Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 20:19

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Der er lagt planer for sommerferien, og inden jeg kaster mig ud i det vil jeg høre om min krop ville gå med til det?

Der er snak om en MDMA / Hætter combo som jeg som sådan ikke er bekymret for, det skulle være rimeligt vildt af hvad jeg har læst mig til, og ser meget frem til det :rocking:

Men mig og min kammerat har også tænkt os at købe noget coke til dagen efter, og der har jeg overvejet at sommermixe :roll:

Mit spørgsmål er egentligt.... Jeg ved godt at man ikke må blande hætter og keta også derfor keta'en ikke ryger oveni på første dagen. Men er GHB'en ude af kroppen dagen efter? Og vil jeg godt kunne tage keta'en uden at GHB'en ville spille en stor rolle??

(jeg har ikke erfaring med GHB. Men selvskabet har)

Tak på forhånd :peace: :peace:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Jeg vil på ingen måde råde dig til at blande stoffer sammen når du ikke engang har prøvet dem, og er velkendt med virkningen af de forskellige stoffer inden! Skide godt du spørger, for det er virkelig virkelig en dum ide at blande de stoffer som du nævner. Der skal så lidt til før at det går galt med GHB, og lad os være ærlige.. Det er jo ikke ligefrem fordi at ens evne til at kognitive evner bliver sindsygt skarpe når man ligger og koger rundt på MDMA. Hvis jeg var dig, vil jeg undlade dem kombination, uanset hvad mine venner fortalte mig. Og da som minimum indtil at jeg havde et indgående kendskab til hvordan at hvert stof virker for sig selv. Det må da være det mindste man kan bede om.

Der skal så lidt til før at du går hættekold hvis ikke du har den store erfaring med det. Også selvom du føler at du er ved dine fulde fem, kan du 5 minutter senere ligge fuldstændig bevidstløs fordi at du har taget for mange hætter. Been there, done that. Så taler af egen erfaring.

Junior medlem
Brugeravatar

Obama skrev:
Jeg vil på ingen måde råde dig til at blande stoffer sammen når du ikke engang har prøvet dem, og er velkendt med virkningen af de forskellige stoffer inden! Skide godt du spørger, for det er virkelig virkelig en dum ide at blande de stoffer som du nævner. Der skal så lidt til før at det går galt med GHB, og lad os være ærlige.. Det er jo ikke ligefrem fordi at ens evne til at kognitive evner bliver sindsygt skarpe når man ligger og koger rundt på MDMA. Hvis jeg var dig, vil jeg undlade dem kombination, uanset hvad mine venner fortalte mig. Og da som minimum indtil at jeg havde et indgående kendskab til hvordan at hvert stof virker for sig selv. Det må da være det mindste man kan bede om.

Der skal så lidt til før at du går hættekold hvis ikke du har den store erfaring med det. Også selvom du føler at du er ved dine fulde fem, kan du 5 minutter senere ligge fuldstændig bevidstløs fordi at du har taget for mange hætter. Been there, done that. Så taler af egen erfaring.

Okay, det skal jeg tage til mig, men da det er slut i ferien og først om lang tid, kan der være risiko for at jeg når at få prøvet det før, hvis alt kommer til alt og det ender med at ske, tror du så at det ville spille en rolle angående med ketaen?

Og det du siger om MDMA kan jeg kun give dig så ret i, tager mig tilbage til min sidste blæser, dog på kiks... Jeg rendte rundt med bajer eller vodka i hånden hele tiden, jeg tog speed (Noget jeg ALDRIG ALDRIG ALDRIG gør) og ja i det hele taget, jeg tog hvad end der blev lagt for mig. Nok noget af det mest uansvarlige jeg nogensinde har gjort. Var dog stadig vågen i hovedet nok til at holde doseringerne minimale, det var kun kiksene der kom lidt i overkant :l

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det eneste jeg kan sige er at jeg ikke vil gøre det. Du får mig aldrig til at sige i harm reduction øjemed at det er en god ide først at blande GHB (som du aldrig har prøvet før) med MDMA, for derefter på dag to at suge kokain og ketamin.. Det lugter lidt af fisk gør det ik?

Junior medlem
Brugeravatar

Obama skrev:
Det eneste jeg kan sige er at jeg ikke vil gøre det. Du får mig aldrig til at sige i harm reduction øjemed at det er en god ide først at blande GHB (som du aldrig har prøvet før) med MDMA, for derefter på dag to at suge kokain og ketamin.. Det lugter lidt af fisk gør det ik?

Du har nok ret...

Kan du prøve at belære mig lidt om GHB??
Hvor lang tid det virker?
Egne erfaringer osv..
Det er det stof jeg står og allerhelst har lyst til at prøve :gud:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Søg og du skal finde al den information herinde.
Nu vil jeg i seng.

In our memories

Geografisk sted: I busken, udenfor dit vindue..
Mdma og GHB kan godt kombineres, og er imo en lækker kombi. Men at blande stoffer man ikke er fortrolig med hver for sig, er en rigtig dårlig idé. Specielt når der er tale om GHB. Grænsen mellem at have det sjovt, og at ligge og være bevidstløs er ikke særlig stor.
At tage MDMA flere dage i træk er også rigtig dumt. Husk at holde pauser.
At blande stimulanser, som Coke og MDMA er heller ikke for smart. Man overbelaster kredsløbet, og kunne også forestille mig at hovedet ikke har godt af det. Udover det så er det en lorte kombi imo.

Junior medlem
Brugeravatar

Pas meget på, med at ekspermentere med stoffer man ikke kende, det kan gå hen og blive farligt... Selv synes jeg derfor at man skal læse en masse om dem først ;)

Medlem

Det lyder virkelig godt nok som en opskrift på katastrofe, hvis du blander MDMA, kokain, ketamin og GHB uden at have prøvet enkelte af dem før.

Som Obama skriver, bør man på ingen måde anbefale at gøre det. Hvis du skal tage noget, så hold dig til kokain og evt ketamin eller MDMA og evt. ketamin. Lad være med at blande MDMA og kokain og LAD VÆRE med at blande det hele.

Det lyder som om i skal have et par dage du gerne vil nyde. Lad være med at ødelægge dem med ting du ikke har prøvet før og ende med (i bedste tilfælde) intet at kunne huske fra dagene på grund af ketamin og GHB og i værre tilfælde at komme galt afsted.

Jeg har aldrig prøvet GHB, men hvis jeg skulle, skulle det være i rolige omgivelser med en eller to venner, som kender mig godt. Nye stoffer er ikke noget man bør eksperimenterer med blandt en masse mennesker.

Når jeg tager stoffer, er det fordi jeg vil nyde effekten af et stof. Mere og flere er ikke nødvendigvis bedre.
Nogle af kombinationerne, du kan lave med de stoffer du nævner, er direkte farlige. Og når du først er påvirket ryger dømmekraften hurtigt, hvilket blot gør det endnu farligere.

Bestem dig for hvad du vil tage og sørg for ikke at knække under for gruppepres undervejs.

Junior medlem

Jo flere stoffer man kombinere, jo sværere er det at regne ud hvad effekten og udgangen bliver. Nøjes med max 2. i meget lavere dosiser end man normalt vil tage, jeg har oplevet at miste en god ven fordi han ikke anede effekten af det mix han kastede sig ud i, og det er desværre den måde langt de fleste ryger i svinget. F.eks vil 2 downers nemt forstærke hinanden 3 foldigt.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]