Cocaine Cowboy skrev:
Hej folkens. Hvor meget coke forsvinder der på en aften når i virkelig går til den??
Jeg selv og en makker henter som regel 10, i en lækker sten, og fortsætter til den er væk.. Nogle gange er vi nødt til at hente mere, måske lidt for immune??
Og hvor stor en mængde mener i er ekstremt i en streg?
Alt over 0,1g kokain i en streg er decideret dumt i min verden. Men jeg har da i mine unge dage oplevet folk tage 1 grams streger. Folk blev dog hurtigt klogere efter få år..
Hvor meget der ryger indenbords, afhænger af hvilken kvalitet der bliver støvsuget, og hvordan man definerer en "dag/aften"
For mig løber en aften med kokain typisk fra kl 22 til kl 04. Altså ca. 6 timer.
-Diamond flake, som er det mest tilgængelige "High Quality Kokain", vi har i omløb her i Danmark, indtager jeg personligt 0,3-0,6g på de 6 timer, alt efter hvor blæst jeg har lyst til at være den dag.
Dog er der flere i min omgangskreds der godt kan suge 1,5-2 gram indenbords i samme tidsrum. Dvs. 0,33gram i timen.
-Syre/Base renset kokain på +99%, der har jeg personligt ikke brug for at suge mere end 0,2-0,3 på de 6 timer. Og nogle af rødderne kan lige snige sig op på 0,5g, i samme tidsrum.
Det hele står og falder på hvilken kvalitet dig og din kammerat får fat på, (jeg tvivler dog på at vi er oppe i noget renere end diamond flake) og hvor mange timer en aften med Kokain forløber over i jeres verden?
Så rent teoretisk vil jeg ikke skyde din påstand ned, da du måske er et ekstremt tilfælde, og måske sidder fra kl 18 til kl 06 om morgenen.
Men du skal vide at diamond flake max er 50% rent, så halvdelen af det du suger op i næsen er alt andet end kokain.
Mine råd til dig er:
-Du skal prøve at prøve at fremskaffe noget renere kokain.For under alle omstændigheder sniffer du en del uønsket materiale op i næsen.
-Tage nogle mindre streger. 1 gram kokain, sniffet i meget små streger fordelt over f.eks. 1 time, giver mere effekt end 1 gram kokain sniffet i 4 streger i det samme tidsrum.
Lige et spørgsmål herfra: Den 10 grams sten i henter, hvor hård er den?