Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 17:54

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Davs ! skal til en fest imorgen og har planlagt at tage noget 2C-B, jeg synes dog at 2C-B mangler den effekt som Bla. MDMA der gør at man næsten ikke kan andet end at danse, lige pt tænker jeg at købe noget amfetamin og tage en lille bitte smule af det. men er 2C-B sikkert at blande med amfetamin ? nogen komboer man helst skal undgå ?

Tak på forhånd :rocking:

Dedikeret medlem

Vi har den her på siden, den er rigtig god vejledning:
https://psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?f=85&t=50313

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Da jeg rykkede 2c-b og lign stoffer havde jeg det syn at 2c-b er det ekstra krydderi på et trip for at få lidt farvelade på. Jeg har aldrig haft nogen form for problemer med at blande 2c-b med hverken MDMA, LSD, svampe eller for den sags skyld amfetamin. For mig gjorde 2c-b'en ikke noget ved hovedet i normale mængder. Så for at få noget fart på hjernen var det nødvendigt at kombinere med andre stoffer. Men der synes jeg så også at 2c-b går godt til mere eller mindre alle andre stoffer.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Jeg har ladet mig fortælle at coke og 2c-b skulle været ret nice, selvom jeg selv er ret skeptisk haha.

Udover det, så vil jeg helt klart sige at 2c-b og mdma er en fantastisk blanding, og også ret populær!

Dedikeret medlem

2cb, keta og massere skunk/hash er vildt sammen men nok ikke lige noget der får dig til at danse hehe. Jeg var ihvertfald couchlocked i mange timer indtil jeg blev fuldt hjem fordi jeg næsten ikke kunne gå. :eyes: Men der var smæk på dog fik jeg også alt for meget 2cb fordi min ven bare eyeballede med en ske og proppede i min drink :shock:

Så i siger godt for 2C-B og Ketamin? Jeg sidder med begge substancer i hånden, og overvejer at pifte fredagen op:)

Jeg har 25mg 2C-B og en masse Ketamin, hvordan har i lavet comboen? Der er ret stor forskel på halveringstiden!

Fedt Mr. Gone!

Jeg har allerede indtaget lidt Ketamin, men tænker at jeg vil sniffe det 2C-B, da jeg ikke er til rektal administration.
Som du selv siger, har jeg en høj tolerance, så jeg tænker, at jeg sniffer bare 25mg 2C-B, og efter en time når 2C-B´en peaker, gør jeg som du anbefaler Gone med 100mg Keta and so on?:)
Jeg har også noget lattergas, hvis 25mg bliver for lidt.

Dedikeret medlem

jeg fik bare 2c-b'en i min drink som skrevet var allerede lidt ramt at keta men keta'en virker jo slet ikke lige så lang tid så det kan man jo lidt styre efter behov :)

-edit og lattergas passer jo perfekt til den kombo er sikker på du nok skal få det fedt god tur ;)

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Jeg kan skrive under på at ketamin er mega lækkert ovenpå 2c-b!

Synes også det hjælper på ømheden i næsen! Sammenlignede det engang med en rusten cykelkæde som lige fik en gang olie haha. Men den bedøvende effekt er i hvert fald dejligt lindrende.

Dedikeret medlem

hvorfor plugge? jeg har ALTID fået fin effect ud af 2c-b bare oralt(har heller ikke den styre lyst til at propper drugs i mit hellige nugga hul eheh har både sniffet det og taget det oralte og imo er 2cb ikke så slemt at sniffe som 2c-e især hvis du lige started ud med heroic dose på 30mg sniffet første gang jeg skulle prøve fuck det var intenst men nok ikke noget man skal prøve hvis man ikke er klar på det(var jeg dog ikke anede ikke hvor stor streg jeg tog målte 0.20 på min vægt og andtog det betød at det var 20mg

Jeg troede jeg skulle dø fordi jeg havde kigget forkert på min vægt og lagt 200mg synes fandme os den streg så overdrevet stor ud så jeg skulle bare lige prøv den forstår slet ikke plugging med 2c'x det vil bare fuck alt andet op på deres rejse :) so

-Edit jeg var vidst godt sovset igår tog selvfølgelig ikke 200mg tog en lille bitte smule ud af den streg fordi den så enorm ud hehe så regner med ca. sniffede 30mg de første par timer troede jeg at jeg skulle dø fordi jeg fandt ud af at jeg havde målt forkert men på det tidspunkt kunne jeg ikke engang se tallene på min vægt så jeg var kinda fuckt men red den ud og endte med et af de vildeste trip i mit liv :)

Senest rettet af Patrix 02 apr 2016 09:10, rettet i alt 1 gang.

Administrerende Direktør
Brugeravatar

Citat:
hvorfor plugge?

Egentlig et godt spørgsmål. Jeg har aldrig set en oversigt over biotilgængeligheden for de forskellige ROA's, men jeg ville ikke umiddelbart tænke, at der er vanvittig stor forskel på, om det kommer i tuden eller endetarmen. Men 2C-B har IMO en ret stejl dose/responsekurve, når man kommer over 20 mg, så det kunne egentlig være fint at få en kilde på, hvis en sådan eksisterer - jeg fandt ikke lige noget på Google, men jeg er også godt træt efterhånden ;)

Dedikeret medlem

jeg synes nu bare det virker helt fin oralt og nu er det jo heller ikke så dyrt så jeg ville ikke prøve at spare på det via plugging hehe men det er måske bare ikke mig :)

Må bare lige vende tilbage, da jeg nu også kan skrive under på, at 2C-B, Ketamin, skunk og lattergas er en fed kombination!

Opskrift på lækker nedsmeltning:
Indtag omkring 50-100mg Ketamin for bedøvelsensskyld, sniff derefter 25mg 2C-B og vent til det peaker. Indtag 100-150mg mere af Ketaminen når 2C-B´en peaker, sæt dig derefter ned på gulvet og ryg et kæmpe hoved på bong med skunk, bliv siddende i skrædderstilling og vent til du forsvinder. Nyd det imens det står på;)
Lignende euforisk velvære er svær at opnå!
Jeg indtog også omkring 8mg 4-HO-MET sammen med 2C-B´en, men det er vist ikke nødvendigt, og derudover kan I måske sænke doserne lidt, hvis I vil efterprøve projektet. Jeg har en ok høj tolerance overfor psychedelika.

Det var også meget forvirrende på den gode måde et par gange, da alt går meget stærkt på 2C-B nasalt, og man bliver meget langsom af Ketamin. Lidt som om at bevidstheden ikke helt kunne følge med kroppen til tider.

Det var fedt ihvertfald!

Vh Ø !

Administrerende Direktør
Brugeravatar

Ø Tripperen! skrev:
Må bare lige vende tilbage, da jeg nu også kan skrive under på, at 2C-B, Ketamin, skunk og lattergas er en fed kombination!

Opskrift på lækker nedsmeltning:
Indtag omkring 50-100mg Ketamin for bedøvelsensskyld, sniff derefter 25mg 2C-B og vent til det peaker. Indtag 100-150mg mere af Ketaminen når 2C-B´en peaker, sæt dig derefter ned på gulvet og ryg et kæmpe hoved på bong med skunk, bliv siddende i skrædderstilling og vent til du forsvinder. Nyd det imens det står på;)
Lignende euforisk velvære er svær at opnå!
Jeg indtog også omkring 8mg 4-HO-MET sammen med 2C-B´en, men det er vist ikke nødvendigt, og derudover kan I måske sænke doserne lidt, hvis I vil efterprøve projektet. Jeg har en ok høj tolerance overfor psychedelika.

Det var også meget forvirrende på den gode måde et par gange, da alt går meget stærkt på 2C-B nasalt, og man bliver meget langsom af Ketamin. Lidt som om at bevidstheden ikke helt kunne følge med kroppen til tider.

Det var fedt ihvertfald!

Vh Ø !

Uden at det overhovedet skal forstås som en løftet pegefinger, er det nok på sin plads at understrege, at ovenstående kombination er udført af en bruger med rigtig mange og hyppige trips under bæltestedet. Jeg vil som minimum anbefale alle at eksperimentere med de forskellige substanser hver for sig, inden man giver sig i kast noget lignende.

Det er selvfølgelig på sin plads at nævne Andrusha.

Dedikeret medlem

Ja helt klart det ville være sindsygt at blande alt det sammen uden at have erfaring med de forskellige ting og evt blandet nogen af dem før. men ja det er sku noget af en "forvirrende rejse" man kommer ud på men fedt er det sku :D(måske bare ikke lige til en stor fest)

Nej det skete i trygge omgivelser hjemme på mit eget gulv, og jeg havde kun en kammerat på besøg, som ikke havde indtaget ligeså store mængder som jeg havde.

Settings var i orden, plus at jeg havde prøvet alle stofferne op til flere gange hver for sig før. Undtagen 2C-B, det havde jeg kun prøvet en enkelt gang før.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]