Tessalated Jeg bliver ikke fornærmet bare rolig:p Jeg prøver bare at sætte det du siger, op imod mine egne oplevelser, da jeg synes det er lidt mystisk, at du har taget dobbelt så mange Svampetrip som mig, og at det stadig ikke har ramt dig fucking hård og dybt. Så jeg prøver bare at forstå, hvorfor du ikke får mere ud af det, når du har trippet så vildt meget. Jeg har aldrig hørt om nogen, der har taget 25+ LSD trip og et par stykker over 1000µg, sammen med 100+ Svampetrip, og stadig ikke mener, at der er vildt terapeutisk og spirituelt potentiale i de to stoffer. Svampe er healende hvis det bliver brugt korrekt, det er sådan set ikke til diskussion! Jeg har ikke sagt, at alle svampetrip er healende, og det mener jeg sådan set heller ikke. Men alle Svampetrip kan være healende, og det kan man ikke vide, før man prøver. Jeg er faktisk overbevist om, at Svampe altid er healende, hvis det bruges korrekt. Sådan har det været for mig. Jeg synes også, at det er ren logik, at det ikke er healende, hvis man fylder narcotiske stoffer i kroppen imens man tripper i form at alcohol, smøger osv. Jeg sørger altid for at ikke spise kød i dagene op til et trip, sammen med at jeg altid laver lidt meditation før start osv. Nogle gange kan jeg også finde på, at skrive nogle spørgsmål ned som jeg søger svar på, inden jeg indtager den psykedeliske substance. Og det er ligemeget om det er LSD, Psilocybin, Meskalin, DMT eller noget andet. Hvis ikke man tager det spirituelle aspekt med ind over på trippet, ja så siger det sig selv, at det ikke vil give dig nogle sindsoprivende spirituelle positive langtids effekter.
Jeg har lige været til et foredrag med Lone Franck, David Eritzøe og Thomas Boberg i det Kongelige Bibliotek, som omhandlede de kraftige healende effekter som psykedeliske stoffer har på vores psyke, i alle former såsom depression, angst, skitzofreni, afhængighed, stress, psykoser osv. Faktisk har David Eritzøe en 50% succes rate, med at kurere moderate til svært deprimerede mennesker ved hjælp af psilocybin, hvilket er vildt højt. En af hans kolleger ovre i London har brugt Psilocybin imod afhængighed af smøger, og 80% af hans patienter er stadig røgfrie 7 måneder efter behandlingen. Der var også fokus på de spirituelle oplevelser, og den forståelse man kan få af sig selv og universet ved brug af disse substancer. Kort sagt er det noget pjat at sige, at psykedeliske stoffer ikke kan give sindsyge spirituelle positive healende oplevelser, der næsten har absurde langtids effekter, som man ikke har set før fra noget andet medicin man kender til indtilvidere.
Jeg "ved", at i fremtiden vil vi næsten kun bruge psykedeliske substancer i psykiatrien. De nye forskere på området er åbne og nysgerrige, og med David Eritzøe i spidsen, tror jeg ikke det kan gå helt galt, han er meget sej. Når jeg siger i fremtiden, forventer/håber jeg indenfor 20 år:)
Så jo man faktisk sagtens blive mindre deprimeret efter en vellykket session med Psilocybin Svampe. Det har virket på mig, og det viser forskningen også.
|