Tror vi skal huske på, at vi ikke er ens boys.
Jeg kender nogle stykker som fyre den af på mdma stortset hver eneste weekend med doser på op til 500-700mg(af hvad jeg har set). En af dem har endda også fortalt mig at han har haft indtaget 1g over en hel aften - nat - morgenfest. Hvilken egenlig ikke skulle undre mig, grundet det jeg har set.
Jeg kan sagtens "nøjes" med 200-250mg på en aften, men så har jeg det sgu også vildt.
Derimod er der folk som kan tage meget mere og som bare skal derop for at få det som de vil have det. Dette kan bla. Skyldes tolerancen, men det kan dog også blot være en indikator på at de bare ikke er ligeså følsomme overfor det.
Sådan har jeg bla. Også oplevet det med keta sammen med kammerater. Nogle skal have 150-200mg for at ramme hullet og andre 100-150. Også endda med LSD. En af mine kammerater beskrev hvordan han havde det mens vi havde taget LSD, han havde taget 1 mærke og jeg havde taget 2. Vi havde det af hvad der lød præcist ens og jeg mener præcist. På den flade kan jeg tåle mere og er ikke ligeså følsom som visse andre.
Dette kan jo også ses med alkohol. Selvom man har samme kropsbygning og vejer ligeså meget, så lad os bare antage at de 2 testpersoner drikker ligeså ofte, så vil det heller ikke være ens hvad de kunne indtage for at blive beruset/fuld/stiv whatever.
Min konklusion er bare, at jeg tror det er meget individuelt.
Selvfølgelig går man altid ud fra de anbefalede dosis, men vi er ikke ens.
Det er i hvert fald mit bud.
Vrøvler jeg eller lyder det meget rigtigt?