Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 17:57

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hejsa alle sammen!
En af mine venner og jeg tog Emma (For første gang) til en fest og vi havde den sygeste aften! Vi dansede som sindsyge og trippede rundt.
Han begyndte at bide sammen i kæben og jeg slikkede mig om munden og blinkede med højre øje. Vi havde det godt!

Så lukkede festen ligesom og vi sugede det sidste vi havde (Vi havde i alt taget 1 gram tilsammen) og da vi så skulle hjemad begyndte vi at få halucinationer..
Så bl.a. fugle hænge helt stille i luften i 2 meters højde som jeg troede jeg kunne kæle med.. Alle træer fik vi til at ligne noget helt andet, kun fantasien sat grænsen.
Det stoppede dog hurtigt igen sådan for alvor.

Men det fik mig til at tænke på..

Kan man tage en Triptur f.eks. i skoven.. Købe 1gram hver.. Også bare rende rundt i skoven med halu'er på? Eller skulle man så hellere have fat på ecstasy istedet?
Jeg er virkelig fascineret over stoffet og tænker der må være nogen herinde der kan komme med tips eller gode idéer.

Det er primært halucinationerne jeg søger. Tak!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Trekantsområdet
Hey.

Vil bare lige fortælle dig, at det er dumt og tage MDMA i disse doser!
En "normal" startdose MDMA ligger på ca 120mg, alt efter kropsbygning self. og så kan man redose max 3 gange i løbet af aftenen med ca det halve, men hold redoseringerne få!

Når man begynder at se syner på MDMA, er det typisk et tegn på for høj dose/overdosis, og 1g pr. person vil være direkte farligt, så det vil jeg stærkt fraråde jer at gøre.

Hvis det er hallucinationer i søger, så æd nogle svampe, eller noget LSD, eller se om i kan få fingre i noget 2c-b. Har hørt det skulle være meget visuelt, men ikke have så meget mindfuck, men har ikke haft æren af at prøve det endnu.

Mvh

"Kemi, det er satme smart! :D"

Jeg er udlært elektriker med speciale i styring og regulering, så hvis nogen mangler teknisk hjælp, så skriv en PM.

(̅_̅_̅_̅(̲̲̲̲̲̅̅̅̅̅̅(̅_̅_̲̅м̲̅­­­­­­a̲̅я̲̅i̲̅j̲̅u̲̅a̲̅n̲̅a̲̅̅­_­̅­_­̅­_­̅()ڪے

"Mennesker glemmer ofte, at de psykedeliske stoffers virkning, rent faktisk tager udgangspunkt i den individuelles psyke, og at dette ofte kan forklare uventede ubehagelige virkninger."

Moderator

Geografisk sted: Messier 45
Hvad Narkopolo sagde..... Hallucinationer på MDMA kommer først, når det er blevet rigtig giftigt for hjernen. Højst 200 mg på en aften. Vær glade for I ikke er kommet slemt til skade.

Hvis i vil opleve hallucinationer så prøv et stof, hvor det er en af de primære virkninger, som svampe/LSD. Men vil godt nok råde jer til at tænke jer ekstra meget over hvordan og hvorfor I bruger stoffer.

Hvis man ikke kan sætte tid af til at informere sig om, hvad stofferne man propper i kroppen gør ved en, så skal man slet ikke tage noget som helst. Det er ikke legesager.

Pas på jer selv.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Laughing Out Loud LAND
Kan kun støtte op omkring Polo og Stjerne.
Det er helt latterligt store mængder du har taget i.
Jeg har taget måske 175-200 mg sammenlagt i bombe-form over en hel aften, og jeg var fuldstændig væk. (ikke skæv, men euforisk, og som jeg har sagt i en anden tråd, så den kærligheds-følelse er stadig i mig snart 15 år efter. når jeg tænker på en bestemt person.)

Junior medlem

At dele 1g emma 2 mennesker er oss alt for meget på en aften, har maks taget 3-400mg på en aften og det var mere en rigeligt til mig, har aldrig hallucineteret på mdma men som de andre siger kommer det først når man har indtaget alt for store doser
hvis i ska på skovtur ville jeg anbefale nogle svampe eller lsd men en go ide at ha en tripsitter med hvis der ikk er nogle der har erfaringer med det. mdma i normale doser er også rigtigt lækkert til en skovtur sammen med en masse pinde ;)

pas på jer selv!

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Deep in your brain
Hvis du læser dette indlæg (hvilket jeg har min ærlige tvivl om, eftersom du ikke har svaret på de andre) så vil jeg stærkt råde dig og din ven til at holde lidt igen. For to begyndere lyder det i mine øre fuldstændig vandvittigt at tage et halv gram på sin første gang, men nu kender jeg selvfølgelig ikke det MDMA i har taget, og ved derfor ikke hvor kraftigt det har været.
MDMA er et fantastisk drug, og det er klart også mit favorit af syntetiske. Til gengæld er det også et virkelig farligt stof, grundet dets bivirkninger på din hjerne på længere sigt.
En god tommelfingerregl er: 1,5mg per kg-kropsvægt. Hvis du vejer 70kg er det derfor 105mg eller 0.1g.

Som jeg kan forstå, kom dig og din ven langt over denne dose, og trippede langt vildere end hvad, i hvert fald jeg, bruger MDMA til.
Det kan selvfølgelig være fedt at opnå disse højder af MDMA-trip, men jeg vil råde dig til at læse godt op på stoffet inden i tager det igen. MDMA kan virkelig gøre slemme ting ved din krop, og når du rammer overdosis punktet kan det hurtigt gå galt.. Meget galt.

Hvis i gerne vil prøve noget der er hallucinerende, så burde i i stedet få fat i nogle svampe. Det er ikke kun sundere, men giver også langt bedre psychedelisk effekt. I kan endda gå ud i naturen til efteråret, og kombinere jeres "skovtur" med lidt svampejagt.
Skulle det dog ske at i ikke lytter til vores råd, så husk at MDMA har en utrolig lang halveringstid. Det rådes derfor til kun at tage dette 4 gange om året, da det ellers ikke vil have den store effekt.

Psychedelia                   Open Your Mind      
      Psychedelia                   Open Your Mind      

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
MindFucker skrev:
Hvis du læser dette indlæg (hvilket jeg har min ærlige tvivl om, eftersom du ikke har svaret på de andre) så vil jeg stærkt råde dig og din ven til at holde lidt igen. For to begyndere lyder det i mine øre fuldstændig vandvittigt at tage et halv gram på sin første gang, men nu kender jeg selvfølgelig ikke det MDMA i har taget, og ved derfor ikke hvor kraftigt det har været.
MDMA er et fantastisk drug, og det er klart også mit favorit af syntetiske. Til gengæld er det også et virkelig farligt stof, grundet dets bivirkninger på din hjerne på længere sigt.
En god tommelfingerregl er: 1,5mg per kg-kropsvægt. Hvis du vejer 70kg er det derfor 105mg eller 0.1g.

Som jeg kan forstå, kom dig og din ven langt over denne dose, og trippede langt vildere end hvad, i hvert fald jeg, bruger MDMA til.
Det kan selvfølgelig være fedt at opnå disse højder af MDMA-trip, men jeg vil råde dig til at læse godt op på stoffet inden i tager det igen. MDMA kan virkelig gøre slemme ting ved din krop, og når du rammer overdosis punktet kan det hurtigt gå galt.. Meget galt.

Hvis i gerne vil prøve noget der er hallucinerende, så burde i i stedet få fat i nogle svampe. Det er ikke kun sundere, men giver også langt bedre psychedelisk effekt. I kan endda gå ud i naturen til efteråret, og kombinere jeres "skovtur" med lidt svampejagt.
Skulle det dog ske at i ikke lytter til vores råd, så husk at MDMA har en utrolig lang halveringstid. Det rådes derfor til kun at tage dette 4 gange om året, da det ellers ikke vil have den store effekt.

Tror du har misforstået det lidt i forhold til MDMAs halveringstid. Stoffet har såvidt jeg ved ikke en speciel lang halveringstid, men derimod tømmer det dele af hjernens serotonin depot. Hvis MDMA havde en lang halveringstid, så ville det påvirke dig i længere tid og dermed smadre dit serotonin system endnu mere. Grunden til man skal holde pauser er ligenetop, at ens serotonin system er forholdvist skrøbeligt og hvis man ødelægger det med alt for meget MDMA, så bliver man fucking deprimeret!

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Deep in your brain
Point taken, men det ændre stadig ikke på at et godt tip til OP er at holde sit forbrug langt længere nede end hvad han startede med, og så at holde 3 måneders pause imellem.

Psychedelia                   Open Your Mind      

Junior medlem

Jeg forstår hvilken situation du står i, for jeg har været der selv. Det er skide fedt når man først oplever MDMA, og jeg ved fra min egen oplevelse med det, at det hurtigt kan tage overhånd. Efter at jeg prøvede MDMA for første gang, blev det hurtigt til en ting jeg gjorde hver weekend, ofte to dage i træk. Cirka 250mg delt i to hver gang. Det fandt sted i cirka 4 måneder. Det viste sig at være en utroligt dårlig idé. Efter at jeg stoppede, tog det meget langt tid for mig (og min kæreste, som havde samme vane) at kunne føle mig glad igen uden stoffer. Jeg har også fået en smuk skade på mit nervesystem, som gør at jeg her og der ikke kan mærke mine hænder, fødder og ansigt. Det vil jeg dog ikke kun smide hen på MDMA, men jeg er sikker på at det bærer en del af skylden, da det er neurotoksisk som en i helvede.

Men for at svare på dit spørgsmål; 1 gram MDMA hver er en UTROLIGT dårlig idé. Lav et par google søgninger om doseringer for fremtiden, ellers kan utroligt mange ting ende meget galt for dig. Som de andre har sagt, hvis du vil hallucinere, så tag et psykedelisk stof. LSD, 2c-x, svampe, 25x-nbome, og så videre. Dog vil jeg ikke anbefale den sidste da nbome famillien kan være nogle farlige sataner. Men ja, hvis du vil være glad og elske alle tag MDMA, hvis du vil hallucinere tag LSD, svampe eller 25x-nbome, og hvis du vil have lidt af begge to, tag 2c-x.

Ps; "x" er sat ved stoffer som har flere analoge former, som gør stort set det samme. For eksempel, 2c-b har 2c-i, 2c-e og så videre.

De forskellige 2C-x analoger gør altså ikke stort set det samme. Der er stor forskel rent oplevelses mæssigt på 2C-I, 2C-B og 2C-E. Ellers velkommen til.

Men ja vil du hallucinere, så spis Svampe eller LSD.

Junior medlem

Ø Tripperen! skrev:
De forskellige 2C-x analoger gør altså ikke stort set det samme. Der er stor forskel rent oplevelses mæssigt på 2C-I, 2C-B og 2C-E. Ellers velkommen til.

Men ja vil du hallucinere, så spis Svampe eller LSD.

Ah, så har jeg smidt et forkert råd. Jeg undskylder. Af de nævnte har jeg selv kun prøvet LSD, svampe og MDMA, og forskellige analoger af MDMA og LSD, så jeg ved ikke mere om 2c-x analogerne end jeg har hørt rundt omkring fra andre. Bortset fra bk-2c-b, men det er nok også rimeligt anderledes fra 2c-x analogerne.

Og mangte tak! 8)

Forresten OP, en mulighed jeg glemte at nævne for dig i mit første svar med hensyn til MDMA og hallucinationer, så kan du altid prøve candyflipping. Det vil sige LSD + MDMA. Dog synes jeg at du skal prøve LSD først, da det er godt at kende begge stoffer i forvejen inden du blander dem. Jeg har ikke selv prøvet det da jeg droppede MDMA for et godt stykke tid siden, men har hørt at det skulle være ret fedt. Og igen, husk at undersøge dosering!

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 5400
Smadret nok at i starter ud med at suge et halvt hver :P , og nu hvor i havde en så vild aften brænder i for at blive lige så væk næste weekend, og næste næste osv.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Laughing Out Loud LAND
JoelCocaina skrev:
Smadret nok at i starter ud med at suge et halvt hver :P , og nu hvor i havde en så vild aften brænder i for at blive lige så væk næste weekend, og næste næste osv.

Sorry for off-topic posten, men jeg bliver nød til at sige at du har den fedeste avatar (Godt suppleret af signaturen.), jeg griner og græder stadig snot. Fik endda kaffen galt i halsen.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 5400
hhahahaha tusind tak :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]