Du bør ikke forvente en rus som er på ligefod med coke. "Synthacaine" er som de andre også nævner et mix af forskellige RC's. Mener at have læst, at det som regel er sammen blanding af MPA (Methiopropamine) Ethylphenidate og/eller 2-Aminoindane. "Synthacaine" er kun noget forhandlerne navngiver deres produkt for at sælge så meget som muligt, og få eventuelle uvidende eller naive mennesker til at tro, at det stort set er det samme som kokain. Det er det altså ikke på nogen måde.
Jeg mener helt klart, at hvis man skal prøve sig af med RC's, er det så forbandet vigtigt at læse folks erfaringer med det på diverse forums. Så man ved, hvad man giver sig ud i, og ikke mindst for at være opmærksom på birvikninger og farer.
Vær i øvrigt særligt OBS i øjeblikket, da flere påstår at være blevet snydt af forskellige RC forhandlere grundet det kommende forbud, som vidst nok træder i kraft i slutningen af maj.
Hvis du vælger at prøve det alligevel, bør du starte med en meget lav dosis i forhold til hvad du er vant til med alt det opblandede coke som florer i Danmark, omkring 20 mg. er et godt udgangspunkt. Byg virkningen stille og roligt op med lave doser og med 1,5 - 3 timers mellemrum. RC stoffer er meget renere end alt det illegale der fås herhjemme, og derfor skal man være meget påpasselig med ikke at tage for meget på kort tid. Det skal også lige nævnes, at jeg selvfølgelig ikke vil anbefale dig at prøve det pga. flere årsager, bl.a. det jeg nævner i min post