Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 21:12

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: 2cb og lsd
Medlem

Hej mig og kæresten vil tage 300- 500 ug lsd
Sammen med 15 mg 2cb
Men vi er lidt usikker på i hvilken rækkefølge vi skal gøre det.
Fks. Lsd først og SÅ 2cb efter can time.
Hvis i har nogle gode råd så lad os endelig høre
På forhånd

Medlem

Geografisk sted: På en nydelig villavej
Det var godt nok en vandvittig mængde på een gang.
Personligt ville jeg tage det over to aftener, med mindre formålet er at blive så blæst som muligt. ;)

Rækkefølgen vælger du selv. Du ved jo godt at LSD varer dobbelt så længe som 2C-B gør, så for mit vedkommende ville det være oplagt med 2C-B´en ca 3-4 timer efter LSD´en, men jeg har ikke prøvet det selv.

Som jeg har forstået på andre indlæg fra dig, har i begge en stor erfaring med LSD, men pas nu stadig på!

Kom endelig med feedback efter rejsen:)

Vh Ø Tripper

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Hvilken RUA vil i bruge til 2c-b'en?
Jeg ville nok vente til efter LSD'en peaker med at tage 2c-b

Dedikeret medlem

Enig. Vent med 2CB'en til LSD'en topper, og spørg så jer selv om I har behov for mere.

Medlem

Hej igen
Så er vi tilbage efter vores enorme oplevelse
Vi startede kl 13. Med at tage 4×150 ug lsd
Efter Ca en time gik vi en tur i vores lille by.
Vi gik på kirkegården.
Da vi kom der ind var det første jeg så var alle de store sten kirken er bygge af. Hver sten har total levende. En af dem var der små fisk i der svømmere rundt. Andre små dyr og ansigter.vi gik videre. Det skal lige siges at der jo var ret meget sne så alt var hvidt og nærmest som at være på en anden planet. Vi kom til en vej hvor der ikke var sne på fortovet. Jeg kunne se mønstre alle steder på fortovet.
Efter ca 3 timer kom vi til skolen i byen hvor der er mange træer det var som at være i en jungle eller regnskov. Jeg kunne se slanger i træerne og træerne var total levende.
Vi kunne stå og se på træerne vokse op i himlen.det var så vildt og utrolig flot.
Efter noget tid gik vi hjem og fik lid mad. Maden var sku levende det var sku mærkeligt at spise.
Efter maden tog vi hver 15 mg 2cb
Jeg skal lige love for at det satte gang i farverne og en utrolig dejlig varme kom i kroppen efter 30-40 min

Alt blev så flot og fyldt med farver. Mest Lela rød blå grøn.
Vi hører næsten altid carbon based lifeform når vi tripper
Lukker vores øjne og nyder alle de vilde visuel ting det springer frem. Jeg kan altid se musikken i farver og flotte former.
Alle de detaljer der bare bliver helt 3d og digitalseret så flot.
Vi stod på et tidspunkt og kikkede på et træ hvor vi kunne bevæge og frem og tilbage mens alle grene bare voksede både ud i himlen og når vi gik tættere på voksede tilbage.
Vi følte virkelig at vi var i et med naturen og kunne mærke den var levende.
Der var så utrolig mange oplevelser at jeg umulig kan beskrive dem.
Det var min mest intense oplevelse ind til videre.
Håber i forstår lidt af alt det jeg har skrevet.
Jeg er ikke så god til at genforælle mine trip men det kommer nok med tiden da det er nyt for mig at skrive om mine trip.
Ville ønske at alle kunne få denne oplevelse og at lsd bliver lovligt i dk engang.
Forsat god dag til alle
:rocking:

Dedikeret medlem

Tak for din triprapport, Lion. Jeg synes det er fint beskrevet. Men jeg har lidt svært ved at se hvordan det adskiller sig fra et almindeligt LSD-trip, på en standarddosis (150 mikrogram).

Administrerende Direktør
Brugeravatar

Enspænderen skrev:
Tak for din triprapport, Lion. Jeg synes det er fint beskrevet. Men jeg har lidt svært ved at se hvordan det adskiller sig fra et almindeligt LSD-trip, på en standarddosis (150 mikrogram).

Hvordan skulle du også kunne det? Du har jo ikke haft oplevelsen, og når det kommer til voldsomme psykedeliske oplevelser, er det ofte svært at få ordene til at slå til. Men i øvrigt er det jo sådan med entheogenerne, at en høj dosis ikke er garanti for et større gennembrud end en helt almindelig dosis, selvom 600 ug LSD (hvis styrken ellers står til troende) uden tvivl er en heftig omgang :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ude for lands lov og ret
Carbon Based Lifeform er perfekt til trip. Lyttede selv til "World of Sleepers" på mit første LSD trip..

Medlem

Geografisk sted: På en nydelig villavej
Tak for tippet mht. til 'carbon based lifeforms. :rocking:
Det er ikke noget jeg normalt ville sætte på, men jeg er ret sikker på, at det kunne dæmpe et bad trip, hvis det skulle blive aktuelt.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Synes helt klart at i skal starte med lsd! det er en fantastisk kombo, 2c-b'en gør virkeligt trippet meget mere visuelt uden at tilføje for meget mindfuck

Medlem

Til enspænderen.
Det er utrolig svært at formulere i ord Hvordan vores trip var men kan kun sige at det var en fantastisk oplevelse.
For os er et trip på 150 ug bestemt ikke noget der kan samlignes med et trip på 600 ug. Plus 15 mg 2cb sammen med.
Det var farver og lækker musik og skide sjovt.
Vi havede også dybe samtaler om alt.
Og en meget byd insigt i sig selv.
Det enste der var lidt træls var nok alt det sne der var.det var både flot men også meget hvidt forstået på den måde at det blændende lidt ens syn.
Men senere på aftenen da der kom tåge var det så mega flot og fyld med farver.

Junior medlem

Har aldrig prøvet 2c-b før, dog lsd, mdma, 4-aco-dmt, ecstasy.. Vil godt prøve 2c-b og tænker om det er muligt at feste den igennem på det, som f.eks mdma og ecstasy.

Det vil jeg mene at det er, det er ihvertfald det mildeste psychedelika jeg har prøvet, og er mindst ligeså meget et empatogen som et psychedelika synes jeg:)

Nu har jeg kun prøvet det en enkeltgang, men selv på 35mg og lidt svampe the var mindfuck ikke eksisterende, og jeg kunne sagtens være social:)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
MDMA og 2c-b skulle komplimentere hinanden rigtig godt. Har hørt at 2c-b efter et mdma trip ville være perfekt - dog tror jeg at jeg ville gøre det omvendt.
Og +1 på world of sleepers. Fantastisk album. "what about the forrest?" er syret ind i min hjerne, for evigt.

Til trådstarter. 600ug lsd virker godt nok helt vildt intens. Hvad laver i på sådan en tur?

Medlem

CARBON BASED LIFEFORM er bare det fedeste og dybeste musik jeg har hørt på alle mine trip.
Lyd bliver til farver og former.
Mig og kæresten har også haft mange lange dybe samtaler til det musik.
WATH ABOUT THE FOREST...NOOPE
:rocking:
Interloper :D årh yeah

Medlem

2cb er genial sammen med lsd.
Det er helt sikkert men sammen med mdma vil jeg fraråde.
Nok mest fordi lige det stof har jeg aldrig taget og kommer Heller aldrig til det.
De stopper alt muligt lort i. Så du ingen anelse har om hvad der presis er i det.
PAS NU PÅ.

Medlem

TIL FLUX.
Når vi tager så høj en dosering tager på opdagelse i naturen.
Vi går altid forbi vores kirkegård i byen hvor vi bor.
Det er en lille by vi bor i så vi kan være i fred.
Det er fedest om dagen på grund af alle de detaljer der er i naturen.
Det bliver titel nogle lange gå turer men vi når altid hjem og hører CBL.
Når vi er uden for i naturen bliver detaljer tit digitale og meget 3d og mange farver.
Jeg kan personligt selv godt lidt de høje doser fordi det er for mig lige på grænsen til et alt for vildt trip.
Det er svært at forklare men enormt lækkert når det så har peaket og planer ud.
Jeg kommer dybt ind i mig selv og får nogle vilde oplevelser.
Det skal lige siges at jeg har lidt af panikangst i mange år.
Men min kæreste har lært mig at håndtere det på lsd.
Det er en lang historie som jeg nok skal vende tilbage til.

Det er lidt firkantet at sige, at de poter alt muligt lort i MDMA, og derfor vil man fraråde det til andre.
Man kan bare sørge for at teste sit MDMA, eller få fat i en pålidelig kilde. Jeg har faktisk ikke på fornemmelsen, at MDMA er så beskidt her i Danmark.

Junior medlem

Jeg har fundet ud af at 2-cb'en sammen med LSD, simpelthen bare er en genial og nærmest smuk sammen sætning. Og elsker mine oplevelser på LSD, sammen med kæresten lion0408! Vi kan godt li' fe høje dosier, da det gør trippet meget mere intens.
Jeg har trippet i rigtig mange år på LSD, svampe og alt mulig andet kemisk, og jeg har nu lagt det meste bag mig, dog er LSD og svampe (og 2cb), bare noget der vil følge mig resten af mit liv.
Men vil sige tavse bedste trips jeg har haft, er sammen med min kæreste, for som han har beskrevet her i tråden, så er vi ude og opleve naturen, og hver gang er det bare en så fantastisk oplevelse, og da vi den sidste gang tog 2cb sammen nogle timer efter peaket, så kom der bare de flotteste farver jeg nogensinde har set, alt var så smukt, selv vores vandhane var pludselig så fantastisk flot.
Når vi er ude og gå, og står længe og kigger på det samme træ, fordi at det er så smukt og vi begynder at synes at det ser digitaliseret ud, så griner vi ret meget over at folk der går forbi os, må tænke at viber sgu da nogle skøre nogen, siden vi står og studere et træ så grundigt, men folk skulle bare lige vide hvilken fantastisk oplevelse vi har.
Jeg kan godt forstå at nogle af jer Synes at 600ug, virker ret voldsomt og det er det egentlig også, men det er det vi godt kan li ved det, det lidt ekstreme, men vi passer godt på hinanden !!!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]