Enspænderen skrev:
Jeg forstår udmærket godt dit problem, men jeg synes det er en dårlig idé at bruge mikrodosering med LSD, af følgende grunde:
a) Sandsynligvis er frimærkerne dryppet på midten, således at LSD'en ligger tæt inde på midten, men tyndt ude i siderne. Så du kan ikke bare regne med, at hvis du deler et frimærke i ni dele, så får du 1/9 dosis på hver del.
b) Man skal over en tærskelværdi, før LSD'en har nogen effekt. Ifølge Erowid ligger den på 20 mikrogram. Med andre ord: Hvis du tager 15 mikrogram, så har det overhovedet ingen virkning.
c) Hvis du tager LSD tre gange om ugen, så vil der hurtigt opstå en tolerance, hvilket vil sige, at det virker svagere og svagere for hver gang.
d) LSD er et dårligt valg, for det vil bare gøre dig endnu mere introvert, og få dig til at fungere dårligere i din hverdag.
Undskyld mig ven, men hvor har du din information og dine udsagn fra?
LSD har helt klart en effekt før de 20ug, jeg kan mærke det selv ned til 10ug. Derudover opbygger man ikke tolerance hvis man microdoserer maks hver fjerde dag, da tolerancen vil falde ned på nul før de 4 dage er gået, det er afprøvet på egen krop! Grunden til at jeg kan stå inde for det, er fordi at jeg kan sagtens mærke det hvergang jeg microdoserer. Det ville være umuligt at kunne mærke 10ug, hvis man havde nogen tolerance. Dog vil jeg sige, at man skal være ret opmærksom, og i ret god kontakt med ens egen krop hvis man vil bemærke effekten, da den er meget subtil. Men effekten er stadig effektiv, selvom man ikke kan mærke det

Så vidt jeg har forstået, hævder de fleste brugere af microdoser at de ikke kan mærke andet end at dagen bliver bedre, hvilket også er meningen
På microdoser af LSD vil man ikke opleve at blive mere introvert, tværtimod bliver man mere udadvendt! Hvis man bliver mere introvert, er det fordi at man har doseret for højt.
Sidst vil jeg lige bemærke, at de fleste frimærker, bliver ikke dryppet på midten. LSD´en bliver opløst i noget væske, og derefter bliver mærkerne dryppet ned i opløsningen, hvorefter den tilsatte væske siden fordamper af mærkerne og efterlader LSDen. På den måde bliver LSD´en fordelt så jævnt som muligt rundt på hele frimærket.
Hvis man synes at det er helt umuligt, kan man også bruge flydende lsd, hvor koncentrationen er rimelig stabil:)
Men min erfaring siger mig, at det slet ikke er så afgørende om det er 5ug eller 20ug man får indtaget, det vigtigste er helt klart bare at man tror på det, og ikke gør det bare fordi at man keder sig og savner en rus. Så har microdoseringer ingen effekt.
Jeg microdoserede hver tredje til hver fjerde dag, i en periode på 4 måneder fra først i Juli, indtil slutningen af oktober. Det er den længste periode jeg har microdoseret seriøst, uden at glemme en eneste dag og uden nogensinde at dosere for højt. Og jeg kunne mærke effekten hvergang.
Jeg har selv den dårlige vane, at dosere for højt på mine microdoser, da jeg synes det er meget sjovt, at gå rundt med et syret smil dagen igennem

I de perioder hvor jeg microdoserer, er der altid nogle dage hvor jeg vælger at snyde og indtage 2-4 microdoser, altså 20-60ug hvilket altid fører til en sjov og anderledes dag. Dog er der intet medicinsk i det, men det er tilgengæld meget sjovt
Vh Ø