Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 18:51

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 36 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: L.A.
Jeg er lidt nysgerrig på, hvad formålet med tråden er?
Spørger du os, om du og din ven kan have opbygget en enorm tolerance, siden i skal tage så meget?
Meningen med tråden kan jo ikke være, om hvorvidt jeres coke er godt eller skidt, siden du hårdnakket påstår, at det er rigtig god kvalitet.
Eller er det bare en "Se hvor meget coke vi kan tage"-tråd?

Junior medlem

Æg? Hahaha nej, jeg får det ikke bare af nogle tumper der sidder og skamcutter det, jeg får mit fra en trusted person, og jeg ved med sikkerhed at det ikke bare en det sædvanlige gade coke.. Og jeg har ved flere lejligheder renset de fleste urenheder væk og stået tilbage med 0,6-0,7g freebase pr gram. Men endelig en der forstod pointen.. Jeg er lidt ligeglad med hvad i tror i ved om mit coke, jeg var mere interesseret i at høre jeres mening om tolerance, men som sædvanlig her på forummet går tastatur krigerne i gang med at hakke ned på alt andet, no harm intended just saying

Dedikeret medlem

Cocaine Cowboy skrev:
Æg? Hahaha nej, jeg får det ikke bare af nogle tumper der sidder og skamcutter det, jeg får mit fra en trusted person, og jeg ved med sikkerhed at det ikke bare en det sædvanlige gade coke.. Og jeg har ved flere lejligheder renset de fleste urenheder væk og stået tilbage med 0,6-0,7g freebase pr gram. Men endelig en der forstod pointen.. Jeg er lidt ligeglad med hvad i tror i ved om mit coke, jeg var mere interesseret i at høre jeres mening om tolerance, men som sædvanlig her på forummet går tastatur krigerne i gang med at hakke ned på alt andet, no harm intended just saying

Tager du 10g rent coke på en nat så er du i alvorlige problemer dude, med tolerance eller ej.

Søg lidt rundt på nettet og stop med at støtte de fjolser :). Køb en klump på nettet og prøv derefter at fortælle om kvaliteten, vi har alle været hvor du er og det er ikke altid hvad man tror hvad det er.

Senest rettet af sicris 08 mar 2016 01:57, rettet i alt 1 gang.

Junior medlem

Det er jo selvfølgelig ikke helt rent coke.. Det får du ikke i dk, men det er heller ikke cuttet siden det kom til dk

Dedikeret medlem

Cocaine Cowboy skrev:
Det er jo selvfølgelig ikke helt rent coke.. Det får du ikke i dk, men det er heller ikke cuttet siden det kom til dk

Ifølge sunhedsstyrrelsen er det meste coke herhjemme på 15-30%, du burde checke nogle af de åbne forums ud hvor der bliver talt åbenlyst om anskaffelse og test af produkt.

Jeg har selv i en ordentlig brandert taget omkring 2g på en weekend af hvad der kaldes "god kvalitet", for derefter at købe noget herhjemme fra som du nemt kan tage 5g af i samme tidsrum.

Skriver ikke dette for at gøre dig til grin på nogen måde men man skal altid huske at der somregelt er folk med mere erfaring end en selv, og dette er måske stedet hvor man indser dette.

Den eneste gang jeg har hørt samme sætning "10g på en aften" er i filmen blow.

10g coke er nok til at slå et halvstort dyr ihjel, dit hjerte ville stå helt af hvis det var så rent som du troede, i følge min egen erfaring ihvertfald.

Cocaine Cowboy skrev:

Hvad ved du om det? Er du ikke helt ny her inde, eller er du vores gode gamle ven Leon4xx, der tager 600µ LSD om ugen sammen med kæresten?

Just a question :P

Ellers velkommen til.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Næste gang du får noget kokain, så prøv og og tag lidt på fingrene og så masser dine fingre sammen. Kokainen skulle gerne blive til fedtet olie og forsvinde på dine fingre på få sekunder hvis det er bare nogenlunde rent.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Milano
Billede

Medlem
Brugeravatar

Tastaturkrigerne går i gang fordi du skriver at du sammen med en kammerat kan konsumere 10 g på en aften i dit første indlæg i tråden og for nogle indlæg siden, skriver du
Citat:
Æg? Hahaha nej, jeg får det ikke bare af nogle tumper der sidder og skamcutter det, jeg får mit fra en trusted person, og jeg ved med sikkerhed at det ikke bare en det sædvanlige gade coke..

Nej, så ved du ingenting med sikkerhed. Det er det sædvanlige 10 % "rene" bagepulver gadecoke du så netop får.

For at svare på dit spørgsmål. Den sidste pose kokain jeg havde, der brugte jeg omkring 250 mg på en aften til 2 mennesker (og det var for meget), kørte på det fra omkring kl. 23 til 9 om morgenen (~125 mg til en ven, ~125 mg til mig) og jeg var ved at få en svag stimulanspsykose ud på morgenen.
Jeg havde det coke liggende i min fryser i 8 måneder, fordi hver gang jeg havde lyst til en lille streg eller to tvang jeg mig selv til at veje maksimum 70 mg af og lægge posen i fryseren igen.

Jeg har intet imod dealere af nogen art (jo, måske heroindealere) men jeg hader grådige dealere. Irriterer det dig ikke at støtte grådige røvhuller som ikke er ordentlige handelsmænd ?
Selv blandt tyve er der ære.

"In many shamanic societies, if you came to a medicine person complaining of being disheartened, dispirited, or depressed, they would ask one of four questions: When did you stop dancing? When did you stop singing? When did you stop being enchanted by stories? When did you stop finding comfort in the sweet territory of silence?"
-Gabrielle Roth

Junior medlem

Det der irriterer mig, er at samtlige personer i dette forum "TROR" i ved noget som helst om mit coke, hvis i nu bare kunne fokusere på det oprindelige spørgsmål, så ville det faktisk være et helt fint forum.

Du har ret, vi ved intet om dit Kokain. Men det er der i realiteten ingen der gør, før det er testet for sin renhed på laboratorie.

Er dette et nyt problem, eller har du altid taget så meget? Og hvor længe har du taget Kokain, og hvor længe og tit i disse mængder? Hvis det er et nyt problem, er det sgu på tide at stoppe, for så har du hærget din hjerne for voldsomt og den er brændt af. Hvis det altid har været sådan, må du bukke dig i støvet for as andre, og tilstå at dit Kokain er noget crap, da andet ikke kan lade sig gøre!

Du må da kunne se, at det er fuldstændig uansvarligt at tage Kokain i disse mængder. Du betaler faktisk penge for at smadre dig selv, hvilket jeg ikke helt kan forstå, hvorfor du gør sådan?

Administrerende Direktør
Brugeravatar

Cocaine Cowboy skrev:
Det der irriterer mig, er at samtlige personer i dette forum "TROR" i ved noget som helst om mit coke, hvis i nu bare kunne fokusere på det oprindelige spørgsmål, så ville det faktisk være et helt fint forum.

Du har fuldstændig ret - der er naturligvis ingen her, der kan vide hvor rent dit coke er. Men alle spekulationerne er jo afledt af dit oprindelige spørgsmål (som også er formuleret godt dumt). For den mængde af kokain vi alle hver især kan få indenbords på en aften - ligesom den mængde vi hver især måtte synes er "ekstrem" i én streg - er naturligvis relativ i forhold til hvor rent et produkt vi indtager. Derudover er det selvfølgelig på sin plads at påpege, at der fra tuden kun er adgang til en begrænset mængde slimhinde af gangen, så hvis I synes det er fedt og sejt at konkurrere om, hvem der kan tage de største streger, skal I regne med en frygtelig masse spild. Læs evt. første indlæg i denne tråd: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?p=650162

Derudover er brugernes skepsis funderet i statistik. Langt det meste kokain er bare cuttet op med alt mulig lort! I den sammenhæng fortæller tidligere retskemiker, Kim Gosmer, at der findes Levamisol i omkring 80 % af al beslaglagt kokain i Danmark, hvilket her antages at være proportionalt med det generelle udbud. Det kan du læse om her: http://www.dagens.dk/sundhed/forskere-kokain-er-proppet-med-ormekur-til-dyr-kan-f%C3%A5-din-hud-til-r%C3%A5dne (Advarsel: Stærke billeder!)

Hvis du allerede ved disse ting, men alligevel bliver ved med at insistere på, at dine oprindelige spørgsmål er gode og relevante, er du enten en troll eller blot uden for pædagogisk rækkevidde - så kan vi lige så godt lukke tråden i stedet for at trampe mere rundt i det her. Hvis det derimod er hel eller delvis ny info, skal du vide, at der findes metoder til at undersøge, hvor rent et batch coke (eller andre typer stoffer for den sags skyld) er. Fx kan du indsende en lille prøve af dit kokain til foreningen Energy Control i Barcelona, der så vil lave en gaskromatografisk/massespektrometisk undersøgelse af det og fastslå nøjagtig hvor rent det er, og hvad det eventuelt er cuttet med. Det koster 50 €, hvilket ikke kan være meget for én, der er klar på at dele 10+ gram kokain med en kammerat på en aften. Læs mere her: http://energycontrol.org/international.html

Alternativt er der her på Psyhedelia netop kommet en rigtig god og pædagogisk guide (som stadig er work-in-progress) til, hvordan man kan oprense sin kokain selv. Den kan du finde her: http://psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?f=80&t=51476 Desværre har vi ikke nogen bekræftede succeser med at skille levamisol fra kokainen, da de overvejende binder sig til de samme solventer, men for de kemikyndige bliver der diskuteret teoretiske muligheder her: http://psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?f=80&t=50889#p686316.

Jeg håber - om ikke andet - at disse info kan sætte nogle tanker i gang om, hvad det egentlig er er du skriver - og ikke mindst hvad du egentlig udsætter din krop for. Pas på dig selv...

Coca-entusiast
Brugeravatar

Geografisk sted: In your dreams, Pedro... In your dreams!
Cocaine Cowboy skrev:
Hej folkens. Hvor meget coke forsvinder der på en aften når i virkelig går til den??
Jeg selv og en makker henter som regel 10, i en lækker sten, og fortsætter til den er væk.. Nogle gange er vi nødt til at hente mere, måske lidt for immune??
Og hvor stor en mængde mener i er ekstremt i en streg?

Alt over 0,1g kokain i en streg er decideret dumt i min verden. Men jeg har da i mine unge dage oplevet folk tage 1 grams streger. Folk blev dog hurtigt klogere efter få år..

Hvor meget der ryger indenbords, afhænger af hvilken kvalitet der bliver støvsuget, og hvordan man definerer en "dag/aften"

For mig løber en aften med kokain typisk fra kl 22 til kl 04. Altså ca. 6 timer.

-Diamond flake, som er det mest tilgængelige "High Quality Kokain", vi har i omløb her i Danmark, indtager jeg personligt 0,3-0,6g på de 6 timer, alt efter hvor blæst jeg har lyst til at være den dag.
Dog er der flere i min omgangskreds der godt kan suge 1,5-2 gram indenbords i samme tidsrum. Dvs. 0,33gram i timen.

-Syre/Base renset kokain på +99%, der har jeg personligt ikke brug for at suge mere end 0,2-0,3 på de 6 timer. Og nogle af rødderne kan lige snige sig op på 0,5g, i samme tidsrum.

Det hele står og falder på hvilken kvalitet dig og din kammerat får fat på, (jeg tvivler dog på at vi er oppe i noget renere end diamond flake) og hvor mange timer en aften med Kokain forløber over i jeres verden?

Så rent teoretisk vil jeg ikke skyde din påstand ned, da du måske er et ekstremt tilfælde, og måske sidder fra kl 18 til kl 06 om morgenen.

Men du skal vide at diamond flake max er 50% rent, så halvdelen af det du suger op i næsen er alt andet end kokain.

Mine råd til dig er:

-Du skal prøve at prøve at fremskaffe noget renere kokain.For under alle omstændigheder sniffer du en del uønsket materiale op i næsen.
-Tage nogle mindre streger. 1 gram kokain, sniffet i meget små streger fordelt over f.eks. 1 time, giver mere effekt end 1 gram kokain sniffet i 4 streger i det samme tidsrum.

Lige et spørgsmål herfra: Den 10 grams sten i henter, hvor hård er den?

-BILLED GUIDE: Sådan laver man kokain! Fra Blad til HCl: viewtopic.php?f=80&t=55695
-BILLED GUIDE: Oprensning af gade kokain til 99% Kokain HCl: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 80&t=51476
-Acetonevask af kokain: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 86&t=51577
-BOG: The Coca Homegrowers Guide: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... =1&t=51497

Junior medlem
Brugeravatar

Behöver du ett gram har du antingen ruskigt dåligt koks eller absurt hög tolerans.

Coca-entusiast
Brugeravatar

Geografisk sted: In your dreams, Pedro... In your dreams!
Svensken skrev:
Behöver du ett gram har du antingen ruskigt dåligt koks eller absurt hög tolerans.

Personligt har jeg aldrig indtaget over 1 gram på en aften.

Men du vil blive overrasket over hvor mange mennesker derude, der tager kokain 2-3 dage om ugen. Jeg kender nogle stykker. De kan udvikle en ekstrem høj tolerance.

Det er lidt skræmmende :shock:

-BILLED GUIDE: Sådan laver man kokain! Fra Blad til HCl: viewtopic.php?f=80&t=55695
-BILLED GUIDE: Oprensning af gade kokain til 99% Kokain HCl: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 80&t=51476
-Acetonevask af kokain: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 86&t=51577
-BOG: The Coca Homegrowers Guide: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... =1&t=51497

Junior medlem

Opslag er slettet af forfatter

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 36 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]