En lille update her to måneder senere må da næsten være på sin plads.
Jeg har skrevet en triprapport omkring vores oplevelse, men føler at jeg lige vil ridse nogle af de vigtigste punkter op, til dem der ikke gider at læse 5 siders tekst.

Vi endte, som i nok kan regne med, med at tage trøflerne samme dag som de kom hjem. Selvom jeg havde skrevet her at vi ville starte med 7.5 gram, så tog vi en halv pose hver som første dose. Det vil altså sige at vi startede ud med 10 gram hver.
Efter ca. 50 minutter kunne jeg godt begynde at mærke en virkning, men det var, desværre nok, langt fra hvad både jeg og min kammerat havde regnet med. En svag summen i kroppen var alt hvad det blev til, så vi tog hul på en pose mere, og spise først 5, og herefter 5 gram mere. Ca. en time inde i trippet havde vi nu spist 20 gram hver.
Jeg vil ikke sige at jeg ligefrem er skuffet over resultatet af disse trøfler, men jeg vil i hvert fald sige at de ikke gav dét som vi forventede. Det var på dette tidspunkt blevet mørkt og koldt, og selvom jeg selvfølgelig var i en verden af eufori, så trippede hverken jeg eller min kammerat det mindste. Følelsen var som en mild form for MDMA, uden det her kendetegnende energioverskud.
Ikke mindre end kun 3 dage efter, valgte jeg at fortære 20 gram herhjemme. Jeg havde været vågen hele natten, og jeg sad alene på mit værelse et par timer før mine forældre stod op. Da jeg vidste at selve peaket for mine trøfler ikke varede mere end et par timer, regnede jeg ud at jeg lige præcis kunne nå dette før mine forældre stod op, hvorefter jeg kunne lægge mig i min seng og se noget tv. Det endte dog med at være en noget skuffende oplevelse..
Efter at have spist alle 20 gram på een gang, ventede jeg den famøse time før det skulle kicke ind. Jeg holdt løbende små opdateringer på mit badeværelse, hvor jeg stod i måske 5 minutter og kiggede mig selv i spejlet - bare for at se om der skulle være sket noget. Efter en time var mine øjne så store som et par tekopper, men det var desværre også det vildeste der skete lige her. Havde en glad følelse inden i, men da jeg allerede havde taget det en gang før kort forinden, og da jeg var i noget utrygge omgivelser, så fik jeg slet ikke et trip ud af dette.
Det her er det bliver sjovt.. 
De sidste 20 gram valgte jeg at tage en uge efter mit sidste mislykkede trip.
Mine forældre var kørt en tur, så jeg så lige et vindue til at have et trip inden de kom hjem nogle timer efter. Jeg vidste, fra de to forrige gange, at jeg ikke ville få nogen vild oplevelse ud af det, men alligevel endte dette med at blive den bedste.
Startede ud med 20gram på een gang. Satte noget STS9 musik på, og jeg vil vove at påstå, at netop dette var med til at gøre hele trippet.
Allerede 30 minutter inde kunne jeg begynde at mærke de første tegn. Fik en let følelse i kroppen, og det begynde at simre inden i mig.
40 minutter inde begynde væggene at trække vejret! Når jeg kiggede rundt var alt i bevægelse, og selv de tomme sodavandsdåser på mit skrivebord, begyndte langsomt at hyperventilere i takt til musikken.
Jeg husker at musikken var begyndt at stige i intensitet. Hvis i er familiære med STS9, så ved i også godt at deres buildups kan være utrolig lange, og at de ofte bliver ved, og ved, og ved, inden de til sidst eksploderer i en ordentlig grød af synths og guitareffekter, der selv ville få Jimi til at sige: "Ej nu må der være en ende!". Og det var under lige præcis sådan et stykke, at jeg langsomt begyndte kun at fokusere på ét punkt. Lige under min computerskærm.
Jeg blev suget tættere og tættere på, og efter måske 3 minutter, så skete eksplosionen..
Jeg var suget så tæt ind på punktet, og jeg nærmest kunne se alle molekylerne i luften. Musikken var ved at nå sit aller højeste punkt og så.. 3..2..1.. Musikken peaker med alt sin kræft og sing magt, og det er her at jeg lukker mine øjne.. Farver som i et kalejdoskop, og 3D figure møder mit syn bag øjenlågene. Der var lange søjler der blev smalle mod midten, og det hele drejede rundt i alle forskellige retninger. Needless to say, så var det noget af en oplevelse!
Der skete andre sjove ting på de par timer jeg trippede her, men det vil jeg næsten gemme til en triprapport på et tidspunkt. I hvert fald så gav trøflerne mig denne ene gang et trip. Et trip som jeg måske havde savnet lidt de sidste par gang.