M.A.A.D.City skrev:
Du kan være sikker på at vi har vores kilder i orden.. Vi vil endeligt bare vide hvad det maximale mængde af magnesiumhydroxid/magnesiumoxid man kan tage i mg.. Siden der er ingen svar på det eller alle er forskellige.
Vi skal nok passe godt på

Hej og først og fremmest velkommen til. Der er mange af svarene i den tråd, der måske er lige aggressive nok, hvilket tilsyneladende ikke gør noget indtryk for dig, så lad mig give en lidt anden vinkel, der måske kan være med til at sætte nogle af de følelsesladede udbrud lidt i perspektiv.
Jeg har været aktiv her på siden i snart 15 år og var omtrent lige så gammel som jer, da jeg oprettede min bruger. I en af mine tidlige posts bekendtgjorde jeg skråsikkert, at det aktive stof i psilocybinsvampe var blåsyre, hvorefter jeg fik læst og påskrevet og endte med at studere alle mulige stoffer op og ned. Kemiske strukturer, dosisvejledninger, erfaringsrapporter, set og setting mv. Det er jo i sig selv super! Det er lige det, vi almindeligvis anbefaler brugere, der ønsker at prioritere skadesreducering i forbindelse med stofindtag. Slagsiden ved denne tilgang er, at der for mit - og mange andres vedkommende - i den proces opstod en periode med en form for falsk tryghed omkring mit stofbrug. Jeg følte fx, at jeg sagtens kunne tage GHB flere gange om ugen for jeg kendte jo til faresignalerne og var opmærksom på begyndende tolerance (jep, det sagde jeg stadig til mig selv, da jeg på et tidspunkt hældte over fem gram ned af gangen).
Jeg har fået nogle af de mest fantastiske venskaber igennem dette community af ligesindede. Et forum frit for social stigma, formynderi og fordrejede (nogle gange deciderede løgnagtige) informationer fra offentlige myndigheder og andre alfaderlige personer/institutioner. Jeg har desværre også mistet alt for mange - både venner og bekendte - der på den ene eller anden måde røg i den falske trygheds fælde og endte i voldsomme misbrug og for en dels vedkommende desværre også i graven. Mennesker der vidste nærmest ALT om de stoffer de indtog og alligevel... you get the message.
Det er grunden til, at det skærer i øjnene (og også lidt i hjertet) for mange af os, når du skriver, at jeres plan er fuldstændig uproblematisk og at I jo "ikke planlægger at blive afhængige". Rigtig mange af os har oplevet hvor hurtigt det ræsonnement kan skride, når man først får smag for rusen. Og konsekvenserne kan være dødfucking alvorlige - ISÆR med den type stoffer I ønsker at eksperimentere med!
Så please; ligegyldig hvad I ender med at gøre, så punktér illusionen om at vejen fra brug til misbrug kan kontrolleres med viden. Viden må gå hånd i hånd med erfaring, ansvar og selvdisciplin og det kan være svære størrelser at have med at gøre, når man er på jeres alder. Pas på jer selv og hinanden!