Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 15:50

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 43 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Moderator

Geografisk sted: Messier 45
:stop: Lav nu en ekstrakt og lad være med at spise jer forgiftede i piller med acetylsalicylsyre. :stop:

Alle herinde, der har erfaringer med stoffer (hvilket i BØRN ikke har), råder jer til at lade være. At I så er ungdumme, naive og lukker ørerne for alt, der ikke passer ind i det i gider at høre, kan vi jo ikke gøre noget ved. Men igen en opfordring om at lytte til dem, der er lidt ældre og har gjort sig nogle erfaringer. Vi siger det jo ikke for at være dumme eller trælse.

Men plz. Lav en ekstrakt hvis I vil på kodein. Hvis I ikke gør det, fordi mor og far ikke må finde ud af det, så er I ikke gamle nok til at tage sådan en beslutning. Bare det at I overvejer at æde en masse kodimagnyler er testamente til, at I IKKE har styr på hvad I laver.

Pas nu på jer selv, fo'ssatan!!

Junior medlem

Obama skrev:
Jeg kan ikke lade være med at tænke på hvorfor det er I ikke vil lave en ekstration, forstiller mig noget i stil med den her dialog.

Dreng 1: "Kan vi ikke lave det hjemme ved dig? Dine forældre er næsten aldrig hjemme?"
Dreng 2: "Naah.. Du ved jo godt at mine forældre slår mig ihjel hvis de opdager det!"

Det er på grund af sådan nogle, undskyld udtrykket, utroligt fatsvage teenagere som jer to at man ikke må købe mere end én pakke med maks ti tabletter! Fordi at I simpelthen insisterer på at gøre præcis det modsatte af hvad alle andre, der ved MEGET mere end I selv gør om stoffer og skadevirkninger råder jer til.
Bliver sgu vred.. Både over at I vil fucke jer selv op som 15 årige på Kodimagnyl, men dælme også over at I skider på alt hvad vi råder jer til når det kommer til sikkerhed. Skam jer!

Altså vi kan max tage 8 tabeletter, og mener ekstrakt ikke er nødvendigt for disse mængder. Og ja selvfølgelig vil vi ikke lave ekstrakt da mange skal sidde i 2 timer alene og ingen af os gider at tage chancen..
Kodimagnyl er ikke farligt i små mængder der bliver først farligt ved 20 tabeletter PGA acetylsalicylsyren. Man mener også at man generalt ikke burde tager over 4000mg acetylsalicylsyre men der 500mg per tablet i Kodimagnyler.
Jeg mener personligt at i så kaldt dræber den.. Tage codeine engang for at blive høj sker der 100% ingenting ved hvis man ikke overdoser på ting inden i Kodimagnylerne.. Så vi er i enorm sikkerhed..

Site Webmaster
Brugeravatar

M.A.A.D.City skrev:
Så vi er i enorm sikkerhed..

Nej i er ej... I har ikke styr på det.

I kan ikke få nogen sikker rus ud af at spise kodimagnyler.
I kan få det fysisk dårligt af at spise 8 kodimagnyler.
Det er 100% sikkert at i ikke får det hverken sjovt eller rart af at spise kodimagnyler.

Længere er den ikke.

I kan i bedste fald se frem til en dag med kvalme, opkast, hovedpine, svimmelhed og koldsved hvis i går videre med jeres plan. I værste fald er der en eller flere af jer vil reagere allergisk ved høje doser acetylsalicylsyre, så i risikerer at en eller flere af jer går i anafylaktisk shok og så får i vejrtrækningsproblemer, mavekramper, blodtrykket falder og i bliver indlagt på skadestuen, hvis nogen af jer overhovedet er så klare i hovedet at der bliver ringet 112.

Vil i virkelig udsætte jer selv og jeres familier for det?

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Citat:
Dette er jo bare noget som vi vil prøve, ikke noget som vi forventer at blive afhængige af eller tage til dagligt.

Tror du nogensinde at der har været en misbruger, som før misbrugets begyndelse, gjorde sig klar til sit første indtag og forventede at blive afhængig og ende med at tage det dagligt? At i ikke forventer at blive afhængige og ikke har planlagt at tage det dagligt rører ikke det mindste ved den statistiske sandsynlighed for at i ender op som hardcore misbrugere men det gør jeres alder til gengæld. Jo før man starter, des større risiko for at ende i et seriøst misbrug senere i livet, altså statistisk set.
Ikke at jeg tror at i ender i et misbrug, men er risikoen virkeligt det værd.

Plejadestjerne skrev:
:stop: Lav nu en ekstrakt og lad være med at spise jer forgiftede i piller med acetylsalicylsyre. :stop:

Alle herinde, der har erfaringer med stoffer (hvilket i BØRN ikke har), råder jer til at lade være. At I så er ungdumme, naive og lukker ørerne for alt, der ikke passer ind i det i gider at høre, kan vi jo ikke gøre noget ved. Men igen en opfordring om at lytte til dem, der er lidt ældre og har gjort sig nogle erfaringer. Vi siger det jo ikke for at være dumme eller trælse.

Men plz. Lav en ekstrakt hvis I vil på kodein. Hvis I ikke gør det, fordi mor og far ikke må finde ud af det, så er I ikke gamle nok til at tage sådan en beslutning. Bare det at I overvejer at æde en masse kodimagnyler er testamente til, at I IKKE har styr på hvad I laver.

Er fuldstændigt enig. Hvis i absolut vil indtage Kodein, så er der ikke nogen vej uden om at lave et ekstrakt.

M.A.A.D.City

Hvorfor spørger du her på boardet, hvis du ved bedre selv?
Spis nu bare de Kodimagnyler, sådan at du kan fatte, at du vil få det af helvede til.
Tror du virkelig ikke, at der er en grund til, at folk laver ekstrakt?

Junior medlem

Plejadestjerne skrev:

Meget uenig tror ikke du har læst hvad der er blevet skrevet i tråden :)
vi kender grænsen på acetylsalicylsyre den ligger på 4000mg max.. Det vil sige selv over 4000mg så er det ikke engang overdosis men det anbefalede maximale man burde tage.
"4000mg er til gengæld til voksne"
Men du har ret med at en ekstrakt altid er bedst og det sikreste.
Børn kan sagtens også have eferaing med stoffer eftersom vi har været inde og læse grænse og alt det andet som vi overhovdet kunne finde.. Personligt har jeg læst 10 artikler mindst af alle de her google searches: kodimagnyl misbrug, kodimagnyl abuse, kodimagnyl selvmord, kodimagnyl ekstrakt, kodimagnyl cold water extraction, kodimagnyl overdosis, magnesiumhydroxid overdosis, magnesiumhydroxid max mg, magnesiumoxid overdosis, magnesiumoxid max mg og 1000 vis af acetylsalicylsyre søgninger og andre Wikipedia søgninger.. Meget af det på engelsk også for at få 80% nyere svar og flere artikler og akkurate svar
Vi har aldrig sagt at vi vil spise mere end 8 kodimagnyler, selvmord ligger på 60 til 80 kodimagnyler...

Du kan være sikker på at vi har vores kilder i orden.. Vi vil endeligt bare vide hvad det maximale mængde af magnesiumhydroxid/magnesiumoxid man kan tage i mg.. Siden der er ingen svar på det eller alle er forskellige.
Vi skal nok passe godt på :)

Junior medlem

Uffe Elbæk skrev:
M.A.A.D.City skrev:
Så vi er i enorm sikkerhed..

Nej i er ej... I har ikke styr på det.

I kan ikke få nogen sikker rus ud af at spise kodimagnyler.
I kan få det fysisk dårligt af at spise 8 kodimagnyler.
Det er 100% sikkert at i ikke får det hverken sjovt eller rart af at spise kodimagnyler.

Længere er den ikke.

I kan i bedste fald se frem til en dag med kvalme, opkast, hovedpine, svimmelhed og koldsved hvis i går videre med jeres plan. I værste fald er der en eller flere af jer vil reagere allergisk ved høje doser acetylsalicylsyre, så i risikerer at en eller flere af jer går i anafylaktisk shok og så får i vejrtrækningsproblemer, mavekramper, blodtrykket falder og i bliver indlagt på skadestuen, hvis nogen af jer overhovedet er så klare i hovedet at der bliver ringet 112.

Vil i virkelig udsætte jer selv og jeres familier for det?

Læs en af mine nye svar der står alt vi ved og har søgt på...
og resten som du har sagt ved jeg godt..

Junior medlem

Ø Tripperen! skrev:
M.A.A.D.City

Hvorfor spørger du her på boardet, hvis du ved bedre selv?
Spis nu bare de Kodimagnyler, sådan at du kan fatte, at du vil få det af helvede til.
Tror du virkelig ikke, at der er en grund til, at folk laver ekstrakt?

Nu bliver jeg en smule træt... Folk laver ikke fucking ekstrakt med 8 piler, folk laver ekstrakt med 30 piler mindst...

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Verdens navle
I ville ikke engang blive skæve af 8 tabletter. Jeg lavede selv et ekstrakt på 20 tabletter og det eneste der skete, var at jeg blev lidt træt. Og hvis i absolut skal gøre det så er der en guide til et nemt ekstrat herinde, som ikke tager mere end 10 minutter og noget citronsyre.

Junior medlem

Farmand skrev:
Citat:
Dette er jo bare noget som vi vil prøve, ikke noget som vi forventer at blive afhængige af eller tage til dagligt.

Tror du nogensinde at der har været en misbruger, som før misbrugets begyndelse, gjorde sig klar til sit første indtag og forventede at blive afhængig og ende med at tage det dagligt? At i ikke forventer at blive afhængige og ikke har planlagt at tage det dagligt rører ikke det mindste ved den statistiske sandsynlighed for at i ender op som hardcore misbrugere men det gør jeres alder til gengæld. Jo før man starter, des større risiko for at ende i et seriøst misbrug senere i livet, altså statistisk set.
Ikke at jeg tror at i ender i et misbrug, men er risikoen virkeligt det værd.

Plejadestjerne skrev:

Er fuldstændigt enig. Hvis i absolut vil indtage Kodein, så er der ikke nogen vej uden om at lave et ekstrakt.

Selvom at det kun er 5-8 piler? Så ville du stadigvæk lave ekstrakt??

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Citat:

Ja og nej ;) Jeg ville ikke gide at lave et ekstrakt på 5-8 piller nej, men jeg har endnu mindre lyst til at indtage 4000 mg Acetylsalicylsyre på en' gang.

Så hvis jeg ikke havde andre valg end at lave ekstrakt på 5-8 piller eller at spise dem hele, så ville jeg vælge ekstraktet.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
Kæft hvor er det sørgeligt at se hvordan i gerne vil ødelægge jeres eget liv. I har fået verdens bedste råd, fra de mindst stofforskrækkede mennesker i Danmark, også lytter i ikke engang. Det er altså ikke fordomsfulde sundhedsfanatikere, der bare gerne vil skræmme jer væk fra rusen. Det er folk der mener man skal have en fest i livet, men festen skal være en god en af slagsen og man skal ikke brænde ud som 20 årig.

Hvis i begynder på hårde stoffer som kodein i en alder af 15, så går der ikke lang tid før i vil prøve flere stoffer. Flere stoffer der heller ikke er farlige første gang i en lav dosis. Men om man vil det eller ej, så er skridtet videre til et nyt stof altså nemmere jo flere man har prøvet. Når man pludselig både tager coke, MDMA, opiater, alkohol og cannabis. Så har man et misbrug som er yderst skadeligt for ens hverdag. Det er rigtig svært, som 15 årig at sætte grænser for en selv.

Hvad har du egentlig tænkt dig at gøre, når din ven kommer til at tale over sig og hele byen pludselig ved, at du er sådan en der tager stoffer? Jeg kan godt afsløre, at det ikke er noget man score damer på! Det jeg prøver at fortælle dig, er at stofbrug også har sociale konsekvenser. Især i din alder!

Medlem

Geografisk sted: Vatikanstaten
Farmand skrev:

M.A.A.D.City skrev:

:eyes: :eyes: :gud: :gud:

Er du helt væk eller hvad? Hvad er det folk har fortalt dig / jer sådan 30 gange? Kæft det er enerverende at læse i den her tråd, og se hvor ignorant du fortsat vælger at være, på trods af at alle fortæller dig at det er en dårlig idé at indtage kodimagnyler uden at lave ekstrakt først.

Alt jeg skriver og tidligere har skrevet, er baseret på fantasi, eller mangel derpå, og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger er baseret på opdigtede scenarier, har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet kendskab til stoffer, eller folk der tager dem.

Medlem
Brugeravatar

Med den indstilling til og interesse for stoffer, som du har nu, kan du være så godt som sikker på at det ikke er sidste gang der skal prøves grænser af inden for det her område. Så godt som en hver jeg har kendt, med samme indstilling i den alder, ink. mig selv, er endt med at have et længere forhold til stoffer, ikke nødvendigvis som misbruger, men det vil være naivt at tro at lysten bliver mindre. Et eller andet sted virker du fornuftig nok, mange ville slet ikke have læst op på det, men brug nu den fornuft på noget andet, så lang tid som overhovedet muligt, det vil næste 100% sikkert stille dig bedre senere i livet!
Og dog, æd endelig de kodimagnyler uden at lave ekstrakt, måske bliver i så det klogere.. I ved ikke engang hvad det vil sige at være blæst endnu, og så vælger i noget så usselt. Hvis det eneligt skal være så køb dog noget ordentligt narko
Held og lykke

Junior medlem

Herminator skrev:
Med den indstilling til og interesse for stoffer, som du har nu, kan du være så godt som sikker på at det ikke er sidste gang der skal prøves grænser af inden for det her område. Så godt som en hver jeg har kendt, med samme indstilling i den alder, ink. mig selv, er endt med at have et længere forhold til stoffer, ikke nødvendigvis som misbruger, men det vil være naivt at tro at lysten bliver mindre. Et eller andet sted virker du fornuftig nok, mange ville slet ikke have læst op på det, men brug nu den fornuft på noget andet, så lang tid som overhovedet muligt, det vil næste 100% sikkert stille dig bedre senere i livet!
Og dog, æd endelig de kodimagnyler uden at lave ekstrakt, måske bliver i så det klogere.. I ved ikke engang hvad det vil sige at være blæst endnu, og så vælger i noget så usselt. Hvis det eneligt skal være så køb dog noget ordentligt narko
Held og lykke

Tak for svaret, Men jeg kan ikke rigtigt svare på det med at blive afhængig men det er ikke nogle af vores planer overhovedet..
spørgsmålet er 5-8 tabeletter om det der farligt.. Det er det ikke det er på grænsen af maximale anbefalede dosis altså 4000mg
"For adults doses of 300 to 1000 mg are generally taken four times a day for fever or arthritis, with a maximum dose of 4000 mg"
http://www.disabled-world.com/artman/pu ... irin.shtml
Jeg orker ikke at diskutere om jeg bliver afhængig eller ej.. Jeg vil bare have fakta... :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

"A maximum dose of 4000 mg" betyder fordelt over et helt døgn, 4 doser a 1000 mg. Hvis du tager det hele på en gang, er det helt sikkert skadeligt.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det fuldkomment absurd det her!
Om så du/i havde læst hver enkelt artikel om en given stofgruppe ville i stadig ikke besidde den fornødne indsigt til at udtale jer om udfaldet af jeres indtag, sådan er det bare.
Stoffer er og forbliver et værktøj der kan anvendes i forskellige sammenhænge hvoraf kodein som i opsøger altså ikke medfører den rus, jeg fornemmer, i har en forhåbning om at opnå.
Og en afhængighed er ikke noget man planlægger, og for mange opiat brugere åbner det blot en ny port i den forvejen eksisterende dyst mellem uendelighedens udefinerbare afgrænsninger. En uendelighed jeg fornemmer i ikke anerkender, eller overhovedet har den fjerneste fornemmelse af eksisterer! At i ikke gider at lytte, forstå og opfatte at de råd der er blevet jer givet er livsnødvendige for et godt helbred, forstår jeg godt. Det ville jeg heller ikke selv som 15 årig, men det undskylder ikke jeres nysgerrighed, og arrogance. Ingen stoffer har, er, eller på noget tidspunkt været et legetøj, og bestemt ikke morfin derivater, eller opioder generelt.
I sidste instans er i bedre tjent med at gå ud foran en bus, håbe på at overleve, og få det intravenøst administreret af nogle mennesker, der forsøger at helbrede jer, således at i endnu engang kan dyrke den glæde livet har at tilbyde.
Virkeligheden kan godt slå jer hårdt ud af kurs uden at i selv har del og indflydelse på omfanget af indflydelsen. At i selv vælger at opsøge hvad i på det stærkeste frarådes af mennesker med den fornødne indsigt er bare direkte dumt.

Senest rettet af Alf'n 19 maj 2016 10:15, rettet i alt 1 gang.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Verdens navle
Jeg gætter på, at i tænker, at kodimagnyler ikke er farlige fordi de er lovlige og nemme og skaffe. Og i tør ikke tage på Christiania, fordi i er bange for, at jeres mødre tjekker jeres rejsekort, eller at i bliver smadret af nogle pushere, for at sige det forkerte. Det kan godt være i ikke dør af 4000mg ASA, men i kommer godt nok til at få ondt i maven, især hvis i ikke tager dem på en daglig basis. Og igen, i vil ikke engang blive skæve af så lille en dose. Det eneste i vil få ud af det er sved, bræk, diarré og en heftig mavepine.

Administrerende Direktør
Brugeravatar

M.A.A.D.City skrev:

Du kan være sikker på at vi har vores kilder i orden.. Vi vil endeligt bare vide hvad det maximale mængde af magnesiumhydroxid/magnesiumoxid man kan tage i mg.. Siden der er ingen svar på det eller alle er forskellige.
Vi skal nok passe godt på :)

Hej og først og fremmest velkommen til. Der er mange af svarene i den tråd, der måske er lige aggressive nok, hvilket tilsyneladende ikke gør noget indtryk for dig, så lad mig give en lidt anden vinkel, der måske kan være med til at sætte nogle af de følelsesladede udbrud lidt i perspektiv.

Jeg har været aktiv her på siden i snart 15 år og var omtrent lige så gammel som jer, da jeg oprettede min bruger. I en af mine tidlige posts bekendtgjorde jeg skråsikkert, at det aktive stof i psilocybinsvampe var blåsyre, hvorefter jeg fik læst og påskrevet og endte med at studere alle mulige stoffer op og ned. Kemiske strukturer, dosisvejledninger, erfaringsrapporter, set og setting mv. Det er jo i sig selv super! Det er lige det, vi almindeligvis anbefaler brugere, der ønsker at prioritere skadesreducering i forbindelse med stofindtag. Slagsiden ved denne tilgang er, at der for mit - og mange andres vedkommende - i den proces opstod en periode med en form for falsk tryghed omkring mit stofbrug. Jeg følte fx, at jeg sagtens kunne tage GHB flere gange om ugen for jeg kendte jo til faresignalerne og var opmærksom på begyndende tolerance (jep, det sagde jeg stadig til mig selv, da jeg på et tidspunkt hældte over fem gram ned af gangen).

Jeg har fået nogle af de mest fantastiske venskaber igennem dette community af ligesindede. Et forum frit for social stigma, formynderi og fordrejede (nogle gange deciderede løgnagtige) informationer fra offentlige myndigheder og andre alfaderlige personer/institutioner. Jeg har desværre også mistet alt for mange - både venner og bekendte - der på den ene eller anden måde røg i den falske trygheds fælde og endte i voldsomme misbrug og for en dels vedkommende desværre også i graven. Mennesker der vidste nærmest ALT om de stoffer de indtog og alligevel... you get the message.

Det er grunden til, at det skærer i øjnene (og også lidt i hjertet) for mange af os, når du skriver, at jeres plan er fuldstændig uproblematisk og at I jo "ikke planlægger at blive afhængige". Rigtig mange af os har oplevet hvor hurtigt det ræsonnement kan skride, når man først får smag for rusen. Og konsekvenserne kan være dødfucking alvorlige - ISÆR med den type stoffer I ønsker at eksperimentere med!

Så please; ligegyldig hvad I ender med at gøre, så punktér illusionen om at vejen fra brug til misbrug kan kontrolleres med viden. Viden må gå hånd i hånd med erfaring, ansvar og selvdisciplin og det kan være svære størrelser at have med at gøre, når man er på jeres alder. Pas på jer selv og hinanden!

Junior medlem

Sørg nu i hvert fald som et minimum at passe på jeres lever og nyrer drenge. Der skal MEGET hurtigt større dosiser på bordet når vi snakker opioider, for at få samme euforiske effekt, endnu yderligere en grund til at folk falder i. Selv en uge efter vil i have opbygget lidt tolerance, og får ikke helt det samme kick af samme dosis. Og så tager folk jo ofte noget mere. Går i ned af den vej her alligevel, så hold jer langt væk fra alkohol samme dag, alkohol og kodein påvirker centralnervesystemet og den påvirkninger bliver trefoldig når man blander dem sammen, og fungerer ret simpelt sådan at du kan risikere at stoppe med at trække vejret, eller når du drikker noget så surt som CWE, så risikerer du at kaste du op i søvne, men brækrefleksen virker ikke fordi du har lammet dit centralnervesystem for meget og så dør du i dit eget bræk. Det er helt generelt en dårlig ide at indtage andre stimulanser samme dag, hvis man ikke aner hvad man har med at gør.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 43 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]