Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 07 maj 2025 00:22

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Coca-entusiast
Brugeravatar

Geografisk sted: In your dreams, Pedro... In your dreams!
Jeg har selv det man nok kan kalde en form for passion for kokain. Alt lige fra at gro koka planter, produktion af kokain fra koka blade til rensning af almindelig kokain til 98-99,9% ren kokain HCl. Det kan næsten aldrig blive godt nok. Og jeg har oplevet en del op og nedture i min søgen. Men jeg har også fået samlet mig en del erfaringer igennem de sidste 10 år. Jeg synes jeg vil dele lidt ud af dem :)

Så her er et par gode råd til jer derude der ikke har rodet så meget med indtagelse af kokain endnu:

-Køb ALDRIG kokain til 500kr pr gram. Det er cuttet med alverdens lort. Køb noget til minimum 800kr. Dette vil dog stadig kun være ca 50% rent. Men begræns så vidt muligt din indtagelse af upcut-/affaldsstoffer, det er dem der giver alle de ubehagelige bivirkninger ved at tage kokain. Køb hellere 1gram til 800, og del det op til 2 weekender, i stedet for at sniffe 1gram til 500 hver weekend.

-Om du har stor eller lille tolerance, så er du blæst hvis du støvsuger 0,3g 800krs kokain inden for 3 timer. Så ved du hvordan føles at være blæst. Du får ikke en anderledes følelse ved at tage mere, tværtimod kan du gå hen og "få det stramt", og det er ikke så behageligt. Når du prøver det, vil udtrykket give mening for dig.

-At indtage kokain gennem næsen er ingen videnskab. Lav ikke dine streger for store. Hold eventuelt for det ene næsebor, pust ud inden du tager hovedet ned til spejlet, og sug så forholdsvis kraftigt ind, imens du bevæger dit rør hen langs over stregen. En god starter streg ligger på 0,05g. 1styk til hvert næsebor, så er du igang! Vent herefter 1 time med at tage den næste.

-Et godt trick når man føler at der sidder lidt kokain klumper fast oppe i næsehulen, er at tage dine hænder op til ansigtet, pres ind på hver side af næsen og pres huden på hver side af næsen, så meget ud mod dine øre som du kan, og snus herefter kraftigt ind. Så får du lavet et slags "power sug" der river kokain resterne løs, så du får dem ordentligt med.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Trekantsområdet
Koalabjørn:
Får du blade nok til at kunne ekstrahere på dem, eller er det kun teorien du dyrker?
Ellers tak for info ihvertfald :)
Går selv efter det reneste produkt uanset om det er kokain eller mdma, så køber det altid i den lidt dyre ende ;)

"Kemi, det er satme smart! :D"

Jeg er udlært elektriker med speciale i styring og regulering, så hvis nogen mangler teknisk hjælp, så skriv en PM.

(̅_̅_̅_̅(̲̲̲̲̲̅̅̅̅̅̅(̅_̅_̲̅м̲̅­­­­­­a̲̅я̲̅i̲̅j̲̅u̲̅a̲̅n̲̅a̲̅̅­_­̅­_­̅­_­̅()ڪے

"Mennesker glemmer ofte, at de psykedeliske stoffers virkning, rent faktisk tager udgangspunkt i den individuelles psyke, og at dette ofte kan forklare uventede ubehagelige virkninger."

Coca-entusiast
Brugeravatar

Pt. er mine planter ikke store nok til at begynde at plukke bladene, men jeg har 50styk så inden for 2-3 år burde det være en realitet :rocking: Tænker langsigtet du ved :wink: Har også lige plantet San Pedro og Peyote kaktus, og det må man vist også sige er en meget langsigtet investering

Narkopolo det kunne godt lyde som om vi to har lidt samme indstilling til tingene :D

Husk at ren MDMA er hvidt. Det er der overraskende mange der ikke ved :wink:

-BILLED GUIDE: Sådan laver man kokain! Fra Blad til HCl: viewtopic.php?f=80&t=55695
-BILLED GUIDE: Oprensning af gade kokain til 99% Kokain HCl: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 80&t=51476
-Acetonevask af kokain: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 86&t=51577
-BOG: The Coca Homegrowers Guide: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... =1&t=51497

Senest rettet af Koalabjørnen 12 mar 2016 12:48, rettet i alt 1 gang.

Jeg tror ikke at du må linke til forhandleren i forhold til psychedelias regler.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Trekantsområdet
Koalabjørn:
Ja okay, det lyder da som et interessant projekt, har selv haft samme tanke, men tror ikke lige muligheden er til det, før jeg flytter i hus, og det kan godt have lidt lange udsigter desværre, men når det sker, vil jeg da selv afprøve det :)

Ja det kunne jeg godt forestille mig, de gror jo heller ikke skide hurtigt sådan nogle kaktusser desværre :/

Ja det kunne det godt lyde til at vi har hehe. For mig er renligheden vigtigst af alt, for alle ved at stoffer kan være hårdt for kroppen, så alle de ting de er cuttet op med gør det bestemt ikke sundere, så så rent som muligt er min regel :)

Ja hvidt når det er et pulver, men krystallerne skulle gerne være helt gennemsigtige som glas ;)

"Kemi, det er satme smart! :D"

Jeg er udlært elektriker med speciale i styring og regulering, så hvis nogen mangler teknisk hjælp, så skriv en PM.

(̅_̅_̅_̅(̲̲̲̲̲̅̅̅̅̅̅(̅_̅_̲̅м̲̅­­­­­­a̲̅я̲̅i̲̅j̲̅u̲̅a̲̅n̲̅a̲̅̅­_­̅­_­̅­_­̅()ڪے

"Mennesker glemmer ofte, at de psykedeliske stoffers virkning, rent faktisk tager udgangspunkt i den individuelles psyke, og at dette ofte kan forklare uventede ubehagelige virkninger."

Coca-entusiast
Brugeravatar

Nej, det har jeg lige fundet ud af. My bad! :oops: ikke flere links til forhandlere fra mig af.

Hvis man er så heldig at få det i store flotte krystaller, jep :wink: Har dog kun fået fat i hvid MDMA én gang i al den tid jeg har været i miljøet. "Champagne" er det reneste jeg kan få pt. Men tit og ofte når det så kommer til stykket, så er det sådan noget halvgrumset brunt shit, som efter min mening ikke lever op til navnet champagne :|

Jeg rensede engang 5gram MDMA. Jeg mener at jeg varmede noget acetone op til ca. 70grader og smeltede mit knuste MDMA heri, og lod det efterfølgende køle langsomt af, så rene hvide MDMA krystaller dannede sig på siderne af glasset. Mener det var noget i den stil.

Kan ikke finde den guide jeg selv brugte dengang, men her er en anden super guide til rens af MDMA, hvis man er lidt eventyrlysten: http://www.bluelight.org/vb/threads/642 ... talization

-BILLED GUIDE: Sådan laver man kokain! Fra Blad til HCl: viewtopic.php?f=80&t=55695
-BILLED GUIDE: Oprensning af gade kokain til 99% Kokain HCl: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 80&t=51476
-Acetonevask af kokain: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 86&t=51577
-BOG: The Coca Homegrowers Guide: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... =1&t=51497

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]