Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 14:06

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 43 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Ok så mig og min ven "15 år" har haft lyst til at prøve noget kodein i noget tid nu.. Så vi har været inde og læse rigtigt meget og endeligt fået en pakke kodimagnyl som indenholder 500mg acetylsalicylic syre, 9.6mg kodein og 150mg Magnesiumoxid/Magnesiumhydroxid Pr. tablet. (Dem her: http://www.takeda.dk/produkter/smerte/kodimagnyl/ )

Vi har ikke lyst til at lave ekstrakt hvis det ikke er nødvendigt. Vi har været inde og læse om de forskellige andre stoffer en kodein som der er inde i kodimagnylerne, vi har fundet frem til at 4000mg Acetylsalicylic syre er max om dagen for en voksen?? (Som er 8 tabeletter max??).. Kodein var virkeligt højt altså det mindste problem. Så er der simpelthen Magnesiumoxid/Magnesiumhydroxid det kan vi ikke finde grænsen på, altså max per dag det er vildt forskelligt, men vi har også læst at overdosis på Magnesiumoxid/Magnesiumhydroxid er bare diare??

Vi har fået at vide ved at læse at man skal starte med 32mg til 64mg kodein for at få en ordenlig "tur" og for at finde ud a om man er allergisk. vi prøvede begge 2 med 3 piller i weekenden og der var ikke rigtigt nogen stor effekt på os der var en lille på mig men ik noget specialt. Men vi vil ikke overdose på Magnesiumoxid/Magnesiumhydroxid siden vi ikke kender grænsen, vi har læst at mange spiser op til 15 tabeletter dagligt?? uden problemer, for at blive høj

Alder: 15
Vægt: 80 og 90
Allergi: Ingen kendt (begge to)
Andre stoffer?: Nej vi har aldrig taget nogen andre form for stoffer (Alkohol har vi drukket før, vi ved også at man ikke skal blande kodein med alhohol, haha)

Hvor mange tabeletter kan vi tage uden at være til fare for overdosis på noget eller noget der vil begynde at blive farligt?
Der er nok nogle fejl og fakta fejl som vi har lavet fejl med, men der er jo derfor vi er kommet her ind for at spørge :)
Kodimagnyler og kodimagnyl har vi nok også lavet fejl med.. Altså hvor man bruger hvad.
TAK TIL ALLE DER HJÆLPER :rocking: OG TIL ALLE DER ORKER LÆSE ALT HER NED TIL!! :rocking: :rocking:

Hvis det er posted i den forkerte section kan en admin lige flytte den :mrgreen:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Hold nu! I er 15 år gamle. I skal fandme ikke til at rode med opiater. Og da slet ikke forsøge at æde jer skæve i almindelige kodimagnyler.
Det kan ikke lade sig gøre. Drop den ide igen! Obama bliver vred fra morgenstunden af.. Pas jeres skole, gå på slankekur og lav jeres lektier!

Junior medlem

Obama skrev:
Hold nu! I er 15 år gamle. I skal fandme ikke til at rode med opiater. Og da slet ikke forsøge at æde jer skæve i almindelige kodimagnyler.
Det kan ikke lade sig gøre. Drop den ide igen! Obama bliver vred fra morgenstunden af.. Pas jeres skole, gå på slankekur og lav jeres lektier!

Hmm... Vi er 16 begge to indenfor 2 måneder, skolen bliver passet fint men altså du skal tænke på vi har vores sidste skole dag snart og der skal ligesom ske noget specialt altså hash skulle være fint men vi har hørt at kodimagnyler skulle være stærkere og give en højere skævhed.
Du behøver ikke at tænke over vores alder, vi har styr på hvad vi vil indtage selv.
Vi ser stadigvæk frem til et brugbart svar :)

Admin
Brugeravatar

M.A.A.D.City skrev:
Hmm... Vi er 16 begge to indenfor 2 måneder,

Nårh... Jamen så er det jo en helt anden sag :lol:

I blir nødt til at lave en ekstraktion, for at få skilt kodein fra de andre ting i tabletterne. I ender med at forgifte jer selv ellers. Sundhedsmyndighederne har tænkt på, at 15-16 årige ikke skal sidde og æde sig skæve i kodimagnyler uden videre. I gider sikkert ikke lytte, uanset hvad vi siger. Men der er så mange andre fede ting man kan lave, når man er 15-16 år, end at tage stoffer. Tro mig, der kommer masser af (bedre) muligheder for at tage stoffer senere i jeres liv. Ens liv er bedre indrettet til at tage stoffer, når man er ældre og etableret i sit liv. Du siger, at I ikke vil begå nogle fejl, eller gøre noget der er farligt. Det gør I alene ved at tage kodein i den alder.

-Jimmy Carter

Junior medlem

Imp skrev:
M.A.A.D.City skrev:
Hmm... Vi er 16 begge to indenfor 2 måneder,

Nårh... Jamen så er det jo en helt anden sag :lol:

I blir nødt til at lave en ekstraktion, for at få skilt kodein fra de andre ting i tabletterne. I ender med at forgifte jer selv ellers. Sundhedsmyndighederne har tænkt på, at 15-16 årige ikke skal sidde og æde sig skæve i kodimagnyler uden videre. I gider sikkert ikke lytte, uanset hvad vi siger. Men der er så mange andre fede ting man kan lave, når man er 15-16 år, end at tage stoffer. Tro mig, der kommer masser af (bedre) muligheder for at tage stoffer senere i jeres liv. Ens liv er bedre indrettet til at tage stoffer, når man er ældre og etableret i sit liv. Du siger, at I ikke vil begå nogle fejl, eller gøre noget der er farligt. Det gør I alene ved at tage kodein i den alder.

For det første tusind tak for svaret :)
Inden man forgifter sig selv skal man over en grænse af mg a noget.. Det eneste vi kan overdose på er Magnesiumoxid/Magnesiumhydroxid siden vi kender grænsen på Acetylsalicylic syre som ligger på max 4000mg det vil sige at vi kan tage 8 tabeleter MAX uden fare for forgiftning.
Du siger at kun voksne og ældre tager stoffer, det kan godt passe men når man er den tidlige voksen fasse og teenager fasen altså 16-21 der bliver nok taget mest stoffer. Du siger de ældre bør tage stoffer unge gøre ikke, det har du nok ret i :)
Vi ved også godt at man skal overveje at lave ekstrakt men vil helst undgå hvis det ikke er nødvendigt.
Det rigtigt at det er farligt at tage stoffer i denne alder men altså selve livet er farligt, vi er bare ude efter at hygge lidt og eksperimentere med noget nyt.

Junior medlem

Mr. Gone skrev:
Lyt til dem, de ved hvad de snakker om. I er for unge til at lege med den slags, og hvis i absolut skal, så ryg hash/pot/skunk, det skal nok blæse jer godt og grundigt omkuld, hvilket nok er det i leder efter.

Det har de nok :D men vi har haft lyst til at prøve at være skæve på kodein i noget tid. Hash tager vi også sidste skole dag haha.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted i det midtjyske
Vild ungdom :rocking: .... :roll:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
Den indstilling i har til livet er farlig! Mange folk herinde var også nysgerrige i jeres alder og alle der kommentere på deres brug (næsten uden undtagelser) fortryder at de ikke nøjedes med alkohol og sex. Weed kan nok lige gå an, men kodein er altså afhængighedsskabende i høj grad og farligt ved forkert brug/ekstraktion. I kommer ikke udenom ekstraktionen og hvis i gør det forkert kan det få fatale konsekvenser.

Psychedelia er ikke til for at hjælpe jer med at blive misbrugere, vi er til for det modsatte. Når i spørger om det er en god idé, burde i lytte til svaret der kommer. Og denne gang er jeg 100 % sikker på at Psychedelia enstemmigt mener i skal lade være. I kan begynde at overveje andre stoffer om 5-10 års tid, når i er blevet rigtige voksne!

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 5400
M.A.A.D.City skrev:
Ok så mig og min ven "15 år" har haft lyst til at prøve noget kodein i noget tid nu..

hahahahah friskt nok drenge

Junior medlem

Hector Salamanca skrev:
Den indstilling i har til livet er farlig! Mange folk herinde var også nysgerrige i jeres alder og alle der kommentere på deres brug (næsten uden undtagelser) fortryder at de ikke nøjedes med alkohol og sex. Weed kan nok lige gå an, men kodein er altså afhængighedsskabende i høj grad og farligt ved forkert brug/ekstraktion. I kommer ikke udenom ekstraktionen og hvis i gør det forkert kan det få fatale konsekvenser.

Psychedelia er ikke til for at hjælpe jer med at blive misbrugere, vi er til for det modsatte. Når i spørger om det er en god idé, burde i lytte til svaret der kommer. Og denne gang er jeg 100 % sikker på at Psychedelia enstemmigt mener i skal lade være. I kan begynde at overveje andre stoffer om 5-10 års tid, når i er blevet rigtige voksne!

Det bør vi nok men vi passer meget godt på og tager stor hensyn og viser forståelse for at dette kan gøre en afhængig...
Dette kan jo også ses ved vores storer undersøgelser for det som vi er ude efter at indtage, vi har brugt flere timer for at læse maksimal mængde som vi må tage og hvorfor at det er den maksimale mængde altså mg af hvert stoff (Magnesiumoxid/Magnesiumhydroxid, Acetylsalicylic syre, kodein)
Men altså det er noget som vi mener der skal prøves og vi orker ikke at vente flere år.
Men tak for "the heads up" om afhængighedden og andres historier om det :)
Ekstrakten er super nem næsten umuligt at lave fejl, det handler bare om at vælge den rigtigt.

Junior medlem

JoelCocaina skrev:
M.A.A.D.City skrev:
Ok så mig og min ven "15 år" har haft lyst til at prøve noget kodein i noget tid nu..

hahahahah friskt nok drenge

Ja, :cheers: :cheers: :D

Junior medlem

SuBs skrev:
Vild ungdom :rocking: .... :roll:

Det skal der jo også være plads til :D
:cheers:

Dedikeret medlem

fuck hvor jeg havde ønsket min bror eller onkel var kommet med de råd der gives i denne tråd da jeg var på din alder.. -da jeg var ung og dum og troede jeg udødelig.. det er jo ikk fordi folk fra psy syntes i ikke må fyre den af på jeres sidste skoledag, men drik et par øl, sniff en ske arnbitter og ryg en joint, ha det sjovt med hende pigen dêr og lad den ide om hovedpinepiller ligge! jeg går ud fra at i ikke har en skid forstand omkring hvilken effekt det vil have på jer.. hash og kodein er 2 vidt forskellige slags "højheder"
og sidste folkeskoledag er jo ikke slutningen på skolelivet, nærmere starten på at få en uddannelse! medmindre du har en drøm om at arbejde ufaglœrt.. helt ærligt så tænk dig godt om.. og spørg efter dine forældres mening om jeres ide, men det tør du sku nok ikk fordi du godt ved at de osse vil sige at det er fucking dumt.. og det er skam ganske logisk nok da man kan dø af det, og de er bekymrede for deres barn.. hvis du tager noget uden deres viden så gør du det selv endnu farligere, man dør måske ikke af de 8 du nœvner, men det er en farlig glidebane du står på.. hvad ska det næste stof du skal prøve være osv: ka du forstå hvad jeg mener?
jeg mistede selv min veninde på hendes 18 års fødselsdag til en overdosis.. ffs sake, fat nu hvad det er folk prøver at fortælle jer..
mvh stw

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Jeg kan ikke lade være med at tænke på hvorfor det er I ikke vil lave en ekstration, forstiller mig noget i stil med den her dialog.

Dreng 1: "Kan vi ikke lave det hjemme ved dig? Dine forældre er næsten aldrig hjemme?"
Dreng 2: "Naah.. Du ved jo godt at mine forældre slår mig ihjel hvis de opdager det!"

Det er på grund af sådan nogle, undskyld udtrykket, utroligt fatsvage teenagere som jer to at man ikke må købe mere end én pakke med maks ti tabletter! Fordi at I simpelthen insisterer på at gøre præcis det modsatte af hvad alle andre, der ved MEGET mere end I selv gør om stoffer og skadevirkninger råder jer til.
Bliver sgu vred.. Både over at I vil fucke jer selv op som 15 årige på kodimagnyler, men dælme også over at I skider på alt hvad vi råder jer til når det kommer til sikkerhed. Skam jer!

Drengene skider på om I bliver vrede, hvor I pludselig får dette problem til at være jeres. Det er det ikke, det er drengenes.

M.A.A.D.City
Alle de råd som de andre brugere er kommet med, er rigtig gode, og skal tages med dybeste alvor.
Det som ligesom gør det her farligt, er at I kun er 15 år, og vil allerede lege med den allerfarligste stof-gruppe, nemlig opiater. Det er af denne stof-gruppe, at flest bliver afhængige, og flest dør af overdosis.
I vil blive meget mere skæve og blæste, af at ryge en stærk Joint, end af Kodein. Kodein har oveni købet en meget subtil og uinteressant virkning. Det virker næsten ikke på mig, og jeg synes det er meget kedeligt, spild af tid, penge og godt helbredt.
Men Kodein og andre Opiater er meget gode til at dulme smerte, hvilket gør dem utrolig nemme at misbruge. Hvis man har det dårligt, og kender til Opiaternes dejlige dulmende effekt, er det virkelig nemt at falde i et hul, som man ikke kan komme ud af igen.
Opiater er den stof-gruppe, som de fleste stofbrugere holder sig fra hele livet, nemlig fordi at de er så sindsygt nemme at blive hooked på, og mange kan absolut ikke stoppe igen.

Så nu har jeg et spørgsmål, hvorfor har I besluttet at begynde at eksperimentere med den farligste og mest kedelige stofgruppe der findes allerede som 15 årige? Har I så kedeligt et liv?:D
Som 15 årig er det ikke anbefalelses værdigt at tage stoffer, fordi at jeres hjerne er som på nogle små børn. I er jo nogle små børn, der tror, at I er ved at blive voksne, men det er faktisk først om en 10 år. Jeg begyndte selv at ryge Cannabis som 20 årig, og først de andre stoffer, da jeg var blevet 22 år. Det har jeg været meget glad for.

Så nu har I fået endnu en advarsel om den farligste stof-gruppe der findes, og hvor der er flest der kradser af af en overdosis. Det vil formentlig ikke ske på jeres første tur, men hvad med om nogle år, når I har eksperimenteret med Kodein i noget tid, og det er blevet så kedeligt, at det så er Morfin, Oxy, Fentanyl og til sidst Heroin? Disse stoffer har alle ca samme virknings profil og virknings mekanisme på jeres krop.

Lav nu en ekstraktion hvis det endelig skal være, men sandsynligvis bliver I så skuffede over virkningen, at det hele bare har været spild af tid:D Men god blæser, hvis I nu vælger at gøre det alligevel, det lyder det til, at I gør.
Pas på jer selv, det er kun jer selv og jeres nærmeste det går ud over.

Dedikeret medlem

Jeg ville også totalt droppe det kodein eller opiater generalt er for mig også rimelig kedelig og det er jo ikke et fest stof. Skulle i ikke tage og fejre sidste skoledag i stedet for at sidde og falde i søvn og brække jer i lårtykke stråler som næsten alle gør første gang på opiater. og som ø-tripperen siger er det altså en virkelig fuckt gruppe stoffer i vælger at prøve som det første. intet hate men tænk jer nu om for satan da dreng!!

Medlem

Hej drenge

Fedt i ikke bare indtager noget uden i har læst om det, god stil!

Første gang jeg tog kodein tog jeg 100mg og jeg kunne intet mærke, var godt skuffet.. Heldigvis havde jeg lidt skunk, og ved skunk er jeg altid helt sikker på at få en behagelig og underholdende rus..

Personligt er jeg ligeglad med hvad i beslutter jer for, i skal bare vide at sandsynligheden for at jeres sidste skoledag bliver en god dag er væsenlig større hvis i ryger en joint end ved kodein..

I øvrigt tager det for mange flere forsøg før man får noget ud af opiat rusen, fordi den til at starte med ikke virker synderligt spændende.. Det er i hvert fald min opfattelse af det..

Jeg har selv prøvet diverse opiater og opioider men har stadig ikke haft en oplevelse hvor jeg var tilfreds, selv ikke efter +15 forsøg, hvilket bringer mig videre til det næste;
Ligeså mange mennesker der elsker opiat rusen, ligeså mange er der, der ikke bryder sig om den..

Held og lykke med det!

Swiffa skrev:
Hej drenge

Fedt i ikke bare indtager noget uden i har læst om det, god stil!

Første gang jeg tog kodein tog jeg 100mg og jeg kunne intet mærke, var godt skuffet.. Heldigvis havde jeg lidt skunk, og ved skunk er jeg altid helt sikker på at få en behagelig og underholdende rus..

Personligt er jeg ligeglad med hvad i beslutter jer for, i skal bare vide at sandsynligheden for at jeres sidste skoledag bliver en god dag er væsenlig større hvis i ryger en joint end ved kodein..

I øvrigt tager det for mange flere forsøg før man får noget ud af opiat rusen, fordi den til at starte med ikke virker synderligt spændende.. Det er i hvert fald min opfattelse af det..

Jeg har selv prøvet diverse opiater og opioider men har stadig ikke haft en oplevelse hvor jeg var tilfreds, selv ikke efter +15 forsøg, hvilket bringer mig videre til det næste;
Ligeså mange mennesker der elsker opiat rusen, ligeså mange er der, der ikke bryder sig om den..

Held og lykke med det!

Meget godt skrevet!
Jeg er også en af dem, der stadig ikke har oplevet at være tilfreds ved Opiat rusen, selv efter mange forsøg.
Jeg har den teori, at man først er glad for Opiat rusen, når man har det dårligt i forvejen, og Opiaterne dulmer denne smerte. Eller når man har taget det så ofte, at man er ved at blive afhængig.
Det er også det der gør Opiaterne så farlige. Man opdager næsten ikke, at man er ved at danne et misbrug af dem, før det er for sent da rusen er så subtil.

Hvis I vil have garanti for en vellykket sidste skoledag, vælger I et andet rus middel. Overvej Cannabis, og hvis I vil opleve noget andet sjovt, så anskaf noget lattergas. Det er både sjovere, vildere og bedre en Kodein. Også er det mindre farligt. Det kan man ikke blive afhængig af.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 5400
STWOD skrev:
sniff en ske arnbitter og ryg en joint

hahahahah lyder egentlig hyggeligt nok :D

Junior medlem

STWOD skrev:
fuck hvor jeg havde ønsket min bror eller onkel var kommet med de råd der gives i denne tråd da jeg var på din alder.. -da jeg var ung og dum og troede jeg udødelig.. det er jo ikk fordi folk fra psy syntes i ikke må fyre den af på jeres sidste skoledag, men drik et par øl, sniff en ske arnbitter og ryg en joint, ha det sjovt med hende pigen dêr og lad den ide om hovedpinepiller ligge! jeg går ud fra at i ikke har en skid forstand omkring hvilken effekt det vil have på jer.. hash og kodein er 2 vidt forskellige slags "højheder"
og sidste folkeskoledag er jo ikke slutningen på skolelivet, nærmere starten på at få en uddannelse! medmindre du har en drøm om at arbejde ufaglœrt.. helt ærligt så tænk dig godt om.. og spørg efter dine forældres mening om jeres ide, men det tør du sku nok ikk fordi du godt ved at de osse vil sige at det er fucking dumt.. og det er skam ganske logisk nok da man kan dø af det, og de er bekymrede for deres barn.. hvis du tager noget uden deres viden så gør du det selv endnu farligere, man dør måske ikke af de 8 du nœvner, men det er en farlig glidebane du står på.. hvad ska det næste stof du skal prøve være osv: ka du forstå hvad jeg mener?
jeg mistede selv min veninde på hendes 18 års fødselsdag til en overdosis.. ffs sake, fat nu hvad det er folk prøver at fortælle jer..
mvh stw

Dette er jo bare noget som vi vil prøve, ikke noget som vi forventer at blive afhængige af eller tage til dagligt.
Jeg mener personligt at vi ved hvad vi laver og at de fleste her inde overdriver, vi ved at dette er et meget farligt stoff og bør ikke leges med men når det bliver taget i så små doser som vi tager det i, så er det 100% sikkert siden vi ikke har noget allergi.
Kodeinet tager vi efter sidste skole dag altså om aften når der ikke er særligt meget at lave.
Canabis tager vi også :) Men vi mixer ikke de 2 sammen så gør det efter hinanden altså efter par timer..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 43 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]