Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 18:03

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 36 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Hej psychedlia!
Jeg har været så "fræk", at spørge nogle forskellige pushere hvad det egentlig er de cutter med, når de cutter kokain. Jeg er selv meget imod det og køber aldrig noget der er cuttet op, men det er en anden side af sagen.
Ordet "hollændermix" bliver ofte nævnt i forbindelse med Cutning og det er ifølge de pushere jeg har spurgt som sælger det, noget som giver en meget lille virkning og derfor er bedre at cutte med i forhold til fx. Kreatin. Man skulle tilsyneladende kunne købe det i nogle kiosker på istedgade :shock:
Er der nogle der eventuelt kan give nogle guldkorn om hvad fanden hollændermix er? Og hvad ved i at der mere bliver cuttet med? Har også læst alt muligt shit med, at det er set at der er spor af noget ormekur i kokain. Fy for helvede siger jeg bare...
:peace:

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Tjek evt årsrapporten over beslaglagt narko, måske der står noget der.

Mht ormekur, hedder det Levamisol, og blev nævnt første gang i DK, så vidt jeg ved, her:
http://www.dr.dk/nyheder/indland/kokain ... ur-til-dyr

Medlem
Brugeravatar

Det er simpelthen for usselt, at cutte med noget der kan være så skadeligt.. Af sådanne gode grunde prøver jeg så vidt muligt, at undgå cuttet ting...
Tak for forslaget. Tjekker da lige bare for sjovs skyld ;)

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Agrabah
Du kan ikke undgå levamisolen, den ryger i allerede i Colombia svjv.

Medlem
Brugeravatar

Laver du sjov? :shock:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
http://www.vice.com/en_uk/read/the-cash-is-in-the-cut

Citat:
The same tendency is seen in Europe and in the samples I have analysed myself. In 2008-2009, the frequency was around 66 percent, and in 2011-2012 it had gone up to 90 percent in Danish cocaine.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Køleskabet
Nej. Kokainen bliver cuttet med levamisol allerede i Sydamerika. Kokain er et stof, man skal holde sig fra, medmindre man har røven fuld af penge og har gode kontakter.

Medlem
Brugeravatar

Fy for helvede... Den var jeg sgu alligevel ikke klar over..
Hvad tænker i så om flake og det såkaldte diamond flake? Det er det jeg køber de gange jeg leger med det. Både pga. Renheden, men derfor også virkningen..
Jeg ved godt at man selvfølgelig godt kan koge det op og dermed blande flake osv med andre stoffer som får det til at fylde mere, men ville i ikke også hellere indtage det end noget som allerede er cuttet? Det er i hvert fald sådan jeg har det - og det plejer at virke ganske udemærket.

Ved godt at man som sagt stadigvæk kan mixe det med ting og, at man aldrig rigtig helt kan vide hvor rent det egentlig er, men jeg holder mig bare fra det hvis det er cuttet.

Så vil jeg hellere op og give de 900-1100kr grammet for noget som meget gerne skulle være rent (flake/diamond flake) end 5-600 for noget der er cuttet.

Man må gerne skrive om priser ifølge de nye regler, right? Ellers så må en mod/admin lige rette det eller skrive til mig, så retter jeg det snarrest muligt.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: øen
at det er flake / diamond / fiskeskæld og hvad de ellers kalder det er ikke nogen garanti for at det er rent, her i danmark er der nærmere garanti for at det er cuttet

flake står for at det er over 50 %, og diamond / fiskeskæld er pga den skinnende overflade, man kan få rent cutmiddel til at se sådan ud med lidt hårlak

den flake som stort set alle pushere har til 900-1100 i københavns området vil jeg skyde til 60-75 %, det meste af det er stadig skamcuttet, man får bare fornemmelsen af at det er helt rent fordi man er vant til noget på 20-50 %

prøv at gå ind på darkweb og køb noget af det som er lab testet til 82-90 %, jeg har købt meget flake herhjemme til 1000-1500 kr men intet af det har været i nærheden af at være lige så rent som det man kan få for 500-700 kr på darkweb

Medlem
Brugeravatar

Var lidt det jeg havde i tankerne.
Ville rigtig gerne kunne bestille fra deepweb, hvis jeg havde muligheden for det.. Priserne derinde er jo også fantastiske.

Coca-entusiast
Brugeravatar

Geografisk sted: In your dreams, Pedro... In your dreams!
Som der er flere herinde der oplyser bliver Levamisol tilsat i Sydamerika, og plejer at udgøre 5-10% af det kokain når det forlader kontinentet. De andre mest almindelige "tilsætningsstoffer" der bruges af pusherne til at cutte op med er: Procain, Fenacetin, Paracetamol, Lidocain, Hydroxyzin, Koffein og Diltiazem.

Undersøgelse fra 2011
Kim Gosmer er retskemiker på Retsmedicinsk Institut på Aarhus Universitet, har målt 170 kokainprøver fra politiets beslaglæggelser:
Fenacetin findes i 85 procent af alle prøverne.
Levamisol dukkede op i 66 procent af prøverne.

Jeg køber også mit sne i kbh området, og jeg har aldrig støt på noget der kostede mere end 800kr/g det såkaldte "diamond flake", som ligger på 40-55% i renhed.

Udtrykket flake (flek for dem der ikke rigtig har styr på deres terminologi) kommer af ordet fiskeskæl som i slang i engelsk talende lande bliver kaldt for flake (flager) da fiskeskæl er ligesom en masse små glinsende flager. Folk har taget udtrykket flake til sig, fordi de godt kan lide at bruge store ord for at få deres produkt til at virke vildere, og de forskellige gadepushere har så efterhånden tilføjet diamond til ordet, da det lyder endnu vildere, og "hey det skinner jo lidt ligesom små diamander". Jeg har sågar hørt om en der solgte "crystal diamond flake" som ifølge ham selv skulle være endnu vildere end diamond flake.

Har selv haft lavet en syre/base ekstraktion af 5g såkaldt diamond flake købt i kbh, og er endt med et produkt på ca. 98%. Og i ren og skær omkostninger for mig ligger prisen på omkring 1800kr grammet, og det er hvis jeg går ud og køber 10g for 6000kr.

Så med mindre har lyst til at betale minimum 2000 kroner grammet for dit produkt, og er så heldig at finde bare én dealer der ikke cutter sit produkt og presser det igen (hvilket jeg personligt aldrig har fundet), så kommer du til at indtage upcut, resten af dine coke sniffende dage.

Dit bedste bud er at selv at lave en syre/base ekstraktion, for at opnå et suverænt produkt, hvis lige du aldrig har prøvet før:D Der ligger et par fine guides herinde på psy.

Og forresten er det næsten altid rester af saltsyre, svovlssyre og ammoniak der sviger i din næse. Det kan næsten altid fjernes med en simpel Acetone vask.

Dette er skrevet i et lidt stresset øjeblik, så tilgiv eventuelle skrivefejl

God fornøjelse :peace:

Medlem
Brugeravatar

Super fin besvarelse, Koalabjørnen!
Det er nu lidt trist, at der bliver brugt så mange forskellige ting til at cutte med..
Og som du selv lidt er inde på, så er det jo slet ikke en kvalitetsikkerhed, at det er flake/flæk du køber, da mange har fået måder til at få det til at ligne på.. Og for eksempel det man ser i "sten". Som umiddelbart er kokain cuttet op og så derefter lavet om til sten i håb op at køberen tror det er en høj renheds %, da det jo ikke er pulverform.

Tror snart jeg skal prøve at bestille fra deepweb. Der tror jeg næppe man bliver taget i røven, ikke så meget som rundt i gaderne i hvert fald. De skriver deres % og det burde være rimelig meget til, at gå ud fra. - I hvert fald af hvad jeg kan læse fra hvad folk har prøvet derfra.

Coca-entusiast
Brugeravatar

tres9 skrev:
Super fin besvarelse, Koalabjørnen!
Det er nu lidt trist, at der bliver brugt så mange forskellige ting til at cutte med..
Og som du selv lidt er inde på, så er det jo slet ikke en kvalitetsikkerhed, at det er flake/flæk du køber, da mange har fået måder til at få det til at ligne på.. Og for eksempel det man ser i "sten". Som umiddelbart er kokain cuttet op og så derefter lavet om til sten i håb op at køberen tror det er en høj renheds %, da det jo ikke er pulverform.

Har en kammerat der dealede for 5-6 år tilbage før diamond flake blev almindeligt, og det han gjorde var at tage 1 gram flake og 3 gram upcut, mixede det sammen, tilsatte enten alkohol eller sukkervand (kan sgu ikke helt huske det, jeg har kun set det 1 gang), og pressede det i en hjemmelavet presse han havde lavet med en dunkraft fra thansen. Og det gik for 500 pr styk, og folk var åbenbart rimelig tilfredse, for han tjente fedt på det.

ALT kokain der er "sten" er presset. Dengang jeg startede med at indtage sne, for en del år siden, troede mig og kammeraterne at der var 2 sikre tegn på at kokain var godt:
-At det kom i en sten (fordi så var der ingen der lige havde cuttet det op, troede vi..)
-Og at det lammede i hele kæften. Jeg har flere gange oplevet min ene kammerat suge 2-3 gram coke til 500kr for sig selv på en aften. Fuck hvor har det i realiteten været lorte coke, men det vidste man jo ikke dengang man var ny i faget.

Ren kokain er små krystaller, og krystaller kan som sådan ikke presses sammen til sten uden nogen form for bindemiddel. Nu har jeg godt nok kun set det på TV, men når man ser at de stikker en kniv ned i sådan en 1kg kokain pakke, og tager det op, virker det også til at være meget blødt presset, hvis ikke pulver.

tres9 skrev:
Tror snart jeg skal prøve at bestille fra deepweb. Der tror jeg næppe man bliver taget i røven, ikke så meget som rundt i gaderne i hvert fald. De skriver deres % og det burde være rimelig meget til, at gå ud fra. - I hvert fald af hvad jeg kan læse fra hvad folk har prøvet derfra.

Deepweb er helt nyt for mig, det er kun anden gang jeg hører om det. Jeg nåede lige at få lavet en bruger og komme ind på SilkRoad inden de blev lukket, men fik aldrig købt noget derinde desværre..

Kan du forklare mig lidt om Deepweb og hvordan det fungerer? :)

Mvh.

Medlem
Brugeravatar

Det kunne jeg helt sikkert godt, men har lige fundet denne her tråd frem, hvor jeg kan huske at vi skrev frem og tilbage om det, så den blev faktisk splittet og lavet til én tråd kun omhandlende deep/darkweb :P
Jeg husker at vi var nogle stykker som fik det beskrevet meget godt, men hvis du har yderligere spørgsmål om diverse ting skriver du bare! ;)
Tråden er her:
viewtopic.php?f=82&t=50565

Medlem
Brugeravatar

Men kan se at det helt basale ikke er skrevet dér.
Ved selvfølgelig ikke om du ved det, men det er i hvert fald sådan her du starter:
Download Tor browser.
Find en opdateret liste over .onion links(det er sådanne links man bruger for se "skjulte" websites") Du kan dog også bruge Tor browser til normale HTTP sites.
Og start så bare med at browse rundt ;)
Lidt omkring sikkerheden bag det osv. Kan læses i den tråd jeg vedlagde ovenover :D
Men igen, bare skriv hvis der er noget mere specifikt du vil vide.

Medlem
Brugeravatar

Mht lugt og smag af kokain. Hvad vil i sige? Skal det lugte kraftigt eller er det bedst hvis det ikke lugter af så meget, pga. Det er cutnings-stoffer man kan lugte?
Og så tænker jeg at når man smager på det (med munden) igen, meget kraftig smag eller bedst hvis der er ikke er så meget smag af kemikalier eller hvad siger i?

Coca-entusiast
Brugeravatar

tres9 skrev:
Mht lugt og smag af kokain. Hvad vil i sige? Skal det lugte kraftigt eller er det bedst hvis det ikke lugter af så meget, pga. Det er cutnings-stoffer man kan lugte?
Og så tænker jeg at når man smager på det (med munden) igen, meget kraftig smag eller bedst hvis der er ikke er så meget smag af kemikalier eller hvad siger i?

Kokain i sig selv lugter ikke så meget, og smager heller ikke af så meget når det går op i næsen. Hvis du laver en finger dypper og tager i munden, har det en speciel kemikalie smag, ligesom det også normalt har, bare ikke nær så kraftigt, og ikke så beskidt i smagen. Det er lidt svært at forklare. Men det er ikke en smag der skriger i munden på samme måde.

Jeg har både oplevet kokain der lugtede af benzin, diesel og noget der var værre som jeg ikke rigtig kan sætte fingeren på. Men rent teknisk vil det være bedst hvis det ikke lugter så kraftigt. Af egen erfaring skal god kokain der går for 8-900kr grammet lugtes svagt igennem posen. Ikke nær så kraftigt som amfetamin, men det kan lugtes.

Det er kemikalierne der lugter.

Synes lige jeg vil smide et billede af noget +99% oprenset kokain, så i kan sidde og savle lidt :wink:

Billede

-BILLED GUIDE: Sådan laver man kokain! Fra Blad til HCl: viewtopic.php?f=80&t=55695
-BILLED GUIDE: Oprensning af gade kokain til 99% Kokain HCl: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 80&t=51476
-Acetonevask af kokain: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 86&t=51577
-BOG: The Coca Homegrowers Guide: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... =1&t=51497

Medlem
Brugeravatar

Tak for svaret!
That picture tho... Savle savle.
Hvordan opnår man den renheds%, ikke at jeg tror det kan betale sig i forhold til mængde, men det kunne da være sjovt at vide :D

Det er vildt det der Koalabjørn! Jeg vidste slet ikke, at man fik renset Kokain så rent.

Jeg har aldrig været fan af Kokain, men alligevel ville jeg sgu gerne prøve sådan en renhed:D

Coca-entusiast
Brugeravatar

Alt efter renheds % og pris på start produktet, inklusiv kemikalier, koster det 12-1800kr at producere 1g ren kokain. Og det er kun hvis man er heldig nok til at få noget der IKKE indeholder Levamisol. Af de oprensninger jeg har lavet for nylig er der kun 2 ud af 6 gange hvor jeg har fået noget uden Levamisol. Hvis det indeholder Levamisol skal man også udføre en anden oprensning bagefter, ellers ligger renheden "kun" på 90-95% efter en syre/base ekstraktion.

Så i forhold til at købe noget 92% ren kokain på DarkWeb til 8-900kr/g kan det på ingen måde svare sig at lave en syre/base ekstraktion. Det bedste at gøre ville være at købe noget +90% ren kokain på DarkWeb og derefter lave en acetone-vask. Så vil du sidde tilbage med et produkt der ligger sindssygt tæt op ad det billede jeg har smidt op, for ca halv pris :D

Kokain i denne renhed sat op mod at sniffe "almindelig" diamond flake, er som at ryge en 70krs hash og en luxus 130krs blomster røg.
Den samme følelse kan ikke opnås bare ved at indtage mere af "det billige". Man får en helt anden og meget mere subtil high. Almindelig kokain har mange bivirkninger som man først rigtig lægger mærke til når man har prøvet den rene vare :P

-BILLED GUIDE: Sådan laver man kokain! Fra Blad til HCl: viewtopic.php?f=80&t=55695
-BILLED GUIDE: Oprensning af gade kokain til 99% Kokain HCl: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 80&t=51476
-Acetonevask af kokain: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 86&t=51577
-BOG: The Coca Homegrowers Guide: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... =1&t=51497

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 36 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]