Ø Tripperen! skrev:
Må bare lige vende tilbage, da jeg nu også kan skrive under på, at 2C-B, Ketamin, skunk og lattergas er en fed kombination!
Opskrift på lækker nedsmeltning:
Indtag omkring 50-100mg Ketamin for bedøvelsensskyld, sniff derefter 25mg 2C-B og vent til det peaker. Indtag 100-150mg mere af Ketaminen når 2C-B´en peaker, sæt dig derefter ned på gulvet og ryg et kæmpe hoved på bong med skunk, bliv siddende i skrædderstilling og vent til du forsvinder. Nyd det imens det står på;)
Lignende euforisk velvære er svær at opnå!
Jeg indtog også omkring 8mg 4-HO-MET sammen med 2C-B´en, men det er vist ikke nødvendigt, og derudover kan I måske sænke doserne lidt, hvis I vil efterprøve projektet. Jeg har en ok høj tolerance overfor psychedelika.
Det var også meget forvirrende på den gode måde et par gange, da alt går meget stærkt på 2C-B nasalt, og man bliver meget langsom af Ketamin. Lidt som om at bevidstheden ikke helt kunne følge med kroppen til tider.
Det var fedt ihvertfald!
Vh Ø !
Uden at det overhovedet skal forstås som en løftet pegefinger, er det nok på sin plads at understrege, at ovenstående kombination er udført af en bruger med rigtig mange og hyppige trips under bæltestedet. Jeg vil som minimum anbefale alle at eksperimentere med de forskellige substanser hver for sig, inden man giver sig i kast noget lignende.