Hej derude, håber i går og har det godt

Det har været oppe og vænne før; Hvilke lovlige stoffer er værd at tage? Får man virkelig en rus? Kan det betale sig?
Jeg vil gerne vide hvad der bedst kan betale sig at købe, hvis man gerne vil have en lovlig rus. Ved godt det har været oppe at vænne så mange gange, men der har aldrig været nogle rigtig gode svar.
Spørgsmålet er egentlig bare hvilke lovlige stoffer der giver den mest mærkbare rus?
Vi kan vel alle blive enige om at HBWR og MG (frø med højt indhold af LSA) kan give noget af en rus, men jeg er ikke på jagt efter så stærke hallucinogener.
Jeg har tænkt på noget kanna, har hørt at rusen er meget mild, men at folk kan mærke at de bliver gladere og får mere energi under rusen. Lyder lækkert!
Malurt må jeg også lige undersøge nærmere. Men er der ellers nogle lovlige stoffer i kan anbefale? Kom gerne med links, egen erfaringer eller bare viden.
Diskret pakke?"Dette produkt kan medføre alvorlige forgiftninger ved forkert eller uagtsomt brug. Opbevares utilgængeligt for børn og sarte sjæle" - mange af jer ved godt hvilken hjemmeside det her kommer fra. Det er der jeg har tænkt mig at købe mine produkter, men vil lige hører med jer om pakken man får. Den skulle vidst være meget diskret, men hvad står der egentlig på den? Min situation er sådan at jeg går på efterskole, og vil gerne tage noget andet end alkohol til den kommende elevfest (bryder mig ikke om alkohol). Kan jeg få sendt pakken hertil min efterskole? Lærene har alle breve og pakker, og råber så folk op ved middagsmaden hvis de har fået post, så lærene kommer til at se pakken. Er det et problem?
F.eks. skal jeg jo ikke bestille stoffer som lugter. Og kommer der mere end en pakke hvis man bestiller forskellige produkter? Ville måske virke lidt suspekt hvis jeg fik 5 brune pakker...
Håber på en seriøs debat. Jeg har søgt på emnet, og har læst godt op på det - men mangler stadig lidt svar.