Hallo, looong time reader, first time poster.
Jeg har dog aldrig oplevet dette før, og tænkte i måske kunne give en fornuftig forklaring:
Jeg havde lidt tralvt da jeg skulle lave weekendens rygeindkøb, så jeg gik bare over til en ledig bod på staden og fik en fin pose skunk for 'penge'. Jeg får mixet en joint og ryger, og her begynder jeg at ligge mærke til 3 ting:
Den kradser mere end jeg er vant til ved skunk.
jointen går hurtigere ud end normalt.
Når gløden bliver til aske, bliver asken stenhård.
De første 2 ting begyndte jeg først at ligge rigtig mærke til efter jeg oplevede det med asken. Jeg er nu på min 3. joint med dette skunk, og selv når jeg laver et virkelig luftigt mix med en gennemristet smøg, er asken stenhård, og eftersom den kradser lidt, ryger jeg lidt langsommere, jointen går ud og jeg tænder lighteren, hvilket gør asken og papiret endnu hårdere.
Jeg tænkte om det kan være fordi det ikke er tørret ordenligt? Jeg syntes det føltes lidt mere fugtigt end normalt da jeg nollede det, og det ville også give mening at røgen ikke er lige så behagelig. kan nogen give en fornuftig forklaring?

ps. jeg har røget hash de sidste 7-8 år (i moderate mængder, naturligvis) og har prøvet en del forskelligt røg, men det her mindede ikke om noget jeg har set før.