Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 21:57

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 49 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel: Vild morgen
Medlem

Mig og kæresten starter morgen med 675 ug.
Vi er friske og så klar til dagen og håber på mange gode oplevelser.
God dag til alle.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Jeg kan ikke se noget godt komme ud af at dosere 600+ ug ugentligt. Virkelig. Hvad er jeres end-game?

Neeh jeg forstår heller ikke hvad du vil have ud af tråden. Vil du bare have lidt opmærksomhed?

Hvis i er vant til at trippe hver uge på en dose over 600ug, så har jeg svært ved at tro, at det virkelig er 6-700ug på de mærker i har spist.

Jeg tripper selv meget, og også på doser man vurderer til at være høje, som oftest imellem 3-500ug, og jeg bliver ihvertfald nød til at holde minimum 2-3 ugers pause imellem mine trip. Ihvertfald!

Jeg har kørt hård på, men alligevel formår i at trippe dobbelt så ofte, og på det dobbelte af mine doser. Det er at ride på kanten!

Højeste dose jeg har været på er omkring 7-800ug, og jeg kan sige, at der er garanti for komplet egodød på doser over 600ug af ren og god LSD. Jeg tror ikke, at det er godt for vores sind at opleve en egodød en gang om ugen. Nej det er nok med engang om året, eller bare engang for livet.

Jeg vil spørge som Flux, hvad leder i efter? Jeg har også svært ved at tro, at man kan gå rundt og hyggesnakke på de doser, det kan jeg ihvertfald ikke. På de doser, kan jeg ligeså godt ligge i en boks, da det hele foregår inde i mig selv, og kan ikke se en skid for rene hallucinationer!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Du har ret Ø.
Samtidig, så skriver i, i jeres anden tråd at i går rundt udenfor og udforsker verden. På 600ug LSD? Det lyder godt nok hardcore i mit hoved.
Jeg har utallige gange gået direkte over en stærkt trafikkeret vej på 2-3g svampe fordi jeg har været helt inde i mit eget hoved, hvordan begår i jer?

Det er lidt skræmmende at læse hvordan enten dig eller din kæreste har haft/har nogle psykiske lidelser? Og går så hen (nu stykker jeg bare sammen hvad jeg kan læse her) og møder en kæreste, som er tidligere misbruger?
I har så funden den hellige gral ved at trippe sammen? Det virker lidt farligt at bilde jer selv ind at det er okay. Hvis den ene af jer ikke har haft det store forhold til stoffer førhen, og er blevet taget under den andens vinge skulle i måske overveje hvad i har gang i.
At trippe så meget på LSD hver uge er ikke godt, og i ender med at miste jeres virkelighedsopfattelse af det og blive skøre i forhold til samfundets normer.

Præcis Flux at gå rundt og udforske verden, hyggesnakke og skulle opleve en solopgang på 600ug lsd? På 600ug LSD kan jeg ikke engang fatte hvad en solopgang er for noget. Jeg tror at i bliver snydt af jeres dealer, og at der maks er halvdelen på jeres mærker, i forhold til hvad jeres dealer har opgivet det til.

Men det kan selvfølgelig også være at i bare er mega hardcore til at trippe, mere hardcore end hvad vi andre er:D

Administrerende Direktør
Brugeravatar

Måske vi ikke behøver at være så anale med hensyn til dosen. Medmindre OP har lyst til at sende et mærke til Energy Control eller lignende, kan vi kun gisne om, hvor stærke mærkerne er. Dog vil jeg gerne medgive at styrken må være væsentligt overvurderet, jf. den tidligere triprapport. Derudover synes jeg, det er nogle meget relevante spørgsmål, I stiller længere oppe.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Vil da så lige tilføje at Stanislav Groff har skrevet at 500 microgram er topdosis, og højere dosis er spildt og uden yderligere virkning, måske med lidt forlænget virkning kun.

Jeg har engang fået noget rent LSD stjålet på Steins laboratorium- jeg vejede 325 microgram af, og fik et voldsomt kraftigt trip.

Ang en gang om ugen kørte Groff med lavdosis psykolytisk trip, måske op til et halv år af gangen (ret mig hvis det er forkert, det er 30-35 år siden jeg læste det)

I min hardcore periode da jeg var i slut 20erne, tog jeg blandet både lav og topdosis svampe trip, i en periode på 3 år- 1 gang om ugen.
Efter den periode holdt jeg 4 års pause, da jeg havde det som Obelix der var faldet i gryden som lille.

Under alle omstændigheder er den psykedeliske oplevelse, noget man skal være varsom med, og behandle med yderste respekt.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ude for lands lov og ret
Personligt har jeg brug for tid til at reflektere og forstå hvad trippet gav mig. De gange jeg har trippet med meget kort tid imellem, har jeg altid følt, at jeg ikke fik noget ud af det. Oplevelser/sjov er for mig et vigtigt aspekt af at trippe, men lige så vigtigt er, hvordan jeg bruger de ting jeg har "lært" i den efterfølgende tid.
Det kommer jo også an på hvem man er. Vi er jo alle forskellige :)

Senest rettet af Anarchobase 04 feb 2016 18:52, rettet i alt 1 gang.

Medlem

Geografisk sted: På en nydelig villavej
Flux. skrev:
Du har ret Ø.
Samtidig, så skriver i, i jeres anden tråd at i går rundt udenfor og udforsker verden. På 600ug LSD? Det lyder godt nok hardcore i mit hoved.
Jeg har utallige gange gået direkte over en stærkt trafikkeret vej på 2-3g svampe fordi jeg har været helt inde i mit eget hoved, hvordan begår i jer?

Det er lidt skræmmende at læse hvordan enten dig eller din kæreste har haft/har nogle psykiske lidelser? Og går så hen (nu stykker jeg bare sammen hvad jeg kan læse her) og møder en kæreste, som er tidligere misbruger?
I har så funden den hellige gral ved at trippe sammen? Det virker lidt farligt at bilde jer selv ind at det er okay. Hvis den ene af jer ikke har haft det store forhold til stoffer førhen, og er blevet taget under den andens vinge skulle i måske overveje hvad i har gang i.
At trippe så meget på LSD hver uge er ikke godt, og i ender med at miste jeres virkelighedsopfattelse af det og blive skøre i forhold til samfundets normer.

Præcis mine overvejelser - på 350ug holder jeg næsten teselskab med guddommelige væsner, så 600-700ug vil jeg slet ikke vove mig ud i - tilmed supplere med flere stoffer under vejs.

Meeen, hvis man beslutter sig for at trippe torsdag morgen fra kl 7:30, drejer det efter min ydmyge mening nærmere mod stofmisbrug, frem for spirituel udvikling, og det kan jeg ikke se noget positivt i. :hm:

Stofmisbrug at trippe om morgenen? Måske men jeg har selv trippet om morgenen to gange, kun fordi at det lå lige til højrebenet, og for at prøve det. Det er udmærket, men ikke bedre end andre tidspunkter.

Jeg tror godt at det kan lade sig gøre, at misbruge LSD altså i den forstand at det kan bruges forkert. Men jeg tror ikke at der kan udvikles nogen form for afhængighed af LSD, hverken fysisk eller psykisk. Hvis man bruger det for meget og med uhensigtsmæssige doser, vil man opleve at få et smæk af syren på et tidspunkt, hvilket vil resultere i at man ikke rører LSD igen i laang laaang tid!

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Godmorgen Lion0408! Jeg håber at du og kæresten har et godt trip! På trods af alle de andres meninger om dit og dat, så har I jo taget syren, så jeg ønsker jer held og lykke :)

Jeg tror folk er meget forskellige. Nogen smelter helt ud allerede ved 100 mics, andre kan tage 500 uden problemer. Selvfølgelig handler det også om tolerens, men vores psykes evne til at give slip er også en vigtig faktor.
Jeg husker i Psychedelias glade dage at vores alle sammens Elvenraver kunne tage gigantiske heroiske doser, som han ofte (læs: flere gange om ugen) postede store blærende posts om. Han var skide irriterende at høre på, og blev smidt ud flere gange af boardet, men han var også sindsyg morsom og det kunne være dagens grin at læse en god post af ham.
Vi er alle forskellige, og i sidste ende er det godt :D

Nu vil jeg smutte ud i solen..
Hilsen Fanny

Medlem

Til Fanny.
Tak for dine ord.

Det er da utrolig at høre hvor ondt i røven folk har over at vi kan styrer og nyde vores trip uanset hvor meget vi har indtaget.
Vi har haft en rigtig god dag og et rigtig flot trip.
Jeg tror der er nogle her i denne tråd der misforstår en del.
Vi har ikke noget end game eller hvad du snakker om
Men der imod mange dejlige oplevelser på dette fantastiske stof.
Vi har da givet den gas de sidste mdr men altid hold pauser faktisk lange pauser.
Jeg tog lsd for første gang for 20 år siden og tog det ikke igen før for 7-8 mdr siden. Så derfor har vi nok også bare givet den extra gas.
Men jeg vender tilbage for der er meget jeg vil kommenter til flere i denne tråd.

Medlem

Og hvor er det da dejligt at vi alle er så forskellige
Hvad der er vild for dig er måske dejlig for mig.
Prøv at sætte dig ind i andres erfaringer og liv.
Og ikke dømme så meget

Medlem

25 mics var nok til mig første gang, nu er jeg blevet ældre og har faktisk ikke brug for mere end 100 for at ikke kunne kende forskel på nutid og datid.. Måske hvis jeg gjorde det ugentligt ville jeg over en længere periode lære det..
Jeg er så også meget følsom mht til hash og andet semi psychs... Men det er fordi jeg er ødelagt. GO tur!

Ja måske tonen har været lidt for hård i kommentarerne, det har i sgu ret i.

Men jeg kan stadig ikke helt se ideen i at tage 600ug lsd og 15mg 2C-B og oprette en tråd om det, for derefter at oprette en tråd mere nogle dage senere, for at spørge om det er normalt at føle eftervirkninger af sådan et trip en uge efter. Siden opretter de to tråde mere for at fortælle, at de nu skal på en ny rejse på 675ug for at opleve en solopgang.

Ja LSD er et fantastisk stof, men det er alle stoffer hvis de bruges rigtigt.

Men okey der er så meget jeg ikke forstår, og det skal jo ikke gå ud over andre:)

Dedikeret medlem

Geografisk sted: sted
Jeg vil nok også sige at det lyder som en vild hjernegymnastik. Men der er helt sikkert forskel på at være 20 og på at være 40 eller 45. Så set igennem HR brillerne, så synes jegat man som ung skal undgå at hente inspiration eller accept i OP's eskapader.

!peace!

Junior medlem

Tak til Fanny, at du holder den gode tone.
Til Ø og Flux, så er det her forum jo et sted hvor man kan skrive om sine oplevelser og deler erfaringer, og ikke et forum hvor det går ud på at disse hinandens måde at opleve trip's på.
Det kan godt være at vi har givet den gas her det sidste stykke tid, men det er faktisk fordi vi har ville prøve at se hvordan det var at trippe udenfor når det f.eks var sne og nu her hvordan det ville være fra om morgenen. Der har altid været en grund til at vi har valgt at trippe på de tidpunkter vi har, og nu har der lige været en tid hvor sne og Og en chance for en flot morgen, hvor der ikke var overskyet, så man kunne se den flotte solopgang, som var vores formål med vores trip uge, lige kom lidt hurtig efter hinanden. Vi holder normalt også længere pauser, og det har vi da også tænkt os. Vi er på ingen som helst måde afhængige af LSD, ikke mere end nogen af jer andre.
Vi kan sagtens fungere ude i "verden" på 600ug, det er vores psyke og kontrol over vores sind stærk nok til, og det er da bare noget som jeg synes i andre skal have stort respekt for, og vi har altså et testkit til vores mærker, og tro mig de er yderst kompetente.
Vi får en så fantastisk oplevelse ude i naturen, alt er så flot og så detaljeret og vi får de sygeste fede grinere og et vildt smukt syn på verden, som efterfølgende har gjort at vi til dagligt ligger mærke til og sætter meget mere pris på de små ting, som andre ikke gør.
Vi er alle forskellige, f.eks har jeg en ekstrem høj tolerance over for LSD, første gang jeg prøvede det, for ca. 10 år siden der skulle jeg have 3 mærker hvor mange af de andre jeg sad sammen med kun skulle have et, og det er sgu ikke noget jeg selv kan gøre for, hvis jeg kunne nøjes med mindre, så vil jeg da ønske det, for der ville spare på de antal mærker vi har og på de penge vi nu bruger på det, så folk tænk jer lige lidt om før i begynder ar dømme os på vores doser!!! Desuden har vi haft en veninde på besøg som ellers før kun havde prøvet svampe, og hun fik kun et mærke og hun havde et yderst godt trip på næsten 12 timer, så at vores dealer skulle have "taget røven" på os ang. dosis på mærkerne tror jeg sgu godt nok ikke helt holder stik.
Vi passer godt på hinanden når vi er afsted sammen og det er sgu da det vigtigste, og synes at i burde læse vores oplevelser med begejstring, i stedet for at dømme, og så påskønne at vi har en fed oplevelse.
Vi bruger det bestemt til spirituelle oplevelser, på så mange måder, og det at være ude i naturen er en fed spirituel oplevelse, da du får en oplevelse af at være i dyb kontakt med naturen, og det er da bare synd for jer, der ikke kan bruge det på samme måde. Jeg mener bare at man sagtens kan trippe på forskellige måder, det behøver ikke være det samme hver gang, eller hva???
Iøvrigt, så ja så har min kæreste lidt ekstremt meget af panik angst, men fordi vi også bruger vores trip på at analysere og bearbejde ting i vores sind, og efter de første par gange vi tog LSD sammen, har han ingen panik angst haft. Han fik det nemlig en af de første gange på et trip vi havde sammen, og pludselig kunne han sætte ord på hvad det var der fik angsten frem i ham, og vi fik snakket dybt om dette på selve trippet, og lige siden der har der intet været. Så derfor tro mig, vi ved og er rigtig gode til at bruge dette stof, som det skal bruges, både at blive rig på oplevelser, men fanme også at bearbejde hvad der nu end ligger i vores sind, og dette synes jeg at i som også LSD bruger, burde have gigant stor respekt for, ja undskyld jeg siger det, for det lyder som om at der er nogle af jer der ikke kan kontrollere jeres sind så meget, at i ikke tør bevæge jer udenfor, trods der er så mange fantastiske ting at opleve. Vi sidder ikke bare og ego tripper, vi er sammen om oplevelserne og jo vi nyder bestemt at lytte til musik ligge med lukket øjne og så bare drømme os dybt væk i farver osv, men det er meget forskelligt og jeg er bare selv glad for at vi kan finde ud af at bruge LSD trippet til det ypperste og på mange forskellige måder.
Og så kunne jeg iøvrigt Hr. Kaos, så kunne jeg godt tænke mig at vide hvor fra du har det med at jeg er åbentbart tidligere misbruger??
Til sidst vil jeg bare slutte af led at sige, at nu har jeg trippet på LSD i ca. 10 år, og jeg har den største respekt for stoffet og det har min vidunderlige kæreste bestemt også, vi holder de pauser vi skal, der har måske et par gange hvor vi har været lidt ekstreme, men tro mig respekten er der og forståelsen for stoffet er der bestemt også, og det ville undre mig hvis ikke også at der er nogle af jer der har prøvet at være lidt ekstrem på et eller andet tidspunk med LSD eller et eller andet psycadelisk stof. og desuden så synes jeg det er respektløs at få det tilbage lyde som om at vi er blevet misbruger af dette stof, hvilket hjerne slet ikke ville kunne holde til, så den beskyldning tror jeg bare du skal trække i dig igen Hr. Kaos!!!! vi deler da bare vores oplevelser og erfaringer, som jeg

Junior medlem

mener at dette forum går ud på.
Den sidste sætning kom åbentbart ikke med, så den kom lige her.

Medlem

Jeg vil også sige at vi jo Heller ikke er så syge og Dumme at blande lsd med fks. Mdma,hash og alt muligt andet lort som man jo slet ikke ved hvad indholder.
Vi holder os til lsd og svampe. Og få gange 2cb.
Vi kunne aldrig finde på at tage noget syre vi ikke ved hvor kommer fra eller først teste det.

Hmm nu har vi ihvertfald hver vores deffinition af hvad det er at disse. Jeg synes ikke at jeg har "disset" jeres oplevelser, men jeg spurgte bare nogle spørgsmål, som jeg syntes var relevante.

Feks. hvad i vil have ud af at oprette to tråde med: Hej vi skal trippe sammen igen på 675ug, wuhu goddag til alle?
Hvorfor skriver i ikke bare en komplet triprapport istedetfor, sådan at vi der "ikke kan styre vores sind", kan få et indblik i jeres fantastiske sind. Men efter dit svar er kommet, kan jeg bare konkludere, at jeg er imponeret, så fred være med det.

Og som jeg skrev længere oppe, kom mine beskeder til at lyde mere øv, end hvad meningen var, så det tager jeg i mig igen. Jeg skriver, som jeg snakker, og jeg får tit bemærkninger på at jeg snakker for uhøfligt, så det er min fejl.

Men Lion408, du har ingen levende chance for at vide, at jeres 2C-B er renere end hvad mit Cannabis og MDMA er. Hvordan skulle du kunne vide det? Du får det til at lyde som om, at det er meget fornuftigt at kombinere 2C-B med LSD, og Cannabis og LSD er et no go. Det er det rene vrøvl. Hvis i ikke kan tåle at få en kommentar på jeres indlæg, så bliver i sgu nød til at få styr på det shit i fyrer af:) Smil...

Btw. Så fungerer jeg fint ude i naturen på LSD, bare ikke på 600ug. Allerede ved 250ug begynder det at blive svært at finde rundt, og over 300ug er et no go for mig.

Ellers god weekend til alle;)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 49 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]