Tak til Fanny, at du holder den gode tone. Til Ø og Flux, så er det her forum jo et sted hvor man kan skrive om sine oplevelser og deler erfaringer, og ikke et forum hvor det går ud på at disse hinandens måde at opleve trip's på. Det kan godt være at vi har givet den gas her det sidste stykke tid, men det er faktisk fordi vi har ville prøve at se hvordan det var at trippe udenfor når det f.eks var sne og nu her hvordan det ville være fra om morgenen. Der har altid været en grund til at vi har valgt at trippe på de tidpunkter vi har, og nu har der lige været en tid hvor sne og Og en chance for en flot morgen, hvor der ikke var overskyet, så man kunne se den flotte solopgang, som var vores formål med vores trip uge, lige kom lidt hurtig efter hinanden. Vi holder normalt også længere pauser, og det har vi da også tænkt os. Vi er på ingen som helst måde afhængige af LSD, ikke mere end nogen af jer andre. Vi kan sagtens fungere ude i "verden" på 600ug, det er vores psyke og kontrol over vores sind stærk nok til, og det er da bare noget som jeg synes i andre skal have stort respekt for, og vi har altså et testkit til vores mærker, og tro mig de er yderst kompetente. Vi får en så fantastisk oplevelse ude i naturen, alt er så flot og så detaljeret og vi får de sygeste fede grinere og et vildt smukt syn på verden, som efterfølgende har gjort at vi til dagligt ligger mærke til og sætter meget mere pris på de små ting, som andre ikke gør. Vi er alle forskellige, f.eks har jeg en ekstrem høj tolerance over for LSD, første gang jeg prøvede det, for ca. 10 år siden der skulle jeg have 3 mærker hvor mange af de andre jeg sad sammen med kun skulle have et, og det er sgu ikke noget jeg selv kan gøre for, hvis jeg kunne nøjes med mindre, så vil jeg da ønske det, for der ville spare på de antal mærker vi har og på de penge vi nu bruger på det, så folk tænk jer lige lidt om før i begynder ar dømme os på vores doser!!! Desuden har vi haft en veninde på besøg som ellers før kun havde prøvet svampe, og hun fik kun et mærke og hun havde et yderst godt trip på næsten 12 timer, så at vores dealer skulle have "taget røven" på os ang. dosis på mærkerne tror jeg sgu godt nok ikke helt holder stik. Vi passer godt på hinanden når vi er afsted sammen og det er sgu da det vigtigste, og synes at i burde læse vores oplevelser med begejstring, i stedet for at dømme, og så påskønne at vi har en fed oplevelse. Vi bruger det bestemt til spirituelle oplevelser, på så mange måder, og det at være ude i naturen er en fed spirituel oplevelse, da du får en oplevelse af at være i dyb kontakt med naturen, og det er da bare synd for jer, der ikke kan bruge det på samme måde. Jeg mener bare at man sagtens kan trippe på forskellige måder, det behøver ikke være det samme hver gang, eller hva??? Iøvrigt, så ja så har min kæreste lidt ekstremt meget af panik angst, men fordi vi også bruger vores trip på at analysere og bearbejde ting i vores sind, og efter de første par gange vi tog LSD sammen, har han ingen panik angst haft. Han fik det nemlig en af de første gange på et trip vi havde sammen, og pludselig kunne han sætte ord på hvad det var der fik angsten frem i ham, og vi fik snakket dybt om dette på selve trippet, og lige siden der har der intet været. Så derfor tro mig, vi ved og er rigtig gode til at bruge dette stof, som det skal bruges, både at blive rig på oplevelser, men fanme også at bearbejde hvad der nu end ligger i vores sind, og dette synes jeg at i som også LSD bruger, burde have gigant stor respekt for, ja undskyld jeg siger det, for det lyder som om at der er nogle af jer der ikke kan kontrollere jeres sind så meget, at i ikke tør bevæge jer udenfor, trods der er så mange fantastiske ting at opleve. Vi sidder ikke bare og ego tripper, vi er sammen om oplevelserne og jo vi nyder bestemt at lytte til musik ligge med lukket øjne og så bare drømme os dybt væk i farver osv, men det er meget forskelligt og jeg er bare selv glad for at vi kan finde ud af at bruge LSD trippet til det ypperste og på mange forskellige måder. Og så kunne jeg iøvrigt Hr. Kaos, så kunne jeg godt tænke mig at vide hvor fra du har det med at jeg er åbentbart tidligere misbruger?? Til sidst vil jeg bare slutte af led at sige, at nu har jeg trippet på LSD i ca. 10 år, og jeg har den største respekt for stoffet og det har min vidunderlige kæreste bestemt også, vi holder de pauser vi skal, der har måske et par gange hvor vi har været lidt ekstreme, men tro mig respekten er der og forståelsen for stoffet er der bestemt også, og det ville undre mig hvis ikke også at der er nogle af jer der har prøvet at være lidt ekstrem på et eller andet tidspunk med LSD eller et eller andet psycadelisk stof. og desuden så synes jeg det er respektløs at få det tilbage lyde som om at vi er blevet misbruger af dette stof, hvilket hjerne slet ikke ville kunne holde til, så den beskyldning tror jeg bare du skal trække i dig igen Hr. Kaos!!!! vi deler da bare vores oplevelser og erfaringer, som jeg
|