Ø Tripperen! skrev:
Altså jeg har været oppe på doser, som jeg vil vurdere til at være på omkring 7-800ug. Men ærlig talt så synes jeg ikke, at den tur gav mig noget mere, end hvad mine ture på på 4-600ug har gjort. Det er ligesom hvis ikke jeg får det ud af ca 500ug som jeg skal, så føler jeg, at det er mig der gør noget forkert. Og med 4-500ug god LSD bliver jeg altså blown away!! Dog skal det lige siges, at jeg har en lidt usædvanlig høj tolerance for psychedelika, og at det ikke anbefales andre at lege med de doser, før man er godt erfaren.
Jeg vurderer ikke, at det er sundt at opleve egodød for tit. Da jeg vurderer, at man kan komme til at blande imellem hvad der skete på hvert trip, og så begynder tids og realitets fornemmelse at kollapse. ligemed Not Good! Det er fucking vigtigt, at få bearbejdet og implementeret en egodød grundigt og korrekt, da man kan have genoplivelser af trippet i en lang periode efterfølgende. Jeg ville gætte på, at seropuel vil sætte en dæmper på den effekt, og dermed medvirke til at man ikke får disse genoplivelser i samme omfang, og derved bremse den implementering. Men det kan du måske fortælle mig noget om?
DMT er vildere end vildt ja. Højeste dosering jeg har prøvet at ryge er omkring 70mg, men da jeg har været oppe på de doser, har jeg altid efterfølgende set, at jeg ikke har fået alt med, da jeg sådanset forsvinder, før jeg er færdig med at ryge:)
Jeg har prøvet at kombinere det med LSD og Ketamin, men der vil jeg sige, at man ihvertfald skal have en solid erfaring i bagagen, da det er virkelig intenst og kraftigt! Normalt tager en tur i hyperspace omkring 12-15min, men da jeg har været på LSD var det omkring 30min vil jeg vurdere. Jeg var meget forvirret, da jeg kom tilbage, da jeg havde glemt, at jeg havde taget LSD troede, at jeg blev ved med at svæve i en mellemfase. Efter lidt tid gik det op for mig, at jeg også havde taget LSD, også gav det hele mening igen.
Men med Ketamin og DMT var det virkelig intenst, mystisk og specielt! Det er helt sikkert en af de allerbedste oplevelser jeg har haft overhovedet. Det tog omkring 40min før jeg var tilbage og ca en time før jeg var normal. Ketaminen og DMTen potentierede hinanden virkelig kraftigt. Faktisk har jeg prøvet at kombinere Ketamin og DMT tre gange, men det var først sidste gang at det virkelig slog igennem.
Jeg vil ikke sige at Meskalin er mere syret end syre overhovedet som før nævnt. Men måske vi bare har hver sin opfattelse af hvad der er syret. For mig er syre så syret som det kan blive.
Seroquel har jeg aldrig fået, så må være dig svar skyldig vedrørende hvor meget det bremser LSD´ens effekt. Det eneste jeg ved, er det jeg har læst det vedrørende, og det viser sig ihvertfald at det sætter en dæmper på psychedelika.
Fornuftigt at vente med DMTen til du føler dig klar, og har nogen til at passe på dig. Det er vildt intenst, som et LSD trip på flere hundrede ug mast sammen i 12min. Men samtidig helt guddommeligt, når man formår at overgive sig. De første par gange blev jeg lidt skræmt, jeg har faktisk smidt en triprapport op af mit tredje DMT trip:)
Hehe ja jeg har haft tanken om kombinationen af Salvia og DMT. Men det vil blive meget svært at ryge, da det ene skal dampes, og det andet skal brænde. Men det er sikkert muligt. Dog vil jeg vente med det i noget tid ihvertfald, da Salvia er så skørt, at det faktisk kan skramme mig lidt nogle gange. Jeg har meget svært ved at forstå Salvia, og det giver nemlig som oftest ingen mening for mig.
Jeg har haft nogle forskellige DMT batches, noget gult og klistret, noget helt hvidt og tørt, og andet gulligt og hårdt i små krystaller. Faktisk er jeg mest glad for den gule og klistrede jeg havde engang. Den virkede længst, og havde det længste comedown som jeg var ret glad for. Det gjorde at jeg kunne ligge halv påvirket, og evaluere det jeg lige havde igennem. Som jeg har forstået, er den gule og klistrede ikke renset helt så godt som det helt hvide, og da der er andre aktive alkaloider i planten end lige DMT, gør det oplevelsen anderledes. Med det helt hvide er der ikke noget comedown, man var bare væk, også er man tilbage. Lidt spøjst men stadig fantastisk:)
Vildt nok!

Min veninde åd 1200ug som det meste, og de mærker skulle ikke være så underdoserede som de normalt er, de skulle derimod være overdoseret da ham jeg købte dem af synes LSD markedet havde taget en kedelig drejning da folk fik meget underdoserede mærker, og jeg synes selv 80ug kan være vildt, men ikke så vildt som det kan blive da serotoninen hæmmer mig meget i mine psykedeliske eventyr!

Jeg kan dog ikke vide med sikkerthed om de nu er overdoserede, men jeg kender efterhånden nogle stykker som har prøvet det uden denne hæmning med seroquel, og de synes det er vildt, så jeg glæder mig til jeg en dag måske kan blive fri for den skide medicin!

Min veninde blev også bare blæst væk af de 1200ug, hun sagde det var det vildeste LSD trip hun har prøvet, comeup var så ekstremt at hun måtte kaste op, og efterfølgende egodøde hun og mødte så sin afdøde gudfar og farfar og fik lidt skældtud af dem da de ikke mente hun levede sit liv som man bør!

Det lød som en ret fed oplevelse, bortset fra det med at kaste op altså!

Tror dog ikke jeg kommer i nærheden af 1200ug i den første lange tid, jeg har meget jeg skal lære endnu kan jeg fornemme!
Det tror jeg du har ret i, men for mit vedkommende så er mit normal liv ret tomt pga den tunge zombiemedicin som jeg har taget i snart 5års tid, men jeg føler mig meget i kontakt med mig selv, og efter den egodød har jeg følt at det var fordi jeg kæmpede imod, da syren kickede ind blev jeg forskrækket og tog de benzo da jeg troede jeg var blevet forgiftet og skulle dø, ved ikke helt præcist hvad jeg tænkte dengang, men blev skræmt og tog de benzo, og før jeg så mig om var jeg snappet ud af det igen som et lyn, underlig oplevelse egentlig.
Det er som om jeg lærte at give slip, og da jeg lærte det, tror jeg at jeg minimerede mine chancer for at opleve egodøden igen, måske jeg tager fejl!
Jeg synes det gik ret nemt for mig, jeg har aldrig rigtigt troet på man var død når man var død og det bare var slut, så alt dette bekræfter jo bare mig selv igennem rigtigt mange år, og det er jo kun fedt synes jeg, ligesom at man nu kan sige man er blevet klogere på livet, og da jeg er ret nysgerrig så fik jeg da øjnene op for nogle af de andre stoffer derude, f.eks DMT og mescalinet, som jeg også er glad for jeg faldt over!
Jeg føler ikke jeg genoplever noget på mine trips, har taget det måske 20 gange siden mit første trip og har bare hygget mig hver gang, der har dog været nogle gange hvor jeg bare havde brug for at græde ud osv, det skal der også være plads til tænker jeg, når man græder er det nok bare fordi man har brug for det dybest inde!
Ved sgu ikke hvordan jeg skal forklare det, jeg taget mit trip, sluger dem altid istedet for at have dem i munden, venter 1 times tid og så plejer jeg egentlig bare at smide mig på sofaen med musik og levende lys og bare flyde, det er som om det hele i det øjeblik er lidt for meget at kapere og det er nemmest bare at droppe enhver tanke og bare flyde ud, efter et pr timer så plejer jeg at komme lidt ned igen selvom jeg stadig føler mig påvirket, sløret syn, forstærkede farver, ting kan ånde og virke levende, kunstigt lys no go, og så tager det som regel nogle timer, 8-12 timer før jeg kan sige "nu er trippet slut", og når det sker har jeg som regel fået abstinenser efter min normale medicin, og jeg tager så medicinen og går ind og "trancer" nogle timer hvor jeg bare ligger og ligger, sover ikke, men det føles som en dyb dyb trance, senere falder jeg bare i søvn og vågner altid frisk og med fornyet energi!

Medicin giver mig mareridt hver nat, men når jeg har taget LSD så er der ingen dårlige drømme, sover fantastisk og har det fantastisk dagen efter!

Medmindre det var en af de mørkere ture, så kan man godt være lidt smadret dagen efter!
70mg?! Troede slet ikke folk røg mere end 20-30mg op til 50mg, troede ikke der var mere at hente ved større doser, men det lyder da spændende!

Jeg ANER ikke hvor meget min veninde røg men det så ret småt ud, måske 20mg, meget mere tror jeg ikke der har været! Første gang hun prøvede det var hun måske væk i 10-15 min og beskrev det selv som om hun havde været væk i 30min, oplevelsen var dog tidsløs, intet ord kunne beskrive det bedre, hun kunne slet ikke sætte tid på da der var sket en masse!

Anden gang hun prøvede DMT var hun på LSD og peakede da hun røg og forsvandt i hvert fald i en god 30 time før hun kom tilbage, der følte hun sig blæst godt i 45min ca, så måske er nogle mere modtagelige overfor DMT end andre tænker jeg? Så vidt jeg kan læse mig til, så er det også meget kendt at folk brænder en masse DMT af når de prøvet at fordampe, som så kræver større mængder for at nå gennembruddet. Jeg havde forstået det sådan at der faktisk ikke var mere end gennembruddet og det var så det, men det kan jeg da forstå på dig ikke er helt sandt!
Både min veninde og jeg synes det lugter forfærdeligt, og smager ligeså grimt, jeg har dog ikke smagt det endnu, men hun havde meget svært ved at se hvordan man skulle kunne ryge 3 hvæs, hun ryger normalt hash på bong så derfor blev det bare gjort på et bonghoved, og sådan 3 kunne jeg da heller ikke ryge i træk, hvis jeg røg bare det ene som hun gjorde, ville jeg skulle hoste så meget at jeg med garanti ikke ville kunne ryge nr 2, så måske jeg aldrig får brudt igennem, nok ikke så længe jeg er på medicin, måske jeg tager fejl igen, det kan jo ske!

Men som sagt så vil jeg grne lige finde mig tryg ved det før jeg prøver det! Det er sikkert en MEGET stor og ubeskrivelig oplevelse!
Lyder totalt skørt det du har gang i, men stadig spændende!

Jeg synes ketamin lyder som noget farligt noget, men igen, det er måske bare alle rygterne man er blevet stopfodret med igennem tiden, men hestebedøvelse? Det lyder da som noget underligt noget!
Du har nok ret, jeg er nok for hæmmet af min medicin til at se hvad LSD egentlig har at byde på i fuld flor!

GLÆDER MIG!!
Ja, det er ikke noget godt noget at tage, det kan jeg kun sige god for, men efter 5 år på medicin og ingen udsigt til noget nyt, så er det sgu svært ikke at tage lidt sjove stoffer for at komme lidt ud af sin boble!
Hvor finder jeg den henne? Er ikke så god til at finde rundt herinde, er forholdsvis ny og bruger ikke sitet så tit!
Jamen, kan du så ikke gøre som vi gjorde med bonghoved, lave en sandwich? Hashen i bonghovedet skulle jo også brændes, og det så ud til at gå fint, men nu har jeg heller ikke prøvet det mere end 2 gange, og det var begge gange min veninde som stod for skud!
Nej det sagde min veninde også, det med salvia ikke rigtigt gav nogen mening! Hun røg det ved en fejl da hun troede det var hendes mix og fik et chok for livet da hele hendes lejlighed havde pakket sig sammen rundt om hende imens hun var inde i den, spooky!!
Umiddelbart, tror jeg det er meget godt jeg fik den hvide og ikke den gule til at starte med, så kan jeg jo altid købe noget af den gule hvis jeg nu kan lide den hvide!

Prisen er jo ikke så voldsom, mener det var 380kr grammet for det gule og 580kr grammet for det hvide.
Kort fortalt, har det gule så ikke også flere bivirkninger end det hvide? Jeg synes ikke det lyder så rart med alle de bivirkninger, måske jeg bare er en stor pussy!

Ja, det lyder spændende, glæder mig til at prøve en dag, måske jeg kan bryde igennem på dette trods min medicin, hvem ved?