MindFucker skrev:
Hvis du læser dette indlæg (hvilket jeg har min ærlige tvivl om, eftersom du ikke har svaret på de andre) så vil jeg stærkt råde dig og din ven til at holde lidt igen. For to begyndere lyder det i mine øre fuldstændig vandvittigt at tage et halv gram på sin første gang, men nu kender jeg selvfølgelig ikke det MDMA i har taget, og ved derfor ikke hvor kraftigt det har været.
MDMA er et fantastisk drug, og det er klart også mit favorit af syntetiske. Til gengæld er det også et virkelig farligt stof, grundet dets bivirkninger på din hjerne på længere sigt.
En god tommelfingerregl er: 1,5mg per kg-kropsvægt. Hvis du vejer 70kg er det derfor 105mg eller 0.1g.
Som jeg kan forstå, kom dig og din ven langt over denne dose, og trippede langt vildere end hvad, i hvert fald jeg, bruger MDMA til.
Det kan selvfølgelig være fedt at opnå disse højder af MDMA-trip, men jeg vil råde dig til at læse godt op på stoffet inden i tager det igen. MDMA kan virkelig gøre slemme ting ved din krop, og når du rammer overdosis punktet kan det hurtigt gå galt.. Meget galt.
Hvis i gerne vil prøve noget der er hallucinerende, så burde i i stedet få fat i nogle svampe. Det er ikke kun sundere, men giver også langt bedre psychedelisk effekt. I kan endda gå ud i naturen til efteråret, og kombinere jeres "skovtur" med lidt svampejagt.
Skulle det dog ske at i ikke lytter til vores råd, så husk at MDMA har en utrolig lang halveringstid. Det rådes derfor til kun at tage dette 4 gange om året, da det ellers ikke vil have den store effekt.
Tror du har misforstået det lidt i forhold til MDMAs halveringstid. Stoffet har såvidt jeg ved ikke en speciel lang halveringstid, men derimod tømmer det dele af hjernens serotonin depot. Hvis MDMA havde en lang halveringstid, så ville det påvirke dig i længere tid og dermed smadre dit serotonin system endnu mere. Grunden til man skal holde pauser er ligenetop, at ens serotonin system er forholdvist skrøbeligt og hvis man ødelægger det med alt for meget MDMA, så bliver man fucking deprimeret!