Obama skrev:
Jeg vil på ingen måde råde dig til at blande stoffer sammen når du ikke engang har prøvet dem, og er velkendt med virkningen af de forskellige stoffer inden! Skide godt du spørger, for det er virkelig virkelig en dum ide at blande de stoffer som du nævner. Der skal så lidt til før at det går galt med GHB, og lad os være ærlige.. Det er jo ikke ligefrem fordi at ens evne til at kognitive evner bliver sindsygt skarpe når man ligger og koger rundt på MDMA. Hvis jeg var dig, vil jeg undlade dem kombination, uanset hvad mine venner fortalte mig. Og da som minimum indtil at jeg havde et indgående kendskab til hvordan at hvert stof virker for sig selv. Det må da være det mindste man kan bede om.
Der skal så lidt til før at du går hættekold hvis ikke du har den store erfaring med det. Også selvom du føler at du er ved dine fulde fem, kan du 5 minutter senere ligge fuldstændig bevidstløs fordi at du har taget for mange hætter. Been there, done that. Så taler af egen erfaring.
Okay, det skal jeg tage til mig, men da det er slut i ferien og først om lang tid, kan der være risiko for at jeg når at få prøvet det før, hvis alt kommer til alt og det ender med at ske, tror du så at det ville spille en rolle angående med ketaen?
Og det du siger om MDMA kan jeg kun give dig så ret i, tager mig tilbage til min sidste blæser, dog på kiks... Jeg rendte rundt med bajer eller vodka i hånden hele tiden, jeg tog speed (Noget jeg ALDRIG ALDRIG ALDRIG gør) og ja i det hele taget, jeg tog hvad end der blev lagt for mig. Nok noget af det mest uansvarlige jeg nogensinde har gjort. Var dog stadig vågen i hovedet nok til at holde doseringerne minimale, det var kun kiksene der kom lidt i overkant :l