Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2025 00:27

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Hej Psychedelia,
3 venner og jeg skal prøve svampe "Amazonian Cubensis" for første gang i næste uge, det vil foregå hjemme hos mig,
så vi har et safe spot første gang, i fremtiden kan det være man "scaler" up og måske spiser svampene i mosen eller lignende, men til at starte med gør vi det hos mig, og hvis alt går godt og det var en succesfuld oplevelse, så kan man jo som sagt altid scale up.
Jeg har tænkt mig at tage 1,5 gram, lyder det fornuftigt nok? Har kun erfaring med alkohol, cannabis og ét MDMA trip hvor jeg stortset var for stiv til at kunne mærke det.
Jeg vejer ca. 70 kg, og alt hvad jeg søger er bare at få en god oplevelse og måske endda prøve at vende min mindre depression til noget bedre.
Har læst og set en masse på nettet omkring hvordan psykedeliske stoffer kan hjælpe mod depression/angst og lignende, bl.a. "PsychedSubstance" på Youtube, vildt sej fyr! + OP i denne tråd, beskriver min situation meget godt med social angst og mild depression https://psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?f=2&t=50975 ..

For at få det ultimative ud af mit trip, hvilket mindset skal jeg så gå ind i trippet med, noget godt at forberede?
Har hørt at frugt, papir og blyanter og malerier skulle være oplagte "aktiviteter" under trippet.
Btw. får man decideret fråder på?
Hvornår synes i det er fedest at trippe på svampe, nat eller dag?

Håber på nogle brugbare svar, tak på forhånd og peace out!

- Cerebrum

Moderator

Geografisk sted: Messier 45
Hej Cerebrum
Hvor gamle er du og dine venner? :)
Det lyder godt at det foregår i hjemlige omgivelser. Jeg går ud fra du bor alene? Mit råd er at slå telefonerne fra og være sikker på I kan være helt uforstyrrede. Det er ikke det fedeste at skulle forholde sig til 'almindelige' mennesker når man tripper, især ikke hvis de ikke må vide, at man er påvirket. Det ville IMO også være bedst, hvis I havde en kammerat, der var erfaren med svampe, der kunne hygge og passe på jer første gang.

1,5 g lyder som en fornuftig førstegangsdosis.
Er din 'milde depression' selvdiagnose eller har du fået konstateret klinisk depression? Det er ikke for at fornærme/støde når jeg spørger, men det betyder faktisk en del. :) ville ikke anbefale nogen med en klinisk depression at trippe svampe. Det er for risikabelt efter min mening. Jovist kan man da godt bearbejde nogle følelser på et svampetrip, men det er ikke nogen 'kur' mod depression. Du kunne lige så godt forværre din situation. Det handler om, hvordan du reagerer på stoffet. Det er sådan, at svampe rykker tingene fra dit underbevidste op i ansigtet på dig, og så er det bare at deale med det. Og når først man tripper, er der ingen vej tilbage. Det kan være sindssyg angstprovokerende, især hvis det er ting, som du ikke vil, eller ikke er klar til at se på. Der kan komme tanker, følelser og skeletter frem fra skabet som du ikke engang vidste, at du havde i dig. Derfor mener jeg, at en person der er deprimeret ville gøre klogere i at gå til terapi, samt prøve at spise sundt og få sig rørt mest muligt.

Nej, man får ikke 'fråder' på svampe som man gør på hash. Svampe kan godt være lidt hård for fordøjelsen, så man får en smule maveonde. Dog kan det være interessant nok at have noget spændende at smage på fx noget frugt.

Mit bedste råd til trippet er, at give slip på tanken om et 'ultimativt mindset' og et 'sygt trip'. Giv slip på alle forventninger om, hvad et trip skal være, og gå ind til det med åbent sind. Flyd med.

Junior medlem
Brugeravatar

Plejadestjerne skrev:
Hej Cerebrum
Hvor gamle er du og dine venner? :)
Det lyder godt at det foregår i hjemlige omgivelser. Jeg går ud fra du bor alene? Mit råd er at slå telefonerne fra og være sikker på I kan være helt uforstyrrede. Det er ikke det fedeste at skulle forholde sig til 'almindelige' mennesker når man tripper, især ikke hvis de ikke må vide, at man er påvirket. Det ville IMO også være bedst, hvis I havde en kammerat, der var erfaren med svampe, der kunne hygge og passe på jer første gang.

1,5 g lyder som en fornuftig førstegangsdosis.
Er din 'milde depression' selvdiagnose eller har du fået konstateret klinisk depression? Det er ikke for at fornærme/støde når jeg spørger, men det betyder faktisk en del. :) ville ikke anbefale nogen med en klinisk depression at trippe svampe. Det er for risikabelt efter min mening. Jovist kan man da godt bearbejde nogle følelser på et svampetrip, men det er ikke nogen 'kur' mod depression. Du kunne lige så godt forværre din situation. Det handler om, hvordan du reagerer på stoffet. Det er sådan, at svampe rykker tingene fra dit underbevidste op i ansigtet på dig, og så er det bare at deale med det. Og når først man tripper, er der ingen vej tilbage. Det kan være sindssyg angstprovokerende, især hvis det er ting, som du ikke vil, eller ikke er klar til at se på. Der kan komme tanker, følelser og skeletter frem fra skabet som du ikke engang vidste, at du havde i dig. Derfor mener jeg, at en person der er deprimeret ville gøre klogere i at gå til terapi, samt prøve at spise sundt og få sig rørt mest muligt.

Nej, man får ikke 'fråder' på svampe som man gør på hash. Svampe kan godt være lidt hård for fordøjelsen, så man får en smule maveonde. Dog kan det være interessant nok at have noget spændende at smage på fx noget frugt.

Mit bedste råd til trippet er, at give slip på tanken om et 'ultimativt mindset' og et 'sygt trip'. Giv slip på alle forventninger om, hvad et trip skal være, og gå ind til det med åbent sind. Flyd med.

Hey tak for svar!
Vi er alle 18 år, og vi fandt faktisk en tripsitter, men så endte det ud med at vi fik ham med på trippet i en brandert, så nu skal han også trippe med..
Jeg er godt klar over at det ikke bare er en kur mod depression fra den ene dag til den anden, men måske det kan åbne øjnene for en, og derefter forestiller jeg mig at svampene måske har skåret ens problemer ud i pap, så de er lettere at håndtere og gøre noget ved, har jeg ret i det?
Bl.a. "PsychedSubstance" fra Youtube siger også at man virkelig kan lære noget af sine badtrips, og selvfølgelig er det nok ikke rart at badtrippe, men jeg forestiller mig alligevel det er lærerigt på en eller anden måde.

Men så vil vi lade os flyde med, slukke vores mobiler, og bare lade det komme :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
Jeg synes i skal vente med at trippe, det anbefales at vente til man er 21 år gammel. Din psyke er stadig ved at udvikle sig, og det er ikke sikkert du rumme en psykedelisk oplevelse, når du ikke er ældre. Jeg kan godt huske, hvordan man selv mente man var meget moden når man er 18. Men når man bliver ældre og kigger tilbage, er det tydeligt at se man er blevet mere sig selv. Synes ikke du skal riscikere at fucke med din personlige udvikling, pga svampe i en for tidlig alder. Ryg noget tjald og drik nogle bajere i stedet, det er heller ikke ligeså stigmatiserende. Man bliver hurtigt kendt som ham der, der tager stoffer (og det er damerne i din alder ikke så vilde med ;) )

Medlem

(slettet)

Senest rettet af Tessalated 02 apr 2018 15:14, rettet i alt 1 gang.

Forskning viser faktisk af psilocybin har en positiv effekt på depression, og det kan jeg selv skrive under på at det har!

Men det er en stærk oplevelse, der kan ændre din opfattelse af verden for altid.

Jeg vil ikke anbefale at bruge svampe for sjov, fordi at svampe er ikke for sjov. Hvis man bare vil have lidt sjov, kan man tage lidt MDMA, 2c-b eller noget andet. Skal man tilgengæld kigge dybt, er Svampe helt klart et af de bedste værktøjer, men det kræver, at man ved, hvad man gør. Jeg synes heller ikke, at det er helt godt, at gå efter at kombinere Svampe med alcohol, da alcoholen tager både bredden og dybden af Svampetrippet.

Det er en dårlig sikkerhed, at have benzodiazepiner liggende klar hvis trippet skulle få en dårlig drejning. Rid trippet af istederfor, det er det der giver de dybe helbredende erkendelser. Det kan blive en hård tur, men det giver bonus i det lange løb. Jeg ville ikke vurdere, at du er i overhængende større fare end andre pga nogle depressive tider. Dog er du meget ung, da jeg var 18 år, var jeg ikke klar.

Junior medlem
Brugeravatar

Tessalated skrev:
Hector Salamanca skrev:
Jeg synes i skal vente med at trippe, det anbefales at vente til man er 21 år gammel. Din psyke er stadig ved at udvikle sig, og det er ikke sikkert du rumme en psykedelisk oplevelse, når du ikke er ældre. Jeg kan godt huske, hvordan man selv mente man var meget moden når man er 18. Men når man bliver ældre og kigger tilbage, er det tydeligt at se man er blevet mere sig selv. Synes ikke du skal riscikere at fucke med din personlige udvikling, pga svampe i en for tidlig alder. Ryg noget tjald og drik nogle bajere i stedet, det er heller ikke ligeså stigmatiserende. Man bliver hurtigt kendt som ham der, der tager stoffer (og det er damerne i din alder ikke så vilde med ;) )

Jeg vil da sige at det i særdeleshed gælder for hash, altså det er et klinisk faktum at udviklingen af hjernen bliver hæmmet af tjald inden de ca 21 hvor den er fuldt udviklet, og hvis der er noget der er stigmatiserende og komfort normskabende er det da at ryge tjald.

Det er fjollet men forståeligt at tro at du kan kurrere dig selv med svampe, jeg har taget måske 100 svampe trips og ja det kan være en dyb åndelig oplvelse, og kan give en unikke indsigter som bypasser ens ego, men du bliver ikke mindre deprimeret. Best case er at du feks opnår en eller anden indsigt omkring din egen opførsel og at din sociale angst er handlings baseret(så som at det bare starter med generethed) og du så bliver i stand til at gøre noget ved det fremad rettet. MEN erkendelser kommer som følge af et form for traume, det er et hårdt slag i hovedet med psykadelia hammeren som de fleste der ikke har prøvet det før vil opleve som ekstremt ubehagelige og med nogen alvorlige men på sjælen.

Mit helt ærlige råd er, spis svampe for at have det sjovt og så vent med at blive alt for klog på dig selv :) Hyg dig med dine venner få grineren på og hvis en af jer får det skidt så snak det igennem, på små doser kan man altid rede tingene ud hvis dem man er sammen med er gode mennesker. Og hvis du virkelig er bange for at få det skidt så hav en bezo af en slags liggende, en valium eller xanax det tager 10 min og så er man helt nede, og selv om du gerne vil have "noget" ud af det er det en god sikkerhed at have liggende første gang med en mulig depresion hængende over sig.

jeg syntes 1,5 g gudernes kød er lige i overkanten til første gang hvor man er lidt små nervøs. Et halvt g og et par øl kan sku også være super grineren så kan du se hvad det er og så næste gang prøve at gå lidt vildere til den. Og hvis du endelig en dag bare siger fuck det nu skal jeg fandme ha et introperspektivt trip der sparker boller, så google "lemon tek" der går 20 min så er du på det vildeste svampe trip i 4 timer hvor du helt sikkert får nogen lærestreger med fra.

Lige en sidste ting, jeg har lige opdaget et lovligt stof der hedder Phenibut, jeg har læst en masse om det og der er flere der bruger det til social angst med rigtig gode resultater, syntes selv det er helt fantastisk, også selv om jeg ikke ville beskrive virkningen som et egentligt stof. Det er meget vanedannede så det er jo ikke en permanet løsning, men det kunne være det lige kunne give dig lidt ånde rum til at kunne se tingene klart :)

Lækkert svar, men som jeg også selv skriver, så er jeg udmærket klar over at svampe ikke vil kurere mig overhovedet, men blot sætte diverse problemer i lys for mig, så de er lettere at håndtere og reflektere over efter trippet. Kan være jeg skal cutte ned til ét enkelt gram så, I dunno..
Angående Phenibut, så lyder det nice hvis det virker, men må lige se på om jeg magter en afhængighed lol

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Odense
Det er svært at sige hvor høj en dose du skal tage. Man kan ikke altid vide hvor meget psilocybin der er i svampene og der er i øvrigt mange grader af et svampetrip. Det kommer også lidt an på hvad man ønsker. For nogle er det fint bare at springe ud i det og komme på et fullblown trip første gang, men det kan være meget svært at forudsige når man ikke har prøvet det før og ikke helt kan forholde sig til det. De første gange jeg prøvede at trippe svampe brød jeg mig ikke synderligt om det. Jeg blev angst over effekterne og fik nogle tankeloops jeg ikke kunne slippe ud af. Mest af alt havde jeg bare lyst til at trippet skulle ende igen så jeg modarbejdede oplevelsen, og når man får det sådan så er 5-8 timer på trip virkelig lang tid. I dag er jeg oppe i 30erne jeg må indrømme at jeg er blevet noget gladere for psykedeliske oplevelser, jeg synes at det er den gruppe af rusmidler (hvis man overhovedet kan kalde det det), som bringer en allermest i kontakt med virkeligheden, sig selv og ens underbevidsthed, og jeg synes det er ganske lærerigt. Det er et intelligent rusmiddel, og det er ikke nemt på samme måde som andre substanser hvor man bare er sikker på at få det fantastisk i nogle timer og bagefter have tømmermænd. Jeg vil også tilslutte mig tanken om at man lærer noget hver gang, selv også når det ikke er en god oplevelse.

Men jeg vil gerne slå et slag for de lave doser, specielt når det er første gang. Der er som sagt mange grader af en psykedelisk oplevelse og selv om man ikke er på fullblown trip så vil man klart kunne mærke en lav dose uden at man bliver hyldet helt ud af den. På en lav dose åbner det lige op for underbevidstheden uden at man får mindfuck og bliver vildt forvirret, og man får også noget enhancement til ens sanselige oplevelser, særligt det visuelle og auditive, uden at man ser farver og mønstre over det hele og har CEVs for fuld skrue. Det er nemt at håndtere svampetrippet på en forholdsvis lav dose fordi man kan have godt kontrol over ens tanker og selv er i nogenlunde kontrol over oplevelsen. Sådan er det ikke ved højere doser hvor man for alvor begynder at trippe, der er man nødt til at kunne give slip og flyde med hvor trippet bringer en hen. Det er ikke alle der kan finde ud af det, særligt ikke når man ikke har erfaring med det, og hvis man kæmper imod trippet kan det blive en meget skidt oplevelse. Måske 0.5-1 gram vil være nok for en forholdsvis mild, men stadig ganske hyggelig oplevelse med svampe.

Det lyder fint med setting at gøre det i hjemlige trygge omgivelser. Jeg ville sørge for at der var ryddet godt op og rent omkring jer, har selv oplevet at det kan være virkelig irriterende, direkte deprimerende at trippe hvis der roder og sviner over det hele. Hvis du bor i nærheden af noget god natur uden alt for mange mennesker omkring så er det top dollar. Ellers er det fint nok bare at holde jer derhjemme. Det er måske smag og behag, men jeg synes at stille og roligt musik passer rigtig godt på svampe og psykedeliske trips. Sidst jeg tog svampe var i påsken sammen med et par kammerater på en gård ude på landet med en kæmpe privat grund hvor der endda hørte en sø og noget skov med. Rigtig dejlige omgivelser til et svampetrip. Der havde vi sådan noget tibetansk, indisk, buddistisk, hinduistisk agtigt meditationsmusik kørende i baggrunden, noget vi havde fundet på youtube hvor der også var en masse flotte baggrundsbilleder på fjernsynet, det var helt perfekt syntes jeg. Jeg har også tidligere oplevet at hvis trippet bliver voldsomt og man bliver urolig, så kan chillet og roligt musik gøre rigtig meget for at lige skabe ro i sindet igen, det kan blive som en hel dyne af rolig lyd der kommer ud af højttalerne og putter, trøster og beroliger en og det kan være guld værd hvis man synes at trippet lige bliver lidt for meget.

Senest rettet af Nørden 09 maj 2016 18:35, rettet i alt 1 gang.

Medlem

[(slettet)

Senest rettet af Tessalated 02 apr 2018 15:15, rettet i alt 1 gang.

Tessalated
Hvad mener du med, at du også engang har været sådan en hippie agtig, der også troede at Svampe kunne noget magisk, men idag ved du at det bare er et drug??
Selvfølgelig er det bare en substance, men det er altså ikke en hvilken som helst substance.

Du lyder ikke til at leve særlig sundt, hvis de bedste Svampe trip er dem hvor du drikker bajere for at tæmme angsten, og samtidig dør af depression en uge efter et MDMA trip. Hvis man er ved at dø af depresssion en uge efter en normal dose MDMA, har man altså seriøs ubalance i hjerne kemien:D
Det er selvfølgelig meget godt, at du kan finde ud af at have det sjovt på en kombination af lidt Svampe og lidt alcohol, men samtidig er det også lidt synd, at du ikke formår at få mere ud af det end det. Vi er altså mange der kan finde ud af, at få kraftige healende oplevelser af både Svampe, LSD, Meskalin og DMT. Og de oplevelser overgår til hver en tid, lidt grineri på alcohol og Svampe.
Det er de kraftige høj dosis trip der rammer en dybt i sjælen, der virker mest helbredende, hvis ikke det går den anden vej.

Et sidste spørgsmål: Hvad betyder det, at en svamp er vild?? De indeholder alle Psilocybin og Psilocin, så de er nok alle lige vilde, men der er forskel på styrken.

Medlem

(slettet)

Senest rettet af Tessalated 02 apr 2018 15:16, rettet i alt 1 gang.

Medlem
Brugeravatar

Tessalated skrev:
Ang det med de svampe, så er jeg ikke overraskende lodret uenig med alle herinde ;) Har også selv været sådan hippie agtig med dem engang hvor man tilskrev dem alt mulig magisk mening. Altså de kræver respekt, ingen tvivl om det, men så er det stadig bare et drug.

Altså uenig og uenig er vel så meget sagt :P Nu tror jeg hverken på trolddom og magi eller himmelnisser, så jeg tilskriver da heller ikke svampe alt mulig magisk mening. Men dette ændrer da ikke på min subjektive oplevelse af svampetrips eller psykedeliske oplevelse generelt. At det for mig er en meget dybere og mere lærerig oplevelse end så mange andre drugs. Du kan vel ikke være lodret uenig med min eller andres subjektive oplevelse, du kan vel kun konstatere at sådan er din egen subjektive oplevelse af et svampetrip ikke :)

Det som jeg især mener at svampe og andre psykedeliske stoffer såsom LSD gør ved mig, det er at det skaber en meget større kontakt til og bevidsthed omkring alle mine følelser, tanker og sanser på godt og ondt, frygt, glæde, vrede, sorg, angst, ekstase, kedsomhed, irritation, interesse, accept, distraktion, spændthed, beundring, osv. ,osv., og oplevelsen af hvordan det hele konstant ændrer sig og skifter inden i mig og hvor meget det påvirkes og præges af mine omgivelser. Jeg synes at psykedeliske drugs er en intens forstærker af alt dette og åbner hele bevidstheden og underbevidstheden op på vid gab. Dette står eksempelvis i stærk kontrast til hvordan jeg oplever en alkohol rus eller en benzokoger, som jeg på alle måder anser som bevidsthedsindsnævrende rus, som forringer min kontakt til mig selv og mit indre, helt til blackoutpunktet hvis jeg drikker nok eller sluger nok piller, hvor jeg ikke engang kan huske dagen efter hvad jeg rendte rundt og foretog mig. Jeg oplever det også som i stærk kontrast til stimulanser, som måske også kan siges at øge ens opmærksomhed, blot hvor den er udadrettet, man bliver alert, opmærksom på ens omgivelser og hvad der sker omkring en, hvor psykedeliske stoffer modsat er indadrettet mod ens eget indre. Og der synes jeg jo så bare at en psykedelisk oplevelse er meget dybere og meget mere lærerig for mig, lærerigt fordi det altid lærer mig noget om mig selv både på godt og ondt. Det er absolut ikke noget der på magisk vis løser nogle personlige problemer jeg måtte rende rundt med, men ethvert trip ender stadig altid med at blive en betydningsfuld oplevelse for mig og jeg tror bestemt på at mange kan tage noget med fra oplevelsen som de måske kan bruge til at skubbe dem mere i retning af at skabe positive forandringer i deres liv. Jeg synes at hallucinogener på alle måder er meget mere intelligente drugs end alle andre klasser af drugs, men igen det er jo bare min subjektive oplevelse og passer ikke nødvendigvis med hvordan du oplever et psykedelisk trip :peace:

Senest rettet af Nørden 10 maj 2016 00:44, rettet i alt 3 gange.

Junior medlem
Brugeravatar

Husk de gode vibes folkens :)

Har man egentlig lyst til cigaretter på shrooms?

Dedikeret medlem

Svampe og smøger er overraskende godt, men ens lystcenter virker lidt anderledes :)

Tessalated
Jeg bliver ikke fornærmet bare rolig:p Jeg prøver bare at sætte det du siger, op imod mine egne oplevelser, da jeg synes det er lidt mystisk, at du har taget dobbelt så mange Svampetrip som mig, og at det stadig ikke har ramt dig fucking hård og dybt. Så jeg prøver bare at forstå, hvorfor du ikke får mere ud af det, når du har trippet så vildt meget. Jeg har aldrig hørt om nogen, der har taget 25+ LSD trip og et par stykker over 1000µg, sammen med 100+ Svampetrip, og stadig ikke mener, at der er vildt terapeutisk og spirituelt potentiale i de to stoffer.
Svampe er healende hvis det bliver brugt korrekt, det er sådan set ikke til diskussion! Jeg har ikke sagt, at alle svampetrip er healende, og det mener jeg sådan set heller ikke. Men alle Svampetrip kan være healende, og det kan man ikke vide, før man prøver.
Jeg er faktisk overbevist om, at Svampe altid er healende, hvis det bruges korrekt. Sådan har det været for mig. Jeg synes også, at det er ren logik, at det ikke er healende, hvis man fylder narcotiske stoffer i kroppen imens man tripper i form at alcohol, smøger osv.
Jeg sørger altid for at ikke spise kød i dagene op til et trip, sammen med at jeg altid laver lidt meditation før start osv. Nogle gange kan jeg også finde på, at skrive nogle spørgsmål ned som jeg søger svar på, inden jeg indtager den psykedeliske substance. Og det er ligemeget om det er LSD, Psilocybin, Meskalin, DMT eller noget andet. Hvis ikke man tager det spirituelle aspekt med ind over på trippet, ja så siger det sig selv, at det ikke vil give dig nogle sindsoprivende spirituelle positive langtids effekter.

Jeg har lige været til et foredrag med Lone Franck, David Eritzøe og Thomas Boberg i det Kongelige Bibliotek, som omhandlede de kraftige healende effekter som psykedeliske stoffer har på vores psyke, i alle former såsom depression, angst, skitzofreni, afhængighed, stress, psykoser osv. Faktisk har David Eritzøe en 50% succes rate, med at kurere moderate til svært deprimerede mennesker ved hjælp af psilocybin, hvilket er vildt højt. En af hans kolleger ovre i London har brugt Psilocybin imod afhængighed af smøger, og 80% af hans patienter er stadig røgfrie 7 måneder efter behandlingen. Der var også fokus på de spirituelle oplevelser, og den forståelse man kan få af sig selv og universet ved brug af disse substancer.
Kort sagt er det noget pjat at sige, at psykedeliske stoffer ikke kan give sindsyge spirituelle positive healende oplevelser, der næsten har absurde langtids effekter, som man ikke har set før fra noget andet medicin man kender til indtilvidere.

Jeg "ved", at i fremtiden vil vi næsten kun bruge psykedeliske substancer i psykiatrien. De nye forskere på området er åbne og nysgerrige, og med David Eritzøe i spidsen, tror jeg ikke det kan gå helt galt, han er meget sej.
Når jeg siger i fremtiden, forventer/håber jeg indenfor 20 år:)

Så jo man faktisk sagtens blive mindre deprimeret efter en vellykket session med Psilocybin Svampe. Det har virket på mig, og det viser forskningen også.

Medlem
Brugeravatar

Cerebrum skrev:
Husk de gode vibes folkens :)

Har man egentlig lyst til cigaretter på shrooms?

Hmm... jeg har røget på alle svampetrips jeg har været på fordi jeg trods alt er ryger. Men jeg synes faktisk at lysten og trangen til smøger daler. For mig er det ikke specielt godt.

Jeg synes også, at Nicotin og smøger er klamt når jeg tripper. Jeg kan næsten ikke ryge et mix pga tobakken, så oftest ryger jeg bare ren skunk. Hvis jeg er sammen med andre der ryger tobak imens vi tripper, får jeg kvalme og vil brække mig af lugten. Men nu ryger jeg ikke smøger og har aldrig gjort det.

Men jeg ryger ofte et hoved af et mix med uristet tobak på bong, da jeg er landet efter et trip, for ligesom at slå de sidste stimulerende effekter ihjel og falde i søvn. Jeg får det dårligt af det og bliver meget døsig, så det ender ofte med at jeg falder i søvn til sidst. Ved ikke helt om det kan anbefales til andre, man skal ihvertfald være klar på, at man kan få det ret dårligt i et par minutter.

Junior medlem
Brugeravatar

Haha ja okay tak for svar, synes også i alle burde tjekke denne artikel ud hvis i er interesserede i depression/angst og psilocybin.
http://videnskab.dk/krop-sundhed/uhelbr ... ke-stoffer

Ps. Synes jeg læste noget et sted om at nogle kaster op osv på svampe trips?
Er det normalt og hvad kan man gøre for at undgå det, hvis det er sådan det er.

Medlem
Brugeravatar

Man kan godt få lidt kvalme, men jeg synes ikke det plejer at være så slemt igen som nogle gør det til. Det varierer muligvis fra person til person. Ved ikke rigtigt om man kan gøre ved det, jeg ville nok bare knække mig hvis jeg følte at kroppen havde behov for det.

Moderator

Geografisk sted: Messier 45
Jeg ved at nogle, inkluderende Mr. Gone herfra sitet vist nok, er fortalere for at indtage det som the med ingefær. Ingefær er en wunderrod når det kommer til kvalme.

Jeg har ikke haft kastet op eller haft direkte kvalme, men haft rimelig maveonde. Forstærket af man tripper balls imens og føler man kan gå ind i kroppen og mærke tarmsystemet sno sig som korridorer i ens indre, der vrider sig og bobler. Lyder måske grotesk, fik lige flashback til et trip der. :lol:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]