Hej igen
Så er vi tilbage efter vores enorme oplevelse
Vi startede kl 13. Med at tage 4×150 ug lsd
Efter Ca en time gik vi en tur i vores lille by.
Vi gik på kirkegården.
Da vi kom der ind var det første jeg så var alle de store sten kirken er bygge af. Hver sten har total levende. En af dem var der små fisk i der svømmere rundt. Andre små dyr og ansigter.vi gik videre. Det skal lige siges at der jo var ret meget sne så alt var hvidt og nærmest som at være på en anden planet. Vi kom til en vej hvor der ikke var sne på fortovet. Jeg kunne se mønstre alle steder på fortovet.
Efter ca 3 timer kom vi til skolen i byen hvor der er mange træer det var som at være i en jungle eller regnskov. Jeg kunne se slanger i træerne og træerne var total levende.
Vi kunne stå og se på træerne vokse op i himlen.det var så vildt og utrolig flot.
Efter noget tid gik vi hjem og fik lid mad. Maden var sku levende det var sku mærkeligt at spise.
Efter maden tog vi hver 15 mg 2cb
Jeg skal lige love for at det satte gang i farverne og en utrolig dejlig varme kom i kroppen efter 30-40 min
Alt blev så flot og fyldt med farver. Mest Lela rød blå grøn.
Vi hører næsten altid carbon based lifeform når vi tripper
Lukker vores øjne og nyder alle de vilde visuel ting det springer frem. Jeg kan altid se musikken i farver og flotte former.
Alle de detaljer der bare bliver helt 3d og digitalseret så flot.
Vi stod på et tidspunkt og kikkede på et træ hvor vi kunne bevæge og frem og tilbage mens alle grene bare voksede både ud i himlen og når vi gik tættere på voksede tilbage.
Vi følte virkelig at vi var i et med naturen og kunne mærke den var levende.
Der var så utrolig mange oplevelser at jeg umulig kan beskrive dem.
Det var min mest intense oplevelse ind til videre.
Håber i forstår lidt af alt det jeg har skrevet.
Jeg er ikke så god til at genforælle mine trip men det kommer nok med tiden da det er nyt for mig at skrive om mine trip.
Ville ønske at alle kunne få denne oplevelse og at lsd bliver lovligt i dk engang.
Forsat god dag til alle