Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 17:36

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej alle sammen.

For at gøre en lang historie kort, troede jeg, at jeg havde fået fat i noget LSD, som var fordelt med meget små doser over mange tabs. 14 tabs i alt indholdende totalt ca. 240 ug LSD.
Men ham der havde solgt dem til mig, havde givet mig noget forkert. I stedet for LSD var der sandsyngligvis tale om små tabs med xanax med 1,2 mg på hver tab. Jeg indtog så samtlige 14 tabs i går kl 14 ca., og vågner først op i dag omkring om morgen ved halv 8-riden i følge min egen hukommelse. Jeg har været totalt omtåget og træt i dag og følt mig fuldstændig ved siden af mig selv, og jeg er parat til at lægge mig til at sove igen nu.

Det der så skræmmer mig mest er, at jeg snakkede med min ven i dag (som bor næsten lige ved siden af mig på mit kollegie), som sagde, at han var kommet ind til mig i går ved 6-7-tiden. Han havde ringet til mig 5 gange, og bankede kraftig på min dør i rigtigt lang tid før jeg åbenbart vågnede. Da jeg åbnede døren for ham faldt jeg, jeg kunne overhovedet ikke føre en samtale med ham, fordi han slet ikke kunne forstå hvad jeg sagde, og jeg mistede hele tiden balancen og var ved at falde yderligere flere gange. Han sagde jeg virkede så underlig og havde aldrig set mig sådan her før.

Jeg har aldrig prøvet xanax og kender ikke til normal dosis osv. Er der nogen der kan sige mig, hvor slemt det her har været, og om det i det hele taget har været livsfarligt? Er virkelig chokeret oven på denne oplevelse :(

Medlem

Benzodiazepiner for sig selv er ikke specielt farlige. Men kan tage noget uforståeligt store doser før benzo alene bliver farligt.

Benzodiazepiner bliver farlige så snart du kombinerer dem med andre CNS depressants såsom alkohol, opiater osv.

Så hold dig fra alkohol og så videre i en dags tid eller to og ellers skal du selvfølgelig være opmærksom på din krop og reagere, hvis du oplever noget underligt.

Personer uden benzo-tolerance vil typisk tage mellem 0,25 mg og 1 mg Alprazolam (Xanax) første gang, så det er ikke underligt at 14 mg har slået dig fuldstændigt ud. Jeg forstår ikke hvordan din bekendte kan tage fejl af de to stoffer. Du kunne være død hvis han havde forvekslet nogle andre ting. Jeg ville være påpasselig i forhold til ham i fremtiden. Sådan noget bør ikke ske. Hvis han havde givet dig dem mens du havde været fuld kunne det have endt meget galt.

Junior medlem

Det var nu ikke en bekendt der havde solgt dem til mig, men købte det fra et darkweb-marked. Så stolede på, at det jeg bestilte, var det jeg fik. I og med jeg havde bestilt 240 ug LSD, var det jo det jeg gik ud fra, at jeg havde fået.

Eneste jeg kan anbefale er, at bestille et test kit til LSD i fremtiden. Derudover burde du kunne smage forskel, hvis altså Alprazolam har nogen smag, det ved jeg faktisk ikke, da jeg aldrig har prøvet Alprazolam.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Agrabah
Når du siger tabs, hvad mener du så?

Junior medlem

Deus vult skrev:
Når du siger tabs, hvad mener du så?

Mener at det var blotters eller "frimærker". I denne sammenhæng var det altså små firkantede papirer som var soaked i alprazolam

Dedikeret medlem

Jeg synes din oplevelse er i fin overensstemmelse med hvad man kunne forvente efter sådan en dosering - mange timers totalt blackout, hvor man for andre fremstår som en stiv udviklingshæmmet. Den dødelig dosis er så vidt jeg kunne læse mig til, meget høj, så du har ikke været i livsfare pga rusen. Det farlige er, hvad man gør i de mange timer man er helt væk, man kunne forsøge at krydse en vej, eller sætte ild til et eller andet, eller drikke 2 øl... Så jeg forstår godt at du synes det har været en voldsom oplevelse, og lammelsen vil nok ligge en dæmper på de næste par dage, men så skulle du også være klar igen :)

Og så synes jeg det lyder mærkeligt at du har fået Alprazolam i blotterform... Det har jeg ikke hørt om før, med noget benzo. Og så synes jeg også det er lidt uansvarligt af dig at æde 14 mærker, før du har spist et, og ventet nogle timer for at bedømme virkningen, når det er noget du har fået med posten. Men der kan jo være noget med prisen, synes bare det lyder lidt unødvendigt...

Sandsynligvis tale om xanax? Har du snakket med sælgeren efterfølgende?

In our memories

Geografisk sted: I busken, udenfor dit vindue..
Alprazolam findes mange steder på trækpapir på darkweb.
Så ud fra hvad OP skriver synes jeg hans historie lyder meget sandsynlig. Specielt doseringen på 1,2 mg er meget brugt.

Medlem

FrederikS, med "bekendt" mente jeg egentlige bare din source. Det ændrer fortsat ikke på, at jeg ikke kan se hvordan han kan tage fejl af dem. Håber ikke han laver for meget af den slags :P

Blotters med benzo er blevet ret udbredt. Der findes også flere vendors der sælger blotters med forskellige RC benzo's.

Alt i alt viser oplevelsen vel, at det efterhånden er nødvendigt at teste hvad man står med, når man får stoffer det ene eller andet sted fra. Den slags testkits er efterhånden ikke særligt dyre, så det er en god investering at lave for at passe på sit helbred.

Medlem
Brugeravatar

17,14 ug, LSD pr. mærke?? Det lyder ikke rigtigt. Du skal nok være glad for at det ikke var LSD du fik, chancen for at det havde været 240ug pr mærke, er nok også ret stor... Hvad måtte du give for det?

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Agrabah
Holy shieet. 14x240ug er jo 3,36 milligram. Havde faktisk næsten været en bedre historie :P

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]