Som der er flere herinde der oplyser bliver Levamisol tilsat i Sydamerika, og plejer at udgøre 5-10% af det kokain når det forlader kontinentet. De andre mest almindelige "tilsætningsstoffer" der bruges af pusherne til at cutte op med er: Procain, Fenacetin, Paracetamol, Lidocain, Hydroxyzin, Koffein og Diltiazem.
Undersøgelse fra 2011
Kim Gosmer er retskemiker på Retsmedicinsk Institut på Aarhus Universitet, har målt 170 kokainprøver fra politiets beslaglæggelser:
Fenacetin findes i 85 procent af alle prøverne.
Levamisol dukkede op i 66 procent af prøverne.
Jeg køber også mit sne i kbh området, og jeg har aldrig støt på noget der kostede mere end 800kr/g det såkaldte "diamond flake", som ligger på 40-55% i renhed.
Udtrykket flake (flek for dem der ikke rigtig har styr på deres terminologi) kommer af ordet fiskeskæl som i slang i engelsk talende lande bliver kaldt for flake (flager) da fiskeskæl er ligesom en masse små glinsende flager. Folk har taget udtrykket flake til sig, fordi de godt kan lide at bruge store ord for at få deres produkt til at virke vildere, og de forskellige gadepushere har så efterhånden tilføjet diamond til ordet, da det lyder endnu vildere, og "hey det skinner jo lidt ligesom små diamander". Jeg har sågar hørt om en der solgte "crystal diamond flake" som ifølge ham selv skulle være endnu vildere end diamond flake.
Har selv haft lavet en syre/base ekstraktion af 5g såkaldt diamond flake købt i kbh, og er endt med et produkt på ca. 98%. Og i ren og skær omkostninger for mig ligger prisen på omkring 1800kr grammet, og det er hvis jeg går ud og køber 10g for 6000kr.
Så med mindre har lyst til at betale minimum 2000 kroner grammet for dit produkt, og er så heldig at finde bare én dealer der ikke cutter sit produkt og presser det igen (hvilket jeg personligt aldrig har fundet), så kommer du til at indtage upcut, resten af dine coke sniffende dage.
Dit bedste bud er at selv at lave en syre/base ekstraktion, for at opnå et suverænt produkt, hvis lige du aldrig har prøvet før:D Der ligger et par fine guides herinde på psy.
Og forresten er det næsten altid rester af saltsyre, svovlssyre og ammoniak der sviger i din næse. Det kan næsten altid fjernes med en simpel Acetone vask.
Dette er skrevet i et lidt stresset øjeblik, så tilgiv eventuelle skrivefejl
God fornøjelse