Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 19:41

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Synthacaine
Medlem

Geografisk sted: Nordjylland
Er Sythacaine ulovligt her i Danmark?
Hvis ja hvor stor er risikoen at bestille det hjem fra England?

Og er der nogen med erfaring i dette stof?

Medlem
Brugeravatar

Hvis du søger finder du flere tråde hvor nogle af dine spørgsmål er blevet besvaret før.
Det er svært, hvis ikke umuligt, at tyde dets legale status, da synthacaine efter sigende er et blend/mix der kan variere.

Medlem

Tak for svaret :)

Medlem
Brugeravatar

Velbekomme min gode herre

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Hvis det ligner nogle andre kendte ulovlige stoffer, kan du godt satse på at det falder ind under analoglovgivningen og dermed er ulovligt. :)

Medlem

Det skulle efter sigende ligner kokain med rus effekt, men folk der har prøvet det siger det ligner mere Methylphenidat. Er der en måde at tjekke på om det og Pyrazolam er ulovligt?

:D

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

https://www.psychedelia.dk/forum/viewto ... 73&t=37486

En lille tråd om analog lovgivningen. :)
Selv at bruge lidt mere energi at søge efter information er ikke ulovligt ;)

Moderator

Geografisk sted: Messier 45
Synthacaine er ikke et stof. Det er slang-navn for research chemicals solgt som coke-efterligninger. Ligesom "spice" er slang for alverdens syntetiske cannabinoider.
Det kan i princippet være en hvilkensomhelst RC stimulans du får ind af brevsprækken, den kan være dækket af analog-lovgivningen eller ej, og det er ikke til at sige hvordan du bør dosere.

Få fat i noget, som du ved hvad er.

Medlem

Hvad med Ethylphenidat har nogen af jer prøvet det? og tak for svarene

Medlem

Og det link du smed virker ikke ;/

Medlem

Du bør ikke forvente en rus som er på ligefod med coke. "Synthacaine" er som de andre også nævner et mix af forskellige RC's. Mener at have læst, at det som regel er sammen blanding af MPA (Methiopropamine) Ethylphenidate og/eller 2-Aminoindane. "Synthacaine" er kun noget forhandlerne navngiver deres produkt for at sælge så meget som muligt, og få eventuelle uvidende eller naive mennesker til at tro, at det stort set er det samme som kokain. Det er det altså ikke på nogen måde.

Jeg mener helt klart, at hvis man skal prøve sig af med RC's, er det så forbandet vigtigt at læse folks erfaringer med det på diverse forums. Så man ved, hvad man giver sig ud i, og ikke mindst for at være opmærksom på birvikninger og farer.

Vær i øvrigt særligt OBS i øjeblikket, da flere påstår at være blevet snydt af forskellige RC forhandlere grundet det kommende forbud, som vidst nok træder i kraft i slutningen af maj.

Hvis du vælger at prøve det alligevel, bør du starte med en meget lav dosis i forhold til hvad du er vant til med alt det opblandede coke som florer i Danmark, omkring 20 mg. er et godt udgangspunkt. Byg virkningen stille og roligt op med lave doser og med 1,5 - 3 timers mellemrum. RC stoffer er meget renere end alt det illegale der fås herhjemme, og derfor skal man være meget påpasselig med ikke at tage for meget på kort tid. Det skal også lige nævnes, at jeg selvfølgelig ikke vil anbefale dig at prøve det pga. flere årsager, bl.a. det jeg nævner i min post :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hvad er det for et direkte farligt udgangspunkt du råder ham til? 20 mg lige meget hvilket RC der er tale om?

Ja, har prøvet ethylphenidat. Det er et stimulans der smager af helveds til, giver dig blodnæse ved meget få streger. Det er et par år siden, så kan sgu ikke huske så meget omkring virkningen ud over at man hurtigt kunne se bunden af posen.

Medlem

Obama skrev:
Hvad er det for et direkte farligt udgangspunkt du råder ham til? 20 mg lige meget hvilket RC der er tale om?

Ja, har prøvet ethylphenidat. Det er et stimulans der smager af helveds til, giver dig blodnæse ved meget få streger. Det er et par år siden, så kan sgu ikke huske så meget omkring virkningen ud over at man hurtigt kunne se bunden af posen.

Slap dog lige af. Her mener jeg synthacaine, og ikke hvilken som helst RC, og der 20 mg en lav dosis. Læs dog lidt grundigere hvis du føler for at anklage på den måde.

Medlem

Tak for svarene gutter, vælger at hoppe med på Ethylphenidat vognen og har lavet en masse reseach på det.

Har også sat mig for at starte i lave doser og bygge rusen stille og roligt op over flere timer :)

Moderator

Heysan skrev:
Slap dog lige af. Her mener jeg synthacaine, og ikke hvilken som helst RC, og der 20 mg en lav dosis. Læs dog lidt grundigere hvis du føler for at anklage på den måde.

Men du har selv meldt ud, at Synthacaine er et varierende mix af RCs? Så når man tager 'synthacaine', kunne det for så vidt være hvilket som helst vilkårligt RC/mix af RC, som har fået den salgs-moniker. Så det er fuldstændig tosset, at tale om doseringsvejledning og hvad der er lav og høj dose.

Medlem

Plejadestjerne skrev:
Heysan skrev:

Men du har selv meldt ud, at Synthacaine er et varierende mix af RCs? Så når man tager 'synthacaine', kunne det for så vidt være hvilket som helst vilkårligt RC/mix af RC, som har fået den salgs-moniker. Så det er fuldstændig tosset, at tale om doseringsvejledning og hvad der er lav og høj dose.

Nøj hvor vil i gerne finde fejlen på mig hva!? :) Som jeg også skriver, er synthacaine et mix af EPH, MPA og/eller 2Ai. Jeg har selv prøvet alle disse substanser, og jeg ved af erfaring at 20 mg er en lav dosis, måske så lav at det ikke ville kunne mærkes overhovedet. Nogle RC forhandlere er måske en anelse kontroversielle i forbindelse med deres markedsføring, men at navngive et produkt som skal få folk til at tro på ligheder mellem kokain og produktet, og samtidig lave et mix som er så potent, at det kan være farligt på 20 mg. Så ubegavede og ligeglade er de nok heller ikke.

Grunden til at jeg giver en dosis vejledning, er at jeg eller du kan da ikke vide om personen eller andre har tænkt sig at prøve det alligevel, så er det da bedre at give et fornuftigt råd i stedet for bare at være passiv. I øvrigt skriver jeg jo også, at jeg fraråder at prøve det, så jeg synes egentlig lige i bør tage jer lidt sammen. Her prøver man at skrive et fornuftigt indlæg, og straks skal der fluekneppes. Sørgeligt.

Moderator

Ahh.. Du er vist den eneste, der tager det her som noget personligt. :roll:

Synthacaine er en salgs-moniker, ikke et RC. Du er sikker i din sag på, at det henviser til en specifik RC-blanding. Nuvel, det kan meget vel ske. Jeg ville personligt ikke løbe an på noget som helst, og jeg vil heller ikke give råd til andre ud fra nogle antagelser, som jeg i bund og grund ikke kan vide mig sikker på. Holder fast i, at det er tosset at tale om dosering.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]