Jeg har selv det man nok kan kalde en form for passion for kokain. Alt lige fra at gro koka planter, produktion af kokain fra koka blade til rensning af almindelig kokain til 98-99,9% ren kokain HCl. Det kan næsten aldrig blive godt nok. Og jeg har oplevet en del op og nedture i min søgen. Men jeg har også fået samlet mig en del erfaringer igennem de sidste 10 år. Jeg synes jeg vil dele lidt ud af dem
Så her er et par gode råd til jer derude der ikke har rodet så meget med indtagelse af kokain endnu:
-Køb ALDRIG kokain til 500kr pr gram. Det er cuttet med alverdens lort. Køb noget til minimum 800kr. Dette vil dog stadig kun være ca 50% rent. Men begræns så vidt muligt din indtagelse af upcut-/affaldsstoffer, det er dem der giver alle de ubehagelige bivirkninger ved at tage kokain. Køb hellere 1gram til 800, og del det op til 2 weekender, i stedet for at sniffe 1gram til 500 hver weekend.
-Om du har stor eller lille tolerance, så er du blæst hvis du støvsuger 0,3g 800krs kokain inden for 3 timer. Så ved du hvordan føles at være blæst. Du får ikke en anderledes følelse ved at tage mere, tværtimod kan du gå hen og "få det stramt", og det er ikke så behageligt. Når du prøver det, vil udtrykket give mening for dig.
-At indtage kokain gennem næsen er ingen videnskab. Lav ikke dine streger for store. Hold eventuelt for det ene næsebor, pust ud inden du tager hovedet ned til spejlet, og sug så forholdsvis kraftigt ind, imens du bevæger dit rør hen langs over stregen. En god starter streg ligger på 0,05g. 1styk til hvert næsebor, så er du igang! Vent herefter 1 time med at tage den næste.
-Et godt trick når man føler at der sidder lidt kokain klumper fast oppe i næsehulen, er at tage dine hænder op til ansigtet, pres ind på hver side af næsen og pres huden på hver side af næsen, så meget ud mod dine øre som du kan, og snus herefter kraftigt ind. Så får du lavet et slags "power sug" der river kokain resterne løs, så du får dem ordentligt med.