden aftenen var ovre, havde jeg allerede fået mindst 10 sug af jointen og måske 2 eller 3 af pipen. Jeg vil gerne indrømme, jeg kunne godt mærke lidt, men stadig overhovedet ikke hvad jeg havde forventet. Altså jeg var i godt humør og følte mig godt tilpas, men det tror jeg også var en blanding af alkohollen.
Så er der et eller andet galt med mig, er jeg superhuman eller sådan noget? Jeg tror bare ikke at det var hashen der var noget galt med, da det var dyrket her i DK og af rigtig god kvalitet.
PS. Jeg havde røget smøger før jeg røg hash
Mvh. grønnefar