Hej folkens. Jeg havde for en månedes tid siden et opslag hvor jeg spurgte forummet til råds angående noget problemstillinger jeg stod overfor efter mit 7g svampetrip og rygestop i henhold til cannabis. Er nu kommet over mange af de problemstillinger og mit liv som sådan er begyndt at stabilisere sig igen. Så kan man så diskutere hvorvidt de forandringer det har medført sig er til den positive eller negative side, men laver primært dette opslag for at få respons på min oplevelse som er meget langt fra hvad man kan forvente at opleve under et svampetrip. Som en sidste side note inden jeg går i krig med at skrive vil jeg gerne som altid takke Psychedelia.dk for at være et fantastisk forum med positive individer der flere gange har hjulet mig til at finde svar på mine mange spørgsmål
Så for 1 månede siden indtog jeg 7g svampe sammen med min ven som tog en meget mindre dosis (tilsvarende 1,5-2g) og min kæreste. Det interessante ved dette trip var ikke så meget de erfaringer jeg gjorde mig under trippet, men mere hvordan det har påvirket mig efterfølgende. Under trippet oplevelse jeg meget få af de listede effekter af svampene og var utroligt normal af hvad man kan forvente af en fyr der har spist 7g. Min kæreste var meget forivirret over at jeg virkede til slet ikke at være påvirket imodsætning til min ven der nærmest havde glemt hvem han var og hvad fanden der foregik. Det skal dog siges at min ven generalt er meget intolerant overfor diverse rusmidler og kun skal indtage meget lidt for at blive påvirket. Hvor jeg derimod selv har haft den modsatte erfaring. Generalt påvirker svampe mig ikke så meget som fx. LSA frø som jeg også har eksperimenteret med af flere omgange. En moderat dosis frø rammer mig meget hårdere end en absurd dosis som fx. de 7g af svampe.
Det blev først rigtigt interressant da min ven var taget hjem og at jeg lå i min seng og skulle finde til ro. Jeg lå og filosoferede og havde flere af træk fra svampene end jeg havde under deres virkning og fik milde hallucinationer og mistede også et stykke af mit synsfelt. ca. 15-20% af mit synsfelt var dækket af et sortrektangel hvilket jeg fandt meget underligt. Jeg lå vågen hele natten og hallucinationerne blev stærke og resulterede og til sidst i hallucinationer med lukkede øjne dog stadigvæk forholdsvist mildt da jeg generalt bare heller ikke får mange hallucinationer in general.
Jeg kom så herefter i skole den næste dag uden at have sovet, hvilket jeg fandt lidt besynderligt og alt gik fint indtil sidst på dagen hvor jeg sad og fordybede mig i en aflevering hvor at alt hørelse for mit venstre øre pludseligt lukkede af og blev erstattet af en lyd der minder om den man får af tinitus, jeg blev svimmel og fik kvalme og da det ikke gik over tog jeg hjem fra skole efter en 10 minutter. Da jeg kom hjem var jeg dog ved det normale igen og erfarede ikke andre hallucinationer, men kunne igen samme aften ikke sove. Dette fortsatte indtil 3 dag hvor jeg ikke kunne sove hvor jeg herefter blev væk fra skole og prøvede at få så meget søvn som muligt, men hvad jeg fik i sidste ende var meget begrænset.
Jeg endte med at gå 3 uger med voldsomme søvn problemer og er først her for en uges tid siden begyndt at sove godt og regelmæssigt igen. Jeg føler at min tankegang er ændret samt den måde jeg observerer verden på, og at de langvarige effekter er meget mere interresante end dem jeg fik under trippet. Skal siges at jeg prøvede at gå tilbage til at ryge cannabis da jeg troede det ville hjælpe på mine søvnproblemer hvilket det ikke gjorde. Det resulterer så i at jeg tror at det var svampene og ikke cannabissen der resulterede i mine søvnproblemer. Det kan jo selvfølgeligt også skyldes ydre omstændigheder da der har været meget brok med min klasse igennem min skolegang.
Jeg står nu i en position hvor jeg kan sove igen. Røg cannabis indtil for et par dage siden (Jeg har ikke mærket noget i stil med ikke at kunne sove denne gang). Og er generalt vendt rimeligt tilbage til det normale igen. Skal dog tage året om i forhold til skole, ikke pga. mine erfaringer her, men på grund af problemer med trivsel i klassen, og at mine resultater lider under dette. Jeg ser det ikke som noget negativt, men noget positivt da jeg håber på at ende er bedre sted i livet. Da jeg ikke på noget tidspunkt har været glad for klassen, og alligevel regnede med at skulle tage året om.
Jeg ved ikke hvad mere jeg skal skrive her. Vil nok primært gerne have nogen svar på hvordan jeg kan "Trippe" 3 dage i træk, hvordan det kan påvirke min søvnrytme så voldsomt, og hvad der kan gøre at jeg ikke får det trip og de oplevelser som jeg ønsker, men derimod havner i en situation hvor mit liv er vendt på hovedet, Og generalt bare gode råd til hvad jeg gør nu for at opholde den nu stabile søvnrytme og komme videre fra denne oplevelse. Lider stadigvæk af lidt angst og paranoi nok fordi at jeg stadigvæk mangler søvn og jeg kan generalt godt tænke mig ud af det ved at ligge mig ned og slappe af