Hej alle sammen.
For at gøre en lang historie kort, troede jeg, at jeg havde fået fat i noget LSD, som var fordelt med meget små doser over mange tabs. 14 tabs i alt indholdende totalt ca. 240 ug LSD.
Men ham der havde solgt dem til mig, havde givet mig noget forkert. I stedet for LSD var der sandsyngligvis tale om små tabs med xanax med 1,2 mg på hver tab. Jeg indtog så samtlige 14 tabs i går kl 14 ca., og vågner først op i dag omkring om morgen ved halv 8-riden i følge min egen hukommelse. Jeg har været totalt omtåget og træt i dag og følt mig fuldstændig ved siden af mig selv, og jeg er parat til at lægge mig til at sove igen nu.
Det der så skræmmer mig mest er, at jeg snakkede med min ven i dag (som bor næsten lige ved siden af mig på mit kollegie), som sagde, at han var kommet ind til mig i går ved 6-7-tiden. Han havde ringet til mig 5 gange, og bankede kraftig på min dør i rigtigt lang tid før jeg åbenbart vågnede. Da jeg åbnede døren for ham faldt jeg, jeg kunne overhovedet ikke føre en samtale med ham, fordi han slet ikke kunne forstå hvad jeg sagde, og jeg mistede hele tiden balancen og var ved at falde yderligere flere gange. Han sagde jeg virkede så underlig og havde aldrig set mig sådan her før.
Jeg har aldrig prøvet xanax og kender ikke til normal dosis osv. Er der nogen der kan sige mig, hvor slemt det her har været, og om det i det hele taget har været livsfarligt? Er virkelig chokeret oven på denne oplevelse