Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jun 2025 20:49

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 67 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
Jeg har ret nemt ved at se det Plejadestjerne, der står jo klart og tydeligt at det er et ret uncool drug.

Jeg ved ikke, om det er dig der ikke kan læse, eller om det er mig der forstår uncool forkert, det kan selvfølgelig være begge dele.

Der er altså nogle klare og voldsomme risici ved at bruge psychedelika forkert, på samme måde som der er nogle klare og voldsomme risici ved at bruge MDMA forkert og sådan er det bare:)

Der er ingen substanser i hele verden der er farlige, men det er der mange forbrugere der er.

Men jeg giver mig nu, det er bare min subjektive mening omkring emnet.

Hav det godt, og god rejse Spotten, håber du får en lækker tur, hils Mescalito;)

Moderator

Geografisk sted: Messier 45
Well, mine kommentarer om meskalins virkning er baseret på, hvad jeg har tillært mig ved at læse diverse faglit. :) har kun hørt meskalin beskrevet som en 5ht2x agonist i stil med LSD, psilocybin og 2c-b. Så det er nyt for mig, at det skulle have virkningsprofil som MDMA.

Jeg siger ikke, at psykedelika er ufarligt. Det synes jeg også mit indlæg bar præg af. Har selv haft svære problemer i forbindelse med mit brug af de stoffer.

No hard feelings i øvrigt, men synes det var en vigtig pointe at få med i debatten, at differentiering er godt. :)

PS forskellige stoffer har forskellige risici. Så brugeren skal tage stilling til hvad de vil risikere og vide, hvordan de gør det forsvarligt. Det er kernen af HR. Er min intention lettere fordøjelig uden ordet 'farlig'? :P

Nu har jeg ikke sagt at MDMA og Meskalin har samme virkningsprofil på kroppen, jeg sagde lige det modsatte. Jeg sagde at den rene kemiske opbygning af stoffet, måske minder ligeså meget om MDMA som det gør ved psilocybin og LSD, da Meskalin jo er en Phenetylamin, dog påstår jeg ikke at MDMA og Meskalin ligner hinanden meget, det har jeg ikke nok kemisk forståelse til at vurdere. Ved bare at Meskalin ikke ligner Psilocybin og LSD.

Og du har helt ret, differentiering er meget godt. Også derfor at jeg sagde, at der ikke er nogen grund til at få det til at lyde som om at LSD er cool og safe, men at det er MDMA ikke. Det er jo pis at påstå.

Ingen hard feelings herfra, det er godt at vi kan få forskellige synspunkter ind i diskussionen.

Men det ville også være fedt, hvis nogle at de hårde kemiske hoveder her på boardet kunne fortælle lidt om den kemiske forskel på stofferne, og deres virkningsmekanisme jeg er interesseret ihvertfald. Eller ihvertfald af eller bekræfte, at der ikke er så meget forskning at tage fat i omkring Meskalin, som der er med de andre.
Jeg synes helt klart at der var MDMA glow på Meskalin trippet, og MDMA nedtur bagefter, hvilket var gældende for os alle tre

Moderator

Ja sorry, men nu gik det lige hurtigt med at læse det sidste indlæg, og du havde jo tidligere i tråden skrevet som om, at meskalin var en serotoninudløser og genoptagelseshæmmer. :)
MDMA minder om meskalin fordi de begge har et phenethylamin-skelet. Så molekylerne minder til dels om hinanden, de har blot forskellige kæder knyttet til benzenringen.

phenethylamin
Billede

meskalin
Billede

MDMA
Billede

I øvrigt minder de altså ikke SÅ meget om hinanden. Som fx MDMA og MDA minder om hinanden, eller alle 2c-x'erne minder om hinanden. Det er nok derfor, de ikke har samme mekanisme.

Som det fremgår heraf knytter meskalin sig til 5ht2x receptorerne
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC2763256/

Som det fremgår af dette studie med psilocybin, så er 5ht2x's agonister primære virkning at reducere blodtilførsel til dele af hjernen, primært den præfrontale cortex
http://www.pnas.org/content/109/6/2138.abstract

MDMA's virkning (som jeg skrev om tidligere) kan du læse om i dets afsnit i rusmidlernes biologi
https://sundhedsstyrelsen.dk/da/udgivel ... EF973.ashx

Men også min erfaring at 2c-x'erne har en 'MDMA' lignende følelse, eller måske 'phenetylamin' følelse, hehe. :) Så ikke utænkeligt at meskalin også rent kvalitativt kan føles emma-agtigt.

(ps sorry for derail)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Der er den helt klare forskel på meskalin og MDMA at mens meskalin virker ved at binde sig agonistisk til 5-HT2a receptoren (en serotoninreceptor), og derved ikke belaster serotoninbeholdningen på nogen måde, så virker MDMA ved at lukke en pokkers masse serotonin ud i systemet, som derved bliver forbrugt, hvorfor det tager noget tid efterfølgende at genopbygge beholdningen. Blandt indianere er det ikke anset for problematisk at tage peyote flere dage i træk. Jeg har selv ved en enkelt lejlighed spist peyote 2 dage i træk, og det virkede mindst lige så godt anden aften, og der var ikke nogen "nedtur" efterfølgende, udover en naturlig træthed der kom af at have været til ceremoni 2 nætter i træk.

Medlem

Meskalin har været brugt i 5700-6000år, DMT 5000år, det tvivler jeg på man kan sige om MDMA! ;)

LSD skrøbeligt som glas? Tror nærmere det er psyken hos de folk der indtager det som er skrøbelig og ikke LSD`et.

Jeg kommer aldrig til at prøve MDMA bare ud fra hvad jeg har set, jeg kunne forestille mig jeg ville blive ALT for glad for det og ende op som de stakkels mennesker der ikke ved bedre, og desuden skaber MDMA en afhængighed som de andre stoffer ikke gør.

DMT er betegnet som det mest sikre stof du kan indtage, især som freebase.

Jeg er i hvert fald glad for jeg skal prøve Mescaline HCL og ikke æde en masse kaktusser :)

Jeg synes du har svært ved at læse mine indlæg korrekt Plejadestjerne. Du siger at de minder altså ikke så meget om hinanden igen, det har jeg jo skrevet i kommentaren ovenfor at jeg ikke påstår. Og jeg har ingen steder nævnt at Meskalin skulle være en serotonin udløser og genoptagelses hæmmer, nu må du lige finde brillerne og læse en omgang mere. Jeg skrev at det føltes som om, at jeg blev drænet for serotonin, på lignendevis som med MDMA for at sammen ligne med noget. Hvordan skal jeg forklare et stofs virkning og bivirkning hvis ikke jeg skal sammenligne med andre stoffer jeg har prøvet. Det vil bare blive det rene hokus pokus så. Jeg prøvede at forklare stoffets virknings og bivirknings profil, ud fra de erfaringer jeg har med stoffet. Det var jo det trådstarter spurgte om, altså hvorfor det var så billigt, og hvad man kunne forvente. Og det jeg har skrevet, er det jeg har oplevet. Og en af grundene til at det er så billigt, men ikke udbredt, har jeg vurderet til at være fordi at det er et besværligt trip med kvalme, længde og nedtur bagefter. Ellers kan jeg ikke forstå hvorfor det er så billigt og ikke udbredt, fordi et lækkert trip, det er det ihvertfald!

Men de har nemlig begge et phenetylamin skelet, i forhold til Psilocybin der er en tryptamin. Jeg har før læst alt den information du kommer med, så gider ikke rigtig igennem det engang mere.

Men dejligt at du kunne komme med dokumenterne omkring opbygningen, så er det på plads, det takker jeg for;)

Jeg ved nemlig også godt at det er normalt blandt indianerne at spise peyote flere dage i træk, har læst nogle bøger om den traditionsrige brug af peyote. Men som jeg også skrev ovenfor, bilder jeg mig selv ind, at det er noget helt andet end hvad Meskalin HCL er, uden at vide det endnu. Men jeg glæder mig til at prøve det.

Men igen min erfaring af Meskalin HCL, er baseret på en enkelt gang på tre forskellige personer. Men nu får jeg lyst til at fyre 400mg, bare for at se hvad fanden der vil ske næste gang de efterfølgende dage... Alligevel som jeg læser tråden ihvertfald, så er jeg nok en af de få der har skrevet der rent faktisk har noget erfaring med Meskalin HCL.

Spotten jeg ved godt alt om hvor længe man har brugt kaktusser og Ayahuasca, men man har altså ikke brugt HCL så længe;) Og det med LSDen og glasset, var en måske dårlig metafor, da LSD i virkeligheden sagtens kan skære en dybt i psyken under de forkerte omstændigheder.
Og ingen har sagt at du skal prøve MDMA, det kan du bare lade være med, specielt nu da du ikke er stærkere, end at du ville blive afhængig af det.

At DMT er et sikkert stof at indtage behøver du ikke at overbevise mig om, den konklussion har jeg for lang tid siden dannet mig, igennem alt det DMT jeg har røget efter hånden. Har nok røget det mindst 20 gange bare i år.

Og selvfølgelig skal du glæde dig til Meskalin HCL, det er et konge trip, og jeg glæder mig også til næstegang. Jeg glæder mig bare endnu mere, til jeg får lov til at prøve kaktusserne, da det er den måde indianerne har gjort det, og jeg elsker faktisk de naturligt forekomne stoffer:) Men det er bare mig.

PLejadestjerne

Nu har jeg ikke den vilde erfaring med 2C-X stofferne, har bare prøvet 2C-E engang og 2C-B engang, og synes også at der var lidt lighed imellem 2C-B og MDMA rent empatogenisk og euforisk. Dog var 2C-B for mig ikke nær så euforisk som Meskalin og MDMA har været. 2C-E var slet ikke euforisk for mig, det var meget plastik og uægte, og tænkte hele tiden, hvorfor jeg ikke var på LSD istedetfor, så det vil jeg ikke gentage. 2C-B derimod var lidt sjovt, selvom det ikke var nær så dybt som de klassiske psychedelika. Men jeg kunne sagtens finde på at prøve det igen, specielt i kombination med et andet psychedelika, eller MDMA og måske Ketamin hvis det ellers er safe, må lige læse op på Keta og 2C-B i combo først ihvertfalt:)

Vh Ø !

Medlem

ØTripperen: Jeg synes du har forklaret det fint og jeg forstår dig udemærket! :)

Tror bare vi måske snakker lidt forbi hinanden! :) Nogle kan med nogle stoffer, andre kan ikke, sådan er det nok bare! :)

Jeg glæder mig i hvert fald til at prøve det mescaline HCL da det lyder som et spændende stof! :)

Nu hvor du har erfaring med det personligt, hvordan er visuals osv? Er det så meget vildere end LSD når man tager det i højere doser?

De triprapporter jeg har set, der lyder det jo helt vildt det de forklare og det er forklaret meget detaljeret hvilket jeg synes er fedt, hvis jeg så skal kaste lidt op må det så være hvad det er! :) Plejer at have meget svært ved at kaste op normalt, så måske det er på tide at få renset ud! :D Jeg har lige spist et LSD mærke og sidder og venter på virkningen kommer, så vil jeg fundere lidt over al den nye information jeg har fået af jer ang mescaline og se om jeg ikke snart får mit Marquis testkit hjem så jeg kan se om det rent faktisk ER mescaline HCL jeg har fået! :)

Ja du har nok ret, jeg sidder også med følelsen af at vi mudder kaster lidt, og at vi alle bare vil have ret;D For som du siger, kan vi lide forskellige stoffer.

Visuals er fede på Meskalin! Det bliver sådan helt drømmeagtigt, og der flyver små prikker eller stjerner rundt i et næsten slowmotion tempo som slet ikke er lig LSD på nogen måde. Det minder mere om Svampe, men alligevel slet ikke. Visualsene bevæger sig meget langsomt som før nævnt, og slet ikke i en hastighed som det gør på Svampe og LSD hvor der ofte kan forekomme hallucinationer, der bevæger sig så hurtigt at man ikke formår at registrere hvad det er man egentlig oplever.

På Svampe bliver farverne for mig ofte meget stærke og mørke blå og røde, med LSD er det ofte meget lyse farver i gul, rød, lille og babyblå, hvorimod med Meskalin var det orange og grønne farver der skar igennem på en vildt fed måde. Lidt samme farve glow jeg kan opleve på MDMA, bare så meget federe med Meskalin. Jeg mistede aldrig forståelsen af lokationen jeg var på, undtagen på peaket hvor jeg lagde mig ned med lukkede øjne. Det kan jeg meget tit have tendens til på LSD, og nogle gange også på Svampe, da det hele kan virke meget uoverskueligt. Sådan havde jeg det slet ikke på Meskalin, hvor det mere var kanterne der smeltede og dannede mønstre, hvorimod på LSD og Svampe kan der flyve både mønstre, farver, fraktaler og entitet lignende figurer ude i luften ligeforan mig.
Og så var der grineriet igen der var helt absurd! jeg havde ondt i maven og kinderne i flere dage efter følgende da vi havde grinet så meget:D Spirituelt føltes det også, jeg fornemmede næsten at have Mescalitos ånd lige i nakken og passe på mig igennem hele trippet, meget specielt. På et tidspunkt på trippet følte jeg det som jeg blev skudt flere inkarnationer bagud i i tiden, og oplevede mig selv lidt som en indianer siddende i skrædderstilling der lige havde spist peyote, med fjer i håret og igang med at ryge pot og Changa i pibe. Jeg ved ikke hvorfor, men jeg oplevede det sådan:) Det var vildt fedt, og lede tankerne direkte på min crack pibe og pose med DMT liggende, jeg afhold mig dog fra det, da jeg ikke havde så stor erfaring med DMT dengang, jeg havde kun røget det en 4-5 gange der. Jeg røg dog en masse skunk på bong igennem hele trippet, hvilket havde en fantastisk synergi. Det plejer jeg også altid at gøre på LSD, hvorimod på Svampe venter jeg altid til på comedown.

CEV på peaket var for vilde, og lignede mest af alt det jeg tiltider oplever på DMT, og alligevel så meget anderledes. Jeg så cirkler, tandhjul, kæder og cyrindere alt sammenkoblet i et kæmpe maskineri. Jeg oplevede det meget mekanisk i en eller anden forstand, men det gør jeg også tit på andre trip, bare aldrig så fint afpudset som jeg gjorde på Meskalin. Jeg har en meget mekanisk forståelse af universet, og sætter det hele op i kvantemekaniske systemer, men det er selvfølgelig bare min egen forståelse.
Jeg fik en kraftig ud af kroppen oplevelse på et tidspunkt, hvor jeg oplevede mig selv blive en del af en mekanisk energi struktur af universet, hvilket jeg ikke helt forstod imens det stod på. Bagefter på comedown, oplevede jeg at se denne kvantemekaniske energi struktur uden for mig selv, styre universets kræfter, og her gik det op for mig, hvad det var jeg lige havde været en del af. Jeg døbte denne energi så for Volinea, (som for mig betyder viljenslinje) i en tekst jeg skrev om oplevelsen efter trippet. Det er for mig en lang historie hvad denne energi har af kræfter og betydning, så det gider jeg ikke at uddybe her, da det jo ikke betyder noget for jer alligevel.

Vi blev også fjollede som ind i helvede, som jeg aldrig har oplevet før på LSD eller Svampe, men nærmere igen lidt MDMA fjolleri! Vi smed alle tre tøjet på anden til tredje time og løb rundt ude på en byggeplads midt om natten. Derefter tog vi ind på staden for at shoppe skunk, hvilket jeg måtte stå for da de andre ikke rigtig kunne finde ud af det. Derefter gik vi rundt om vandet derinde i et stykke tid, før vi lagde mærke til at trippet var ved at tage fart og vi hellere måde tage hjem til mig igen. Alt dette nåede vi på comeup, og heldigvis nåede vi hjem før vi peakede, for ellers var vi smeltet væk ude på gaden:D

Meskalin er vildt fedt, og du har noget at glæde dig til kan jeg sige. Du skal ikke være bange for opkastningen, for mig betød det intet negativt overhovedet, og de andre brækkede sig slet ikke, men oplevede bare lidt kvalme:)

Og god rejse med syren, det er altid lækkert;)

Vh Ø Tripperen!

Moderator

Hej Ø Tripper. Er ked af, hvis du har opfattet mine indlæg som mudderkastning, det var overhovedet ikke min mening. Jeg har skudt det ind jeg ville i diskussionen, men må sige at jeg også føler jeg har gentaget mig selv et par gange, fordi jeg har talt forbi dig. :P

Håber Spotten fik et godt syretrip, og held og lykke med meskalineventyret. Det er helt sikkert et spændende stof.

God morgen og go' karma til alle. :)

Det er helt cool Plejadestjerne og i lige måde, jeg har også været en del af den kastning. Jeg har sgu også gentaget mig selv flere gange, det kan ses hvis mine indlæg læses ordentligt igennem.

God morgen ja, her er dejligt vejr i KBH idag, så jeg vil starte dagen med en gåtur rundt om søen;)

Medlem

Ø Tripperen! skrev:
Ja du har nok ret, jeg sidder også med følelsen af at vi mudder kaster lidt, og at vi alle bare vil have ret;D For som du siger, kan vi lide forskellige stoffer.

Visuals er fede på Meskalin! Det bliver sådan helt drømmeagtigt, og der flyver små prikker eller stjerner rundt i et næsten slowmotion tempo som slet ikke er lig LSD på nogen måde. Det minder mere om Svampe, men alligevel slet ikke. Visualsene bevæger sig meget langsomt som før nævnt, og slet ikke i en hastighed som det gør på Svampe og LSD hvor der ofte kan forekomme hallucinationer, der bevæger sig så hurtigt at man ikke formår at registrere hvad det er man egentlig oplever.

På Svampe bliver farverne for mig ofte meget stærke og mørke blå og røde, med LSD er det ofte meget lyse farver i gul, rød, lille og babyblå, hvorimod med Meskalin var det orange og grønne farver der skar igennem på en vildt fed måde. Lidt samme farve glow jeg kan opleve på MDMA, bare så meget federe med Meskalin. Jeg mistede aldrig forståelsen af lokationen jeg var på, undtagen på peaket hvor jeg lagde mig ned med lukkede øjne. Det kan jeg meget tit have tendens til på LSD, og nogle gange også på Svampe, da det hele kan virke meget uoverskueligt. Sådan havde jeg det slet ikke på Meskalin, hvor det mere var kanterne der smeltede og dannede mønstre, hvorimod på LSD og Svampe kan der flyve både mønstre, farver, fraktaler og entitet lignende figurer ude i luften ligeforan mig.
Og så var der grineriet igen der var helt absurd! jeg havde ondt i maven og kinderne i flere dage efter følgende da vi havde grinet så meget:D Spirituelt føltes det også, jeg fornemmede næsten at have Mescalitos ånd lige i nakken og passe på mig igennem hele trippet, meget specielt. På et tidspunkt på trippet følte jeg det som jeg blev skudt flere inkarnationer bagud i i tiden, og oplevede mig selv lidt som en indianer siddende i skrædderstilling der lige havde spist peyote, med fjer i håret og igang med at ryge pot og Changa i pibe. Jeg ved ikke hvorfor, men jeg oplevede det sådan:) Det var vildt fedt, og lede tankerne direkte på min crack pibe og pose med DMT liggende, jeg afhold mig dog fra det, da jeg ikke havde så stor erfaring med DMT dengang, jeg havde kun røget det en 4-5 gange der. Jeg røg dog en masse skunk på bong igennem hele trippet, hvilket havde en fantastisk synergi. Det plejer jeg også altid at gøre på LSD, hvorimod på Svampe venter jeg altid til på comedown.

CEV på peaket var for vilde, og lignede mest af alt det jeg tiltider oplever på DMT, og alligevel så meget anderledes. Jeg så cirkler, tandhjul, kæder og cyrindere alt sammenkoblet i et kæmpe maskineri. Jeg oplevede det meget mekanisk i en eller anden forstand, men det gør jeg også tit på andre trip, bare aldrig så fint afpudset som jeg gjorde på Meskalin. Jeg har en meget mekanisk forståelse af universet, og sætter det hele op i kvantemekaniske systemer, men det er selvfølgelig bare min egen forståelse.
Jeg fik en kraftig ud af kroppen oplevelse på et tidspunkt, hvor jeg oplevede mig selv blive en del af en mekanisk energi struktur af universet, hvilket jeg ikke helt forstod imens det stod på. Bagefter på comedown, oplevede jeg at se denne kvantemekaniske energi struktur uden for mig selv, styre universets kræfter, og her gik det op for mig, hvad det var jeg lige havde været en del af. Jeg døbte denne energi så for Volinea, (som for mig betyder viljenslinje) i en tekst jeg skrev om oplevelsen efter trippet. Det er for mig en lang historie hvad denne energi har af kræfter og betydning, så det gider jeg ikke at uddybe her, da det jo ikke betyder noget for jer alligevel.

Vi blev også fjollede som ind i helvede, som jeg aldrig har oplevet før på LSD eller Svampe, men nærmere igen lidt MDMA fjolleri! Vi smed alle tre tøjet på anden til tredje time og løb rundt ude på en byggeplads midt om natten. Derefter tog vi ind på staden for at shoppe skunk, hvilket jeg måtte stå for da de andre ikke rigtig kunne finde ud af det. Derefter gik vi rundt om vandet derinde i et stykke tid, før vi lagde mærke til at trippet var ved at tage fart og vi hellere måde tage hjem til mig igen. Alt dette nåede vi på comeup, og heldigvis nåede vi hjem før vi peakede, for ellers var vi smeltet væk ude på gaden:D

Meskalin er vildt fedt, og du har noget at glæde dig til kan jeg sige. Du skal ikke være bange for opkastningen, for mig betød det intet negativt overhovedet, og de andre brækkede sig slet ikke, men oplevede bare lidt kvalme:)

Og god rejse med syren, det er altid lækkert;)

Vh Ø Tripperen!

Hold da op! :) Spændende må jeg sige! :) Jeg synes dog det var ærgerligt du sluttede af med noget som du ikke mente hørte hjemme, da det lød ret spændende uanset hvad du end tror på! :) Vi kan jo ikke alle rende rundt og tro på det samme, så ville det sgu være kedeligt! :D

Det er det jeg kan lide ved stoffer, hvis de har medicinske virkninger som vi "Nutidsmennesker" er for "dumme" til at "se" :)

Tak til jer begge! :) Havde et fint trip, tror dog jeg vil få MEGET mere ud af disse stoffer når jeg engang kan side farvel til mine påtvungne medikamenter (seroquel), da det ikke rigtigt har været så vildt endnu! :) Jeg oplevede dog egodøden på mit første trip, men siden har jeg ikke rigtigt kunne genopleve det igen, måske pga doseringen? Det er jo ikke fordi jeg render og tager det ret tit, så tolerancen skulle være godt i bund da der er gået nok 1 måned eller mere siden mit sidste trip som også var meget behageligt! De første pr gange var jeg sgu lidt for nervøs og det kunne jeg tydeligt mærke ved come-up, nu er det som om jeg endelig har fået overbevist mig selv om der intet sker, og tager det nu lidt lettere når det trykker for brystet og kæberne lukker i, det som jeg før var lidt på vagt overfor da jeg ikke bryder mig om at føle min krop er ved at dø, men det er nok bare syren der har tricket tankerne! :)

Så må jeg få mandet mig op og prøvet det mescaline HCL, det lyder sgu som om det er pengene værd! :) Men skal lige teste det først, tør sgu ikke tage nogle chancer når man handler narkohandlere! :D

Nu ved jeg ikke hvad for nogle doser seroquel du tager, og for den sags skyld kender jeg ikke det store til medicinen, men jo det burde ihvertfald sætte en dæmper på LSDens effekt. Jeg læste lidt om dit første trip, og jeg tror ikke, at du skal sætte forventningerne så høje hvergang. Det er jo ikke meningen at man skal råbe efter sin mor, fordi man tror, at man er ved at dø på hvert eneste LSD trip:D

Jeg har været på mange kraftige LSD trip, og også en egodød. Det kan være fantastisk, men jeg tror ikke, at det er sundt af opleve for tit. Når det så er sagt, tror jeg nok at syren kan tage røven på dig igen, bare rolig det skal nok komme. Doserer du højt nok, skal du nok blive skudt afsted:)

Jeg er helt enig i, at vi nutidsmennesker er for dumme til at forstå en masse. Eller rettere vi er for meget inde i boksen, hvis man kan sige det sådan, og formår næsten ikke at tænke selv. Den oplevelse med energien og min forståelse af universet, gider jeg ikke rigtig at uddybe her, da det vil blive meget langt og irrelevant for de fleste at læse. Det har noget med lys som kvantefotoniske energier at gøre der former den fysiske verden som vi oplever den og bla bla. I realiteten er det ikke helt så langt væk fra, hvad den moderne fysik arbejder med idag. Jeg kan sende en PM omkring det, når jeg får tid til at skrive, hvis du er interesseret;)

Ellers så jeg, du skrev, at du havde forventet at LSD var mere syret. Jeg kan ikke forestille mig noget, der kan være mere syret end syre. Heller ikke efter alle de stoffer jeg har prøvet. LSD er ligesom definitionen af hvad der er syret:) Opiater er mere en pause og ligegyldigt, Speed er mere speedet, Coke er mere supermand og egocentrisk mig mig mig, Svampe er mere svampede og mystiske, Meskalin er mere meskalinet og drømmende, MDMA er mere kærligt, Ketamin er mere mærkeligt, Salvia er mere skørt og DMT er mere spirituelt. Men jeg synes ikke, der er noget der er mere syret, end lige akkurat syre hvis du forstår;)

Har du prøvet Svampe? Hvis ikke vil jeg ihvertfald anbefale det, Spids Nøgenhat er jeg virkelig glad for, de andre svampe har jeg ikke prøvet endnu. Svampene kan noget, som hverken LSD, Meskalin eller DMT kan. De har sin helt egen karakter, ligesom de andre også har det:)

Medlem

Jeg får doseret 450mg seroquel dagligt mod paranoid skizofreni selvom jeg ikke mener jeg fejler noget, måske lidt PSTD men det er det jeg prøver at behandle med LSD`et, og måske mescalinet, nu må vi se, DMT skal jeg nok lige tage sammen med en som selv har prøvet det før jeg tør! :D Jeg tager normalt 80-160ug LSD og synes det plejer at være ok, men denne gang synes jeg det manglede lidt kick, så måske jeg bare skal spise nogle flere eller tage nøgle af mine stærkere mærker, det må blive noget jeg finder ud af i den nærmeste fremtid! ;)

Nej det ved jeg godt, men jeg fik taget lidt for meget lidt for hurtigt og uden at vide hvad egodød betød før jeg stod ansigt til ansigt med den! :D Så ja, jeg blev sgu lidt skræmt da jeg ikke lige havde set den komme! ;)

Jeg troede ellers det var det mest ærefulde man kunne opleve, så tænkte man måske kunne genopleve det, men det er måske ikke sundt hvis man skal fungere i den verden vi lever i?

Hvor høje doser har du været oppe på om man må spørge? :) Min veninde har taget 1200ug af den LSD jeg har og blev pænt blæst og hun får ingen medicin som hæmmer hende, det er den samme veninde som også har prøvet noget DMT jeg har indkøbt, købte det hvide da der skulle være mindre bivirkninger, og det virker også til at stemme overens da min veninde bare forsvandt i en 15-30min efter lidt DMT ovenpå et bonghoved med mix som en sandwich, jeg aner ikke hvor meget der blev smidt på men det så ud af meget lidt, men hun brød fint igennem og kom tilbage og sagde det var meget vildere end vildt, og hun sagde også til mig at jeg skulle ikke gøre det alene, hun ville gerne være der for mig når det er, og hun er den eneste jeg stoler 110% på udover min mor som jeg ikke vil udsætte for dette da hun intet kender til DMT, hun har dog lidt viden omkring LSD, eller selverfaring kalder man det vist!

Det vil jeg meget gerne hvis du orker! :) Send du bare en PM når du har tiden! ;)

Jeg synes bare når du beskriver mescalinet, så lyder det mere syret end det syre jeg har prøvet! :) Jeg ved ikke meget om syre må jeg blankt erkende, men jeg har flere bekendte som har prøvet dette LSD og de siger det er ret voldsomt og nogle bliver endda skræmt selvom de har prøvet syre før, som vi snakkede om tidligere skulle det være det white fluff, og ham jeg købte det af har et unægteligt godt rygte, ikke et dårligt feedback siden SR1 tiden, det er sgu ikke mange der kan prale af dette! :) Så stoler på det han sælger mig er LSD og ikke et eller andet RC lort, har kun haft mulighed for at teste det med Erhlich testkit og den siger postiv for tryptaminer, endole stoffer så vidt jeg har forstået det, og mærkerne er normal større og folk overalt hvor jeg har kigget beskriver hans syre som "the shit", men jeg er forholdsvis ny på området, så måske skal jeg passe på med at brage for meget frem med al min viden før jeg får læst ordentligt på lektien! :) Synes det virker selvom jeg får tung medicin, men jeg har også fået denne medicin i flere år, så der er vel også grænser for hvor meget den kan hæmme? LSD'en vinder vel, hvis man kan sige det sådan, når dosen er høj nok? Jeg har ikke kunne finde meget andet end folk der fraråder alle stoffer pga. min medicin, men så ville jeg leve et rimeligt kedeligt lidt for at være ærlig, og det ønsker jeg ikke, så derfor dette eventyr!

Jeg har prøvet svampe for mange år siden hvor jeg ikke rigtigt fik andet end en god griner ud af det, det var lidt rodet synes jeg og man havde ikke meget kontrol hvis nogen overhovedet så vidt jeg husker, og den anden gang jeg prøvede blackede jeg totalt ud og forsvandt, aner ikke hvor, men jeg kom til mig selv nogle timer senere og fandt så hjem, tror jeg har fået taget for meget og måske oplevet egodød dengang uden at kunne huske det, jeg husker i hvert fald vi var påvirkede og vi lagde os ned og så husker jeg intet, udover fra jeg vågnede, og jeg ved ærligt talt ikke om det er mig, men det kan da være de skal prøves, det er jo ret tæt beslægtet med LSD! :)

Var det dig jeg så snakke om du ville prøve DMT + salvia? Måske vi skal tage den over PM? Jeg aner intet om salvia, min veninde har prøvet det og siger det skal jeg ikke prøve, hun siger det er helt fucked og ingen mening giver, hvor DMT'et gav masser mening og hun fik endda udrenset nogle dybe traumer hun lå inde med allerede efter første flyvetur på DMT! :)

Nå, folkens, i kommer bare med masser info hvis der mangler noget ang mescalinet! :) Synes selv jeg har fået svar på mine spørsgmål, og mange tak til alle deltagere!

Altså jeg har været oppe på doser, som jeg vil vurdere til at være på omkring 7-800ug. Men ærlig talt så synes jeg ikke, at den tur gav mig noget mere, end hvad mine ture på på 4-600ug har gjort. Det er ligesom hvis ikke jeg får det ud af ca 500ug som jeg skal, så føler jeg, at det er mig der gør noget forkert. Og med 4-500ug god LSD bliver jeg altså blown away!! Dog skal det lige siges, at jeg har en lidt usædvanlig høj tolerance for psychedelika, og at det ikke anbefales andre at lege med de doser, før man er godt erfaren.

Jeg vurderer ikke, at det er sundt at opleve egodød for tit. Da jeg vurderer, at man kan komme til at blande imellem hvad der skete på hvert trip, og så begynder tids og realitets fornemmelse at kollapse. ligemed Not Good! Det er fucking vigtigt, at få bearbejdet og implementeret en egodød grundigt og korrekt, da man kan have genoplivelser af trippet i en lang periode efterfølgende. Jeg ville gætte på, at seropuel vil sætte en dæmper på den effekt, og dermed medvirke til at man ikke får disse genoplivelser i samme omfang, og derved bremse den implementering. Men det kan du måske fortælle mig noget om?

DMT er vildere end vildt ja. Højeste dosering jeg har prøvet at ryge er omkring 70mg, men da jeg har været oppe på de doser, har jeg altid efterfølgende set, at jeg ikke har fået alt med, da jeg sådanset forsvinder, før jeg er færdig med at ryge:)
Jeg har prøvet at kombinere det med LSD og Ketamin, men der vil jeg sige, at man ihvertfald skal have en solid erfaring i bagagen, da det er virkelig intenst og kraftigt! Normalt tager en tur i hyperspace omkring 12-15min, men da jeg har været på LSD var det omkring 30min vil jeg vurdere. Jeg var meget forvirret, da jeg kom tilbage, da jeg havde glemt, at jeg havde taget LSD troede, at jeg blev ved med at svæve i en mellemfase. Efter lidt tid gik det op for mig, at jeg også havde taget LSD, også gav det hele mening igen.
Men med Ketamin og DMT var det virkelig intenst, mystisk og specielt! Det er helt sikkert en af de allerbedste oplevelser jeg har haft overhovedet. Det tog omkring 40min før jeg var tilbage og ca en time før jeg var normal. Ketaminen og DMTen potentierede hinanden virkelig kraftigt. Faktisk har jeg prøvet at kombinere Ketamin og DMT tre gange, men det var først sidste gang at det virkelig slog igennem.
Jeg vil ikke sige at Meskalin er mere syret end syre overhovedet som før nævnt. Men måske vi bare har hver sin opfattelse af hvad der er syret. For mig er syre så syret som det kan blive.

Seroquel har jeg aldrig fået, så må være dig svar skyldig vedrørende hvor meget det bremser LSD´ens effekt. Det eneste jeg ved, er det jeg har læst det vedrørende, og det viser sig ihvertfald at det sætter en dæmper på psychedelika.

Fornuftigt at vente med DMTen til du føler dig klar, og har nogen til at passe på dig. Det er vildt intenst, som et LSD trip på flere hundrede ug mast sammen i 12min. Men samtidig helt guddommeligt, når man formår at overgive sig. De første par gange blev jeg lidt skræmt, jeg har faktisk smidt en triprapport op af mit tredje DMT trip:)

Hehe ja jeg har haft tanken om kombinationen af Salvia og DMT. Men det vil blive meget svært at ryge, da det ene skal dampes, og det andet skal brænde. Men det er sikkert muligt. Dog vil jeg vente med det i noget tid ihvertfald, da Salvia er så skørt, at det faktisk kan skramme mig lidt nogle gange. Jeg har meget svært ved at forstå Salvia, og det giver nemlig som oftest ingen mening for mig.

Jeg har haft nogle forskellige DMT batches, noget gult og klistret, noget helt hvidt og tørt, og andet gulligt og hårdt i små krystaller. Faktisk er jeg mest glad for den gule og klistrede jeg havde engang. Den virkede længst, og havde det længste comedown som jeg var ret glad for. Det gjorde at jeg kunne ligge halv påvirket, og evaluere det jeg lige havde igennem. Som jeg har forstået, er den gule og klistrede ikke renset helt så godt som det helt hvide, og da der er andre aktive alkaloider i planten end lige DMT, gør det oplevelsen anderledes. Med det helt hvide er der ikke noget comedown, man var bare væk, også er man tilbage. Lidt spøjst men stadig fantastisk:)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Negerer Seroquel'en ikke LSD (mere eller mindre)? Det er da generelt beskrevet som en trip-stopper rundt omkring på nettet. Hvorfor indtage psykedelika, når man er på antipsykotisk medicin? Hvis jeg var dig, ville jeg nok vente til endt behandling, inden jeg ville kaste mig ud i rekreationelt brug af stoffer.

Medlem

Ø Tripperen! skrev:
Altså jeg har været oppe på doser, som jeg vil vurdere til at være på omkring 7-800ug. Men ærlig talt så synes jeg ikke, at den tur gav mig noget mere, end hvad mine ture på på 4-600ug har gjort. Det er ligesom hvis ikke jeg får det ud af ca 500ug som jeg skal, så føler jeg, at det er mig der gør noget forkert. Og med 4-500ug god LSD bliver jeg altså blown away!! Dog skal det lige siges, at jeg har en lidt usædvanlig høj tolerance for psychedelika, og at det ikke anbefales andre at lege med de doser, før man er godt erfaren.

Jeg vurderer ikke, at det er sundt at opleve egodød for tit. Da jeg vurderer, at man kan komme til at blande imellem hvad der skete på hvert trip, og så begynder tids og realitets fornemmelse at kollapse. ligemed Not Good! Det er fucking vigtigt, at få bearbejdet og implementeret en egodød grundigt og korrekt, da man kan have genoplivelser af trippet i en lang periode efterfølgende. Jeg ville gætte på, at seropuel vil sætte en dæmper på den effekt, og dermed medvirke til at man ikke får disse genoplivelser i samme omfang, og derved bremse den implementering. Men det kan du måske fortælle mig noget om?

DMT er vildere end vildt ja. Højeste dosering jeg har prøvet at ryge er omkring 70mg, men da jeg har været oppe på de doser, har jeg altid efterfølgende set, at jeg ikke har fået alt med, da jeg sådanset forsvinder, før jeg er færdig med at ryge:)
Jeg har prøvet at kombinere det med LSD og Ketamin, men der vil jeg sige, at man ihvertfald skal have en solid erfaring i bagagen, da det er virkelig intenst og kraftigt! Normalt tager en tur i hyperspace omkring 12-15min, men da jeg har været på LSD var det omkring 30min vil jeg vurdere. Jeg var meget forvirret, da jeg kom tilbage, da jeg havde glemt, at jeg havde taget LSD troede, at jeg blev ved med at svæve i en mellemfase. Efter lidt tid gik det op for mig, at jeg også havde taget LSD, også gav det hele mening igen.
Men med Ketamin og DMT var det virkelig intenst, mystisk og specielt! Det er helt sikkert en af de allerbedste oplevelser jeg har haft overhovedet. Det tog omkring 40min før jeg var tilbage og ca en time før jeg var normal. Ketaminen og DMTen potentierede hinanden virkelig kraftigt. Faktisk har jeg prøvet at kombinere Ketamin og DMT tre gange, men det var først sidste gang at det virkelig slog igennem.
Jeg vil ikke sige at Meskalin er mere syret end syre overhovedet som før nævnt. Men måske vi bare har hver sin opfattelse af hvad der er syret. For mig er syre så syret som det kan blive.

Seroquel har jeg aldrig fået, så må være dig svar skyldig vedrørende hvor meget det bremser LSD´ens effekt. Det eneste jeg ved, er det jeg har læst det vedrørende, og det viser sig ihvertfald at det sætter en dæmper på psychedelika.

Fornuftigt at vente med DMTen til du føler dig klar, og har nogen til at passe på dig. Det er vildt intenst, som et LSD trip på flere hundrede ug mast sammen i 12min. Men samtidig helt guddommeligt, når man formår at overgive sig. De første par gange blev jeg lidt skræmt, jeg har faktisk smidt en triprapport op af mit tredje DMT trip:)

Hehe ja jeg har haft tanken om kombinationen af Salvia og DMT. Men det vil blive meget svært at ryge, da det ene skal dampes, og det andet skal brænde. Men det er sikkert muligt. Dog vil jeg vente med det i noget tid ihvertfald, da Salvia er så skørt, at det faktisk kan skramme mig lidt nogle gange. Jeg har meget svært ved at forstå Salvia, og det giver nemlig som oftest ingen mening for mig.

Jeg har haft nogle forskellige DMT batches, noget gult og klistret, noget helt hvidt og tørt, og andet gulligt og hårdt i små krystaller. Faktisk er jeg mest glad for den gule og klistrede jeg havde engang. Den virkede længst, og havde det længste comedown som jeg var ret glad for. Det gjorde at jeg kunne ligge halv påvirket, og evaluere det jeg lige havde igennem. Som jeg har forstået, er den gule og klistrede ikke renset helt så godt som det helt hvide, og da der er andre aktive alkaloider i planten end lige DMT, gør det oplevelsen anderledes. Med det helt hvide er der ikke noget comedown, man var bare væk, også er man tilbage. Lidt spøjst men stadig fantastisk:)

Vildt nok! :) Min veninde åd 1200ug som det meste, og de mærker skulle ikke være så underdoserede som de normalt er, de skulle derimod være overdoseret da ham jeg købte dem af synes LSD markedet havde taget en kedelig drejning da folk fik meget underdoserede mærker, og jeg synes selv 80ug kan være vildt, men ikke så vildt som det kan blive da serotoninen hæmmer mig meget i mine psykedeliske eventyr! :)

Jeg kan dog ikke vide med sikkerthed om de nu er overdoserede, men jeg kender efterhånden nogle stykker som har prøvet det uden denne hæmning med seroquel, og de synes det er vildt, så jeg glæder mig til jeg en dag måske kan blive fri for den skide medicin! :)

Min veninde blev også bare blæst væk af de 1200ug, hun sagde det var det vildeste LSD trip hun har prøvet, comeup var så ekstremt at hun måtte kaste op, og efterfølgende egodøde hun og mødte så sin afdøde gudfar og farfar og fik lidt skældtud af dem da de ikke mente hun levede sit liv som man bør! :) Det lød som en ret fed oplevelse, bortset fra det med at kaste op altså! :) Tror dog ikke jeg kommer i nærheden af 1200ug i den første lange tid, jeg har meget jeg skal lære endnu kan jeg fornemme!

Det tror jeg du har ret i, men for mit vedkommende så er mit normal liv ret tomt pga den tunge zombiemedicin som jeg har taget i snart 5års tid, men jeg føler mig meget i kontakt med mig selv, og efter den egodød har jeg følt at det var fordi jeg kæmpede imod, da syren kickede ind blev jeg forskrækket og tog de benzo da jeg troede jeg var blevet forgiftet og skulle dø, ved ikke helt præcist hvad jeg tænkte dengang, men blev skræmt og tog de benzo, og før jeg så mig om var jeg snappet ud af det igen som et lyn, underlig oplevelse egentlig.

Det er som om jeg lærte at give slip, og da jeg lærte det, tror jeg at jeg minimerede mine chancer for at opleve egodøden igen, måske jeg tager fejl!

Jeg synes det gik ret nemt for mig, jeg har aldrig rigtigt troet på man var død når man var død og det bare var slut, så alt dette bekræfter jo bare mig selv igennem rigtigt mange år, og det er jo kun fedt synes jeg, ligesom at man nu kan sige man er blevet klogere på livet, og da jeg er ret nysgerrig så fik jeg da øjnene op for nogle af de andre stoffer derude, f.eks DMT og mescalinet, som jeg også er glad for jeg faldt over!

Jeg føler ikke jeg genoplever noget på mine trips, har taget det måske 20 gange siden mit første trip og har bare hygget mig hver gang, der har dog været nogle gange hvor jeg bare havde brug for at græde ud osv, det skal der også være plads til tænker jeg, når man græder er det nok bare fordi man har brug for det dybest inde!

Ved sgu ikke hvordan jeg skal forklare det, jeg taget mit trip, sluger dem altid istedet for at have dem i munden, venter 1 times tid og så plejer jeg egentlig bare at smide mig på sofaen med musik og levende lys og bare flyde, det er som om det hele i det øjeblik er lidt for meget at kapere og det er nemmest bare at droppe enhver tanke og bare flyde ud, efter et pr timer så plejer jeg at komme lidt ned igen selvom jeg stadig føler mig påvirket, sløret syn, forstærkede farver, ting kan ånde og virke levende, kunstigt lys no go, og så tager det som regel nogle timer, 8-12 timer før jeg kan sige "nu er trippet slut", og når det sker har jeg som regel fået abstinenser efter min normale medicin, og jeg tager så medicinen og går ind og "trancer" nogle timer hvor jeg bare ligger og ligger, sover ikke, men det føles som en dyb dyb trance, senere falder jeg bare i søvn og vågner altid frisk og med fornyet energi! :)

Medicin giver mig mareridt hver nat, men når jeg har taget LSD så er der ingen dårlige drømme, sover fantastisk og har det fantastisk dagen efter! :) Medmindre det var en af de mørkere ture, så kan man godt være lidt smadret dagen efter!

70mg?! Troede slet ikke folk røg mere end 20-30mg op til 50mg, troede ikke der var mere at hente ved større doser, men det lyder da spændende! :) Jeg ANER ikke hvor meget min veninde røg men det så ret småt ud, måske 20mg, meget mere tror jeg ikke der har været! Første gang hun prøvede det var hun måske væk i 10-15 min og beskrev det selv som om hun havde været væk i 30min, oplevelsen var dog tidsløs, intet ord kunne beskrive det bedre, hun kunne slet ikke sætte tid på da der var sket en masse! :) Anden gang hun prøvede DMT var hun på LSD og peakede da hun røg og forsvandt i hvert fald i en god 30 time før hun kom tilbage, der følte hun sig blæst godt i 45min ca, så måske er nogle mere modtagelige overfor DMT end andre tænker jeg? Så vidt jeg kan læse mig til, så er det også meget kendt at folk brænder en masse DMT af når de prøvet at fordampe, som så kræver større mængder for at nå gennembruddet. Jeg havde forstået det sådan at der faktisk ikke var mere end gennembruddet og det var så det, men det kan jeg da forstå på dig ikke er helt sandt!

Både min veninde og jeg synes det lugter forfærdeligt, og smager ligeså grimt, jeg har dog ikke smagt det endnu, men hun havde meget svært ved at se hvordan man skulle kunne ryge 3 hvæs, hun ryger normalt hash på bong så derfor blev det bare gjort på et bonghoved, og sådan 3 kunne jeg da heller ikke ryge i træk, hvis jeg røg bare det ene som hun gjorde, ville jeg skulle hoste så meget at jeg med garanti ikke ville kunne ryge nr 2, så måske jeg aldrig får brudt igennem, nok ikke så længe jeg er på medicin, måske jeg tager fejl igen, det kan jo ske! :) Men som sagt så vil jeg grne lige finde mig tryg ved det før jeg prøver det! Det er sikkert en MEGET stor og ubeskrivelig oplevelse!

Lyder totalt skørt det du har gang i, men stadig spændende! :D

Jeg synes ketamin lyder som noget farligt noget, men igen, det er måske bare alle rygterne man er blevet stopfodret med igennem tiden, men hestebedøvelse? Det lyder da som noget underligt noget!

Du har nok ret, jeg er nok for hæmmet af min medicin til at se hvad LSD egentlig har at byde på i fuld flor! :) GLÆDER MIG!!

Ja, det er ikke noget godt noget at tage, det kan jeg kun sige god for, men efter 5 år på medicin og ingen udsigt til noget nyt, så er det sgu svært ikke at tage lidt sjove stoffer for at komme lidt ud af sin boble!

Hvor finder jeg den henne? Er ikke så god til at finde rundt herinde, er forholdsvis ny og bruger ikke sitet så tit!

Jamen, kan du så ikke gøre som vi gjorde med bonghoved, lave en sandwich? Hashen i bonghovedet skulle jo også brændes, og det så ud til at gå fint, men nu har jeg heller ikke prøvet det mere end 2 gange, og det var begge gange min veninde som stod for skud!

Nej det sagde min veninde også, det med salvia ikke rigtigt gav nogen mening! Hun røg det ved en fejl da hun troede det var hendes mix og fik et chok for livet da hele hendes lejlighed havde pakket sig sammen rundt om hende imens hun var inde i den, spooky!!

Umiddelbart, tror jeg det er meget godt jeg fik den hvide og ikke den gule til at starte med, så kan jeg jo altid købe noget af den gule hvis jeg nu kan lide den hvide! :) Prisen er jo ikke så voldsom, mener det var 380kr grammet for det gule og 580kr grammet for det hvide.

Kort fortalt, har det gule så ikke også flere bivirkninger end det hvide? Jeg synes ikke det lyder så rart med alle de bivirkninger, måske jeg bare er en stor pussy! :D

Ja, det lyder spændende, glæder mig til at prøve en dag, måske jeg kan bryde igennem på dette trods min medicin, hvem ved? :)

Medlem

Philip Fry skrev:
Negerer Seroquel'en ikke LSD (mere eller mindre)? Det er da generelt beskrevet som en trip-stopper rundt omkring på nettet. Hvorfor indtage psykedelika, når man er på antipsykotisk medicin? Hvis jeg var dig, ville jeg nok vente til endt behandling, inden jeg ville kaste mig ud i rekreationelt brug af stoffer.

Fordi man er tvunget til det og ikke har et valg?

Hvis du var blevet hæmmet i dit liv på RIGTIGT mange punkter pga medicin og ikke kunne se en ende på det pga man har en dom, ville du så også "bare" sætte dig ned og vente måske de næste 40 år af dit liv for at prøve psykedeliske stoffer, og risikere at dø inden? ;)

Håber det var svar nok, ellers er jeg sikker på jeg har beskrevet det tidligere her i tråden! ;)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 67 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]