Alakazam skrev:
Ja lige netop men hvis du skal spise frugt så køb nogle spændende nogle ting du skal gøre lidt ved fremfor et æble så tag en banan de er så syrede at skrælle i stedet for bar et tage en direkte bid
Eller noget som en kiwi eller avokado you know frugt der er lidt sjovt
For mit vedkommende var det aller bedste jeg indtog gennem hele trippet faktisk helt almindeligt iskoldt vand det var som flydende lykke eller ren energi det var helt fænomenalt hvor sodavand og junkfood slet ikke sagde mig noget
Normalt er jeg hverken til helse eller sund mad som sådan men på svampe gav det bare så meget mening
Så mit råd er hav en masse at drikke og snacks men sørg for det er noget i kan spise med god samvittighed

Jeg har også skrevet "VAND!" stort ud på en liste over ting jeg skal huske. Folk siger altid, ligesom dig, at vand bare er det bedste i hele universet når man tripper, men det er også pga. sukkerindholdet i sodavand at jeg ikke synes dette egner sig.
Har fået det indtryk at sukker får en til at falde ned, og komme ud hvis man skulle have et badtrip, så kan ikke se idéen i at skulle sidde og bælle det i sig, når man netop ønsker et trip?
Anyway, tusinde tak for dine forslag. Jeg kan godt forestille mig at det må være syret at sidde og pille en banan - bare sådan afklæde den og foretære dens ubeskyttede kød..

Tessalated skrev:
Jeg er altid blevet lidt skuffet over de trøfler, kan være at jeg bare aldrig har fået nok. Den eneste gang jeg har prøvet hvor de var rigtig vilde var hvor vi blandede dem med en pakke pakke friske svampe, det var tilgængæld også helt crazy.
Jeg vil dog anbefale jer at købe et svampe kit næste gang, det er relativt enkelt at gå til og jeg har på fornemmelsen at med den mængde trøfler man skal spise så er det langt bedre value.
Jeg skal være ærlig og indrømme at jeg heller ikke selv forventer det vildeste trip i historiebøgerne.
Jeg var egentlig blevet tilbudt nogle SN svampe fra en kammerat, men ville hellere prøve mig med trøflerne, da de dels har samme effekt (måske lidt mildere), og dels fordi at han ikke lige var den type person jeg havde lyst til at have mit første trip med.
Min plan var egentlig bare at prøve svampe, for at prøve dem. Jeg har dog brug rigtig meget tid, de seneste dage, på at læse en masse om forskellige psychedelia. Det har åbnet mine øjne for, at der er mere end bare et "trip" i disse ting, og at et glad trøffel-trip, kun lige skraber overfladen.
Jeg har allerede kigget på de forskellige growkits, og tro mig når jeg siger at jeg forleden dag var liiiiige ved at nuppe sådan et med. Desværre er det lidt sløjt med pengene for tiden, så nu venter jeg lige til at jeg er kommet igennem de første 80 gram trøfler haha.
Mig selv som psychonaut er dog ikke ude af spørgsmålet endnu. På den ene, eller anden, måde, er jeg sikker på, at jeg kommer til at opnå det trip jeg ønsker den første gang, samtidig med at jeg opnår et vildt trip senere i mit liv.
Tessalated skrev:
Det vigtigste når man er 20 år og prøver den slags for første gang, er at man har det nogenlunde ok og der ikke er ting man er bange for at forholde sig til, og så selvfølgelig at man er et trygt sted med nogen rare mennesker.
I kan altid redosere, og tage en dosis mere for at holde den kørende eller doble op hvis i har mod på at gå lidt videre.
Nail on the head right there.
Vi kan altid gå videre hvis det ikke er vildt nok. Er det for vildt er det lidt en anden sag..