Ok så mig og min ven "15 år" har haft lyst til at prøve noget kodein i noget tid nu.. Så vi har været inde og læse rigtigt meget og endeligt fået en pakke kodimagnyl som indenholder 500mg acetylsalicylic syre, 9.6mg kodein og 150mg Magnesiumoxid/Magnesiumhydroxid Pr. tablet. (Dem her:
http://www.takeda.dk/produkter/smerte/kodimagnyl/ )
Vi har ikke lyst til at lave ekstrakt hvis det ikke er nødvendigt. Vi har været inde og læse om de forskellige andre stoffer en kodein som der er inde i kodimagnylerne, vi har fundet frem til at 4000mg Acetylsalicylic syre er max om dagen for en voksen?? (Som er 8 tabeletter max??).. Kodein var virkeligt højt altså det mindste problem. Så er der simpelthen Magnesiumoxid/Magnesiumhydroxid det kan vi ikke finde grænsen på, altså max per dag det er vildt forskelligt, men vi har også læst at overdosis på Magnesiumoxid/Magnesiumhydroxid er bare diare??
Vi har fået at vide ved at læse at man skal starte med 32mg til 64mg kodein for at få en ordenlig "tur" og for at finde ud a om man er allergisk. vi prøvede begge 2 med 3 piller i weekenden og der var ikke rigtigt nogen stor effekt på os der var en lille på mig men ik noget specialt. Men vi vil ikke overdose på Magnesiumoxid/Magnesiumhydroxid siden vi ikke kender grænsen, vi har læst at mange spiser op til 15 tabeletter dagligt?? uden problemer, for at blive høj
Alder: 15
Vægt: 80 og 90
Allergi: Ingen kendt (begge to)
Andre stoffer?: Nej vi har aldrig taget nogen andre form for stoffer (Alkohol har vi drukket før, vi ved også at man ikke skal blande kodein med alhohol, haha)
Hvor mange tabeletter kan vi tage uden at være til fare for overdosis på noget eller noget der vil begynde at blive farligt?
Der er nok nogle fejl og fakta fejl som vi har lavet fejl med, men der er jo derfor vi er kommet her ind for at spørge
Kodimagnyler og kodimagnyl har vi nok også lavet fejl med.. Altså hvor man bruger hvad.
TAK TIL ALLE DER HJÆLPER

OG TIL ALLE DER ORKER LÆSE ALT HER NED TIL!!

Hvis det er posted i den forkerte section kan en admin lige flytte den